Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van How & Knower
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 How & Knower heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 295 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_borderstar_border
Inge O'Brien
6
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Leuke training maar nog te weinig interactief. Voelt aan als een lange presentatie ipv een training. Had meer interactief gekund met vragen en voorbeelden. Te veel presentatie waardoor het soms lastig was om de aandacht erbij te houden." - 31-01-2019 00:00

"Leuke training maar nog te weinig interactief. Voelt aan als een lange presentatie ipv een training. Had meer interactief gekund met vragen … alles lezen - 31-01-2019 00:00

Startdata en plaatsen

Utrecht
17 jun. 2019 tot 24 jun. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 24 juni 2019, Dag 2
Dag 2
29 okt. 2019 tot 12 nov. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 12 november 2019, Dag 2

Beschrijving

Ben je op zoek naar een andere startdatum? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

 ✓ 100% startgarantie
 ✓ Niet goed geld teruggarantie
 ✓ Gemiddelde beoordeling 8.7.
 ✓ Beste opleider van Nederland 
 ✓ Altijd een passende oplossing

Hoe werf je structureel nieuwe leden? Hoe worden zij fans van jouw bedrijf en zet je hen aan tot actie? Wat moet je doen bij off-topic discussies en klagers die alle aandacht opeisen? Als online community manager loop je tegen veel uitdagingen aan. Hoe je die te lijf gaat leer je tijdens de Community conversatie & activatie training.

Tijdens de Community conversatie & activatie training kijk je kritisch naar je huidige aanpak en optimaliseer je deze. Je gaat werken aan een Community kalender zodat je handvatten en structuur hebt om het netwerk …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Ben je op zoek naar een andere startdatum? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

 ✓ 100% startgarantie
 ✓ Niet goed geld teruggarantie
 ✓ Gemiddelde beoordeling 8.7.
 ✓ Beste opleider van Nederland 
 ✓ Altijd een passende oplossing

Hoe werf je structureel nieuwe leden? Hoe worden zij fans van jouw bedrijf en zet je hen aan tot actie? Wat moet je doen bij off-topic discussies en klagers die alle aandacht opeisen? Als online community manager loop je tegen veel uitdagingen aan. Hoe je die te lijf gaat leer je tijdens de Community conversatie & activatie training.

Tijdens de Community conversatie & activatie training kijk je kritisch naar je huidige aanpak en optimaliseer je deze. Je gaat werken aan een Community kalender zodat je handvatten en structuur hebt om het netwerk op een strategische en proactieve manier te laten groeien. Je leert hoe je gesprekken op gang helpt, behoudt en welke content je kunt inzetten om leden optimaal aan elkaar te verbinden en aan te zetten tot actie. 

Wat kun je na deze training? 

  • Je kan nieuwe leden werven
  • Je kan conversaties op gang brengen en houden
  • Je kan elke uitdaging in het steeds veranderende social media landschap doelgericht aanpakken

Wat weet je na deze training? 

  • Je weet hoe je een goede community kalender maakt
  • Je weet hoe je moeizame off-topic discussies kan begeleiden
  • Je weet hoe je leden bindt en activeert

Programma: 

Dag 1 

  • Je huidige community strategie en positionering
  • Community activatie- en contentkalender
  • Creatie van waardevolle content
  • Hoe stimuleer je interactiviteit en krijg je meer content?
  • Bewaken kwaliteit
  • De community lifecycle en organische groei
  • Realiseren groei traffic en bereik
  • Aantrekken ambassadeurs
  • Werven van nieuwe leden

Dag 2 

  • Online conversatie begeleiding
  • Toetsen van eigen fase en valkuilen
  • Beheren van de kerngroep
  • Omgaan met feedback, klachten en weerstand
  • Het activeren, (ver)binden en belonen van community leden door gamification
  • Conversaties op gang brengen
  • Begeleiden (off-topic) discussies
  • Verschillende type leden
  • Meten, analyseren, evalueren en optimaliseren


8,5
Gemiddeld cijfer voor Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstar_borderstar_border
Inge O'Brien
6
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Leuke training maar nog te weinig interactief. Voelt aan als een lange presentatie ipv een training. Had meer interactief gekund met vragen en voorbeelden. Te veel presentatie waardoor het soms lastig was om de aandacht erbij te houden." - 31-01-2019 00:00

"Leuke training maar nog te weinig interactief. Voelt aan als een lange presentatie ipv een training. Had meer interactief gekund met vragen … alles lezen - 31-01-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Imelda Weel
9
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Een kort maar krachtige trainingssessie over de inzet van social media. Inspiratie opgedaan om frequenter en attractiever berichten te plaatsen. Weet nu ook wat de regeles zijn om er meer gebruik te maken. " - 30-01-2019 00:00

"Een kort maar krachtige trainingssessie over de inzet van social media. Inspiratie opgedaan om frequenter en attractiever berichten te plaat… alles lezen - 30-01-2019 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anne Braaksma
7
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Positief; interactieve cursus, verkennen middelen, anders leren schrijven voor uitingen op social media kanalen. Leuke docent en goed materiaal om te leren. Heb veel aan deze training gehad en ook leuk om met collegas te bespreken." - 30-01-2019 00:00

"Positief; interactieve cursus, verkennen middelen, anders leren schrijven voor uitingen op social media kanalen. Leuke docent en goed materi… alles lezen - 30-01-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Manon Laning
9
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Geweldig goede training gehad. Trainer had veel aandacht voor de vragen en leerbehoeftes van de deelnemers.en stond lang stil bij de vragen van de groep. Ik vond de training daarom erg persoonlijk en zou deze training daarom zeker willen aanraden." - 07-01-2019 00:00

"Geweldig goede training gehad. Trainer had veel aandacht voor de vragen en leerbehoeftes van de deelnemers.en stond lang stil bij de vragen … alles lezen - 07-01-2019 00:00

starstarstarstarstar
Astrid Poiesz
10
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"We hebben een inspirerende en vooral leuke training gehad. Er zijn veel onderwerpen aan bod gekomen, waarbij ook ruimte was voor discussie en het bedenken van creatieve ideeen. De training werd met veel enthousiasme gegeven en gaf ons veel energie om aan de slag te gaan." - 31-12-2018 00:00

"We hebben een inspirerende en vooral leuke training gehad. Er zijn veel onderwerpen aan bod gekomen, waarbij ook ruimte was voor discussie e… alles lezen - 31-12-2018 00:00

starstarstarstarstar
Laura Ebbinge
10
Community Conversatie & Activatie training (online communicatie)

"Leuk ontvangst, prettige ruimte en bovenal een hele leerzame cursus. Heel interessant, inspirerend en op een fijne manier gepresenteerd. Trainer was goed voorbereid en we hebben veel leuke discussies gehad. Denk dat ik deze training goed kan gebruiken in mijn werk." - 28-12-2018 00:00

"Leuk ontvangst, prettige ruimte en bovenal een hele leerzame cursus. Heel interessant, inspirerend en op een fijne manier gepresenteerd. Tra… alles lezen - 28-12-2018 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.