Vitaal op werk in de overgang (ook online mogelijk)

Deze training is helaas verwijderd door HRD Groep. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Tiltraining gezond werken in de kinderopvang

Logo van Confriends
|META_INFO|

Training bij u op de werkvloer! Hoe zorg je dat je fit blijft in de kinderopvang? Deze praktische interactieve training is gericht op het v…

check_box_outline_blank

Voorlichting: Tiltraining Fit blijven in de kraamzorg, verminderen fysieke belasting

Logo van Confriends
|META_INFO|

Introductie Confriends, heeft speciaal voor de kraamzorg de training FIT BLIJVEN IN DE KRAAMZORG ontwikkeld. Deze praktische interactieve t…

check_box_outline_blank

Mindfulness op het werk training

Logo van Praesence Mindfulness en Positieve Psychologie
|META_INFO|

Mindfulness op het werk Werkdruk, deadlines en constante afleiding door informatie overload, eisen een hoge tol van hardwerkende profession…

check_box_outline_blank

Schrijftraining: Effectief reageren op klachten

Logo van Taalcentrum-VU
STAP-budget erkend
|META_INFO|

Schrijftraining: Effectief reageren op klachten Ook de beste organisaties krijgen wel eens een klacht. De grote vraag is natuurlijk hoe je …

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het moeilijk o…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je…

check_box_outline_blank

Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen

Logo van HOBP
|META_INFO|

Volg nu Online cursus Commerciële vaardigheden - Professioneel klachten behandelen en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en no…

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …