Doeltreffende klantbenadering - Via een overtuigende manier van omgaan met klanten je omzet verhogen

Type product
Niveau
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,4 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,4 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Verkoop via internet rukt op. Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online training geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' gaat eerst in op de fijne puntjes van klantgericht handelen en klantenbinding. Daarna komen de onmisbare acties van begroeten en observeren aan bod. Een afzonderlijk onderdeel is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Verkoop via internet rukt op. Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online training geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' gaat eerst in op de fijne puntjes van klantgericht handelen en klantenbinding. Daarna komen de onmisbare acties van begroeten en observeren aan bod. Een afzonderlijk onderdeel is gewijd aan het herkennen van klantgedrag. Hoe je wel en hoe je beter niet een klant kunt aanspreken en de praktische principes van beleefdheid krijgen aandacht. Het zogenaamde 'inspringmoment' vormt het volgende onderdeel. Na een hoofdstuk over verschillende soorten vragen die je aan een klant kunt stellen, sluit deze online training af met praktische informatie over de diverse typen klanten die je in de winkel kunt krijgen.

Duur

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' duurt ongeveer 35 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die regelrecht betrokken is bij het persoonlijk te woord staan van klanten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering - Via een overtuigende manier van omgaan met klanten je omzet verhogen' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Begrippenlijst
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Praktijkopdrachten
  • Communicatieopdracht
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Stappenplan benaderen klant

Toetsing

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering - Via een overtuigende manier van omgaan met klanten je omzet verhogen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Omgaan met.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.