Functionering, en beoordelingsgesprekken
"Erg leerzame training. Vooral de rollenspellen waren erg leerzaam. Ook was het fijn dat je zelf een casus in kon brengen, dit maakte de training persoonlijk en kon je een echte werksituatie nabootsen. " - 05-02-2020 09:20
"Erg leerzame training. Vooral de rollenspellen waren erg leerzaam. Ook was het fijn dat je zelf een casus in kon brengen, dit maakte de trai… alles lezen - 05-02-2020 09:20
Dank je Floor
- 05-02-2020 09:20Beschrijving
Onze trainingen en workshops hebben zich in de praktijk bewezen.
Voor de één een verplicht nummer. Voor de ander een kans, een moment om op een constructieve manier feedback te geven. Maar ook om verbeterpunten en loopbaanontwikkeling te bespreken, blinde vlekken inzichtelijk te maken of om gedrag te veranderen. Deze training heeft naast een theoretisch kader zeer veel momenten om ook daadwerkelijk met een acteur te kunnen oefenen in het voeren van gesprekken door middel van ingebrachte casuïstiek.
Voor wie?
De training Functionering-, en beoordelingsgesprekken is bestemd voor leidinggevenden, HR-managers en medewerkers, die op een constructieve en inspirerende manier functionerings- en beoordelingsgesprekken willen voeren.
Wat leren deelnemers?
…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze trainingen en workshops hebben zich in de praktijk bewezen.
Voor de één een verplicht nummer. Voor de ander een kans, een moment om op een constructieve manier feedback te geven. Maar ook om verbeterpunten en loopbaanontwikkeling te bespreken, blinde vlekken inzichtelijk te maken of om gedrag te veranderen. Deze training heeft naast een theoretisch kader zeer veel momenten om ook daadwerkelijk met een acteur te kunnen oefenen in het voeren van gesprekken door middel van ingebrachte casuïstiek.
Voor wie?
De training Functionering-, en beoordelingsgesprekken is bestemd voor leidinggevenden, HR-managers en medewerkers, die op een constructieve en inspirerende manier functionerings- en beoordelingsgesprekken willen voeren.
Wat leren deelnemers?
Waarom we beoordelen
Waarom functioneringsgesprekken voeren
Feedback geven
Juiste vragen te stellen
Luisteren
Samen te vatten
Opbouw van een goed gesprek te maken
"Erg leerzame training. Vooral de rollenspellen waren erg leerzaam. Ook was het fijn dat je zelf een casus in kon brengen, dit maakte de training persoonlijk en kon je een echte werksituatie nabootsen. " - 05-02-2020 09:20
"Erg leerzame training. Vooral de rollenspellen waren erg leerzaam. Ook was het fijn dat je zelf een casus in kon brengen, dit maakte de trai… alles lezen - 05-02-2020 09:20
Dank je Floor
- 05-02-2020 09:20"De training bevatte goede simulatie oefeningen en afwisseling. Vooral tijdens de oefeningen met de 'actrice' leerde je omgaan met feedback geven. Het werken met een echte case werkte wat beter dan een verhaal bedenken op basis van een eigenschap (eerste oefening). " - 03-02-2020 16:03
"De training bevatte goede simulatie oefeningen en afwisseling. Vooral tijdens de oefeningen met de 'actrice' leerde je omgaan met feedback g… alles lezen - 03-02-2020 16:03
Dank je Yasmin
- 03-02-2020 16:03"De trainer gaf bij binnenkomst al meteen een gerust en welkom gevoel. Hij was duidelijk, het was overzichtelijk en samen met de acteur van een goed niveau. Een minpunt hierin waren juist de deelnemers die met een laptop en telefoon toch tijdens de training met het werk bezig waren." - 28-01-2020 05:22
"De trainer gaf bij binnenkomst al meteen een gerust en welkom gevoel. Hij was duidelijk, het was overzichtelijk en samen met de acteur van e… alles lezen - 28-01-2020 05:22
Dank je Daan
- 28-01-2020 05:22Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.