Feedback geven en ontvangen - communicatie

Type product
Tijdsduur
Trainer
Ingrid Klinkert
Logo van I.K. Training & Ontwikkeling
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 I.K. Training & Ontwikkeling heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 6 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Feedback geven en ontvangen - communicatie
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Yentl Koopmans
Praktijkmanager Orthodontie
10
Feedback geven en ontvangen - communicatie

"Ingrid is een heel fijn en toegankelijk persoon, je voelt je op je gemak, ze prikkelt tot de juiste sfeer ontstaat waarin mensen zich durven uiten.
Hele fijne en leerzame training. Geen regels, maar tips en handvaten en vooral ook inzicht in verschillende persoonlijkheden, leren elkaar door een andere bril te zien. Interactief en ook met humor! Wij hebben hier heel veel aan gehad als team en gaan hier zeker vaker mee aan de slag! Ik raad de cursus Feedback 2.0 'Weg met de regels!' zeker aan! " - 19-03-2019 07:19

"Ingrid is een heel fijn en toegankelijk persoon, je voelt je op je gemak, ze prikkelt tot de juiste sfeer ontstaat waarin mensen zich durven… alles lezen - 19-03-2019 07:19

Beschrijving

Feedbacktraining 2.0: Weg met de regels!

Breng feedback naar deze eeuw samen met I.K. Training & Ontwikkeling. Wij bieden niet alleen feedback training, wij bieden ook feedback trajecten om de samenwerking, communicatie en efficiëntie in organisaties en teams te verbeteren.Feedbacktraining 2.0.

Feedback geven blijft lastig. Het is vaak iets dat moet, maar niet vanzelf gaat. Goede communicatie op de werkvloer is essentieel en feedback maakt daar nu eenmaal onderdeel van uit. De feedbacktraining ‘Feedback 2.0’ is speciaal gericht op de werkvloer en altijd op maat. Zo werken we samen aan verbetering. Want feedback op de werkvloer is essentieel voor een efficiënte en flexibele organisatie. 

W…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Feedbacktraining 2.0: Weg met de regels!

Breng feedback naar deze eeuw samen met I.K. Training & Ontwikkeling. Wij bieden niet alleen feedback training, wij bieden ook feedback trajecten om de samenwerking, communicatie en efficiëntie in organisaties en teams te verbeteren.Feedbacktraining 2.0.

Feedback geven blijft lastig. Het is vaak iets dat moet, maar niet vanzelf gaat. Goede communicatie op de werkvloer is essentieel en feedback maakt daar nu eenmaal onderdeel van uit. De feedbacktraining ‘Feedback 2.0’ is speciaal gericht op de werkvloer en altijd op maat. Zo werken we samen aan verbetering. Want feedback op de werkvloer is essentieel voor een efficiënte en flexibele organisatie. 

Weg met de regels!

Geen regels maar respect. In normale mensentaal leren zeggen wat je vindt en wat je nodig hebt. En ook leren reageren op dat wat er gezegd wordt. Direct en ongecompliceerd. Dat is de basis van de feedbacktraining.

In de feedback training met I.K. Training & Ontwikkeling kunnen verschillende onderwerpen aan bod komen die allemaal te maken hebben met het verbeteren van de communicatie in een team of organisatie. Omdat geen organisatie of team hetzelfde is wordt de feedbacktraining altijd toegespitst op de vraag van de klant. Ook zijn on-the-spot aanpassingen tijdens de training voor ons eerder regel dan uitzondering. Omdat we de moeilijke onderwerpen niet uit de weggaan en juist de problematiek die zichtbaar wordt tijdens het traject direct aanpakken. Dit doen we vanuit een veilige omgeving en met humor. Want de feedback training is niet alleen heel leerzaam voor je team maar ook erg leuk om als team met elkaar te doen. Je leert elkaar op een hele andere manier kennen. Onderwerpen en problematiek die vaak naar voren komen als het gaat om feedback en communicatie zijn bijvoorbeeld: aannameselkaar niet direct aanspreken of roddelen

Of het nou gaat om een training van 1 dagdeel, een hele dag of een feedback traject. Wij bieden altijd maatwerk. In 1 dagdeel kan er in een team al veel ruimte ontstaan om beter feedback te geven en ontvangen. Met een langere training of een traject kan er meer aandacht besteed worden aan specifieke onderwerpen of problematiek die in het team speelt. 

Praktische informatie:

  • Aantal deelnemers: 6 - 30 (meer is mogelijk in overleg)
  • Duur: Van 1 dagdeel t/m een feedback traject
  • Kosten: op aanvraag.
  • Locatie: In-company of op een externe locatie.

Leren is leuk! Daarom maken wij gebruik van creatieve, speelse en actieve werkvormen.

Bij de trainingen staat een positieve insteek centraal. Vanuit verbinding en veiligheid benadrukken welke waarde je als mens en medewerker hebt in plaats van het wijzen op verbeter- en ontwikkelpunten. Die insteek heeft een positief effect op het zelfvertrouwen. Het leert mensen te zien dat samenwerken vanuit de verschillen toegevoegde waarde heeft.

8,8
Gemiddeld cijfer voor Feedback geven en ontvangen - communicatie
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Yentl Koopmans
Praktijkmanager Orthodontie
10
Feedback geven en ontvangen - communicatie

"Ingrid is een heel fijn en toegankelijk persoon, je voelt je op je gemak, ze prikkelt tot de juiste sfeer ontstaat waarin mensen zich durven uiten.
Hele fijne en leerzame training. Geen regels, maar tips en handvaten en vooral ook inzicht in verschillende persoonlijkheden, leren elkaar door een andere bril te zien. Interactief en ook met humor! Wij hebben hier heel veel aan gehad als team en gaan hier zeker vaker mee aan de slag! Ik raad de cursus Feedback 2.0 'Weg met de regels!' zeker aan! " - 19-03-2019 07:19

"Ingrid is een heel fijn en toegankelijk persoon, je voelt je op je gemak, ze prikkelt tot de juiste sfeer ontstaat waarin mensen zich durven… alles lezen - 19-03-2019 07:19

starstarstarstarstar_border
Marieke van Zijtveld
Orthodontie-assistente
8
Feedback geven en ontvangen - communicatie

"Goed inzicht gekregen in gebruik van feedback. Veel Bruikbare tips. Ingrid zag al snel hoe de meeste van ons in elkaar steken, waardoor ze goed inspringt bij situaties. Ook erg leuke/ boeiende soms lastige opdrachten uitgevoerd." - 18-03-2019 21:53

"Goed inzicht gekregen in gebruik van feedback. Veel Bruikbare tips. Ingrid zag al snel hoe de meeste van ons in elkaar steken, waardoor ze g… alles lezen - 18-03-2019 21:53

starstarstarstarstar_half
Melanie van Rooij
Ortho assistente
9
Feedback geven en ontvangen - communicatie

"Ik vond het een fijne feedback cursus, erg confronterend maar wel vriendelijk met een knipoog. Ingrid legde het goed uit en het was zeer interessant. Ik denk dat we als team er goed op vooruit gaan met de informatie." - 18-03-2019 20:50

"Ik vond het een fijne feedback cursus, erg confronterend maar wel vriendelijk met een knipoog. Ingrid legde het goed uit en het was zeer int… alles lezen - 18-03-2019 20:50

starstarstarstarstar_border
Nicole Bresching
Senior Medewerker Training Support
8
Feedback geven en ontvangen - communicatie

"Een andere kijk op feedback, maar zo helder. Vooral doen, leren van anderen en geen regels, maar vooral begrip! Een fijne training waarin je jezelf mag zijn en dit ook gestimuleerd word" - 15-02-2017 13:58

"Een andere kijk op feedback, maar zo helder. Vooral doen, leren van anderen en geen regels, maar vooral begrip! Een fijne training waarin je… alles lezen - 15-02-2017 13:58

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.