De logica van geluk, ontdek de formule

Type product
Tijdsduur
Trainer
Hugo Lumens
Logo van Hugo Lumens Interactiemanagement

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Hij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De voormalige Chief Business Officer van de futuristische ‘dromenfabriek’ Google (X) besloot het fenomeen van gelukservaring te benaderen als een ingenieur: onderzoek de bewijsbare feiten en pas een analytische logica toe. Hij stelde zichzelf ten doel om een geluksformule te vinden die keer op keer zou kunnen worden toegepast op ieders leven, met geluk als voorspelbaar resultaat—telkens weer.

Wat komt er aan bod?

  • Het ontdekken van de geluksformule.
  • De invloed van onze gedachte op de staat van diep geluk.
  • Het elimineren van de 6 grote illusies.
  • Met inzicht in de stemmetjes in je hoofd, wie ben jij?, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Hij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De voormalige Chief Business Officer van de futuristische ‘dromenfabriek’ Google (X) besloot het fenomeen van gelukservaring te benaderen als een ingenieur: onderzoek de bewijsbare feiten en pas een analytische logica toe. Hij stelde zichzelf ten doel om een geluksformule te vinden die keer op keer zou kunnen worden toegepast op ieders leven, met geluk als voorspelbaar resultaat—telkens weer.

Wat komt er aan bod?

  • Het ontdekken van de geluksformule.
  • De invloed van onze gedachte op de staat van diep geluk.
  • Het elimineren van de 6 grote illusies.
  • Met inzicht in de stemmetjes in je hoofd, wie ben jij?, wat weet je?, de illusie van tijd, de waarheid over controle en de angst voor de sprong in het diepe.
  • Het oppoetsen van de 7 blinde vlekken.
  • Is het waar wat we zien of denken?, over de invloed van filters, aannames, voorspellingen, herinneringen, oordelen, emoties en overdrijvingen op de manier waarop ons brein informatie verwerkt.
  • Het vasthouden van de 5 ultieme waarheden.
  • Over leven in het hier en nu, de enige constante factor in ons leven: verandering, het diepe geluk van liefde en de onvermijdelijke dood.

Dit uiterst succesvolle en uitgebalanceerde programma, gebaseerd op het gelijknamige boek van Mo Gawdat, geeft

onmiddellijke toepassingsmogelijkheden in uw huidige markt en sluit aan op de laatste ontwikkelingen in de commerciële communicatie.

Vanwege de intensiteit en persoonlijke aanpak is er een maximum van acht deelnemers per training. De deelnemers ontvangen 14 dagen voorafgaand aan de training een persoonlijke uitnodiging.

Prijsspecificatie:

Investering per persoon per dag € 450,00 of € 1950,00 per dag incompany.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
    Hugo Lumens - Méér uit Mensen
    Hugo Lumens
    Méér uit Mensen

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.