Communicatiestijlen Online

Niveau
Tijdsduur
Logo van How Company
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 How Company heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Van het hoe van de communicatie terug naar het wat.

Kort en krachtig; dat is onze training Communicatie Stijlen. Je leert anders, bewuster en vooral sterker communiceren, waardoor je sneller resultaten boekt. Verreweg de meeste misverstanden en irritaties tussen mensen ontstaan door de manier waarop we met elkaar communiceren. Na het volgen van deze training ligt je focus weer op waar het over moet gaan in plaats van hóe iets is gezegd.

Waarom voor jou?
Mensen hebben een eigen voorkeur in communicatiestijl. En waar mensen verschillende communicatiestijlen gebruiken, kan de samenwerking verstoord worden. Wij leren je de vier verschillende manieren van communiceren kennen, snel herkennen en, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Van het hoe van de communicatie terug naar het wat.

Kort en krachtig; dat is onze training Communicatie Stijlen. Je leert anders, bewuster en vooral sterker communiceren, waardoor je sneller resultaten boekt. Verreweg de meeste misverstanden en irritaties tussen mensen ontstaan door de manier waarop we met elkaar communiceren. Na het volgen van deze training ligt je focus weer op waar het over moet gaan in plaats van hóe iets is gezegd.

Waarom voor jou?
Mensen hebben een eigen voorkeur in communicatiestijl. En waar mensen verschillende communicatiestijlen gebruiken, kan de samenwerking verstoord worden. Wij leren je de vier verschillende manieren van communiceren kennen, snel herkennen en, het belangrijkste, toepassen.

Je leert welke stijl jij gebruikt en hoe je kunt inspelen op hoe jouw gesprekspartner het best luistert; zijn of haar Communicatie Stijl. Zo krijg je, zakelijk en privé, meer begrip voor elkaar en verlopen gesprekken soepel.

Wat je leert:

  • Waar het wringt in communicatie tussen anderen en jezelf
  • Op een proactieve manier kunnen inspelen op de ander
  • Wat je wilt vertellen gehoord laten worden zoals jij bedoelt 
  • Meer zelfvertrouwen in het overbrengen van inhoudelijke zaken
  • Meer bereiken in een gesprek met minder moeite
  • Beter samenwerking door betere communicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.