MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken (Virtual Classroom)
Leer tijdens de workshop klantgericht en servicegericht werken hoe je op de meest optimale manier aan de behoeften van de klant kunt voldoen. We behandelen de essentie van klant- en servicegericht werken, bespreken diverse klantspecifieke vereisten en oefenen hoe je op een passend niveau met de klant kunt communiceren. De workshop begint met een beknopte theoretische introductie, gevolgd door praktische toepassingen die gericht zijn op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop beschik je over een solide basis in klantgericht en servicegericht werken. Meld je nu aan en versterk je vaardigheden om klanten effectief te bedienen!
Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht? Dan is Holl…
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer tijdens de workshop klantgericht en servicegericht werken hoe je op de meest optimale manier aan de behoeften van de klant kunt voldoen. We behandelen de essentie van klant- en servicegericht werken, bespreken diverse klantspecifieke vereisten en oefenen hoe je op een passend niveau met de klant kunt communiceren. De workshop begint met een beknopte theoretische introductie, gevolgd door praktische toepassingen die gericht zijn op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop beschik je over een solide basis in klantgericht en servicegericht werken. Meld je nu aan en versterk je vaardigheden om klanten effectief te bedienen!
Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht? Dan is Holland Opleidingen Groep de opleider die je zoekt. Jouw persoonlijke leerproces staat bij ons centraal. Tijdens een workshop word je van het begin tot het einde optimaal begeleid. Holland Opleidingen - Virtual Classroom is dé virtuele opleider voor mensen die zich willen blijven ontwikkelen. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen praktijksituaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie. Virtual Classroom betekend dat we deze workshop verzorgen via Zoom, Teams of Skype. Het aantal deelnemers is maximaal 6 personen, zodat de docent optimale begeleiding kan geven aan iedere deelnemer.
Voor wie?
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren om klant- en servicegericht te werken.
Vooropleiding
Holland Opleidingen Groep heeft voor het volgen van deze workshop geen specifieke eisen gesteld aan jouw vooropleiding. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.
Voorbereiding
Voor het volgen van deze workshop is er geen studievoorbereiding vereist.
Leerdoelen
.Programma
Tijdens deze workshop worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze workshop zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.
Inhoud van Module 1
- Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
- Klantspecificaties vaststellen
- Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
- Sturen op prestatie indicatoren
Certificaat
Het volgen van de workshop MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken
Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Holland opleidingen Groep en wordt je opgenomen in ons register.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
