Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

De producten van de aanbieder Icademy zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Salestraining adviserend verkopen / Commercieel luisteren

Logo van Remarcable trainingen
|META_INFO|

Salestraining adviserend verkopen - Salestraining adviserend verkopen Commercieel luisteren Doe je heel erg je best om de ander te overtuig…

check_box_outline_blank

Training Overtuigingskracht (HBO & MBO)

Logo van Xzellent - Training | Coaching
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Training Overtuigingskracht: Gelijk hebben is één, maar gelijk krijgen is de kunst. Het is niet altijd eenvoudig om anderen te overtuigen v…

check_box_outline_blank

Time Management training

Logo van TIJDexperts
|META_INFO|

Heb je het gevoel dat de waan van de dag regeert? Kom je niet toe aan de dingen die je werkelijk wilt doen? Ben je soms het overzicht kwijt…

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren= Verbindend Communiceren

Logo van Inspiration at Work
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn',…

check_box_outline_blank

Virtueel Assistent | Virtual Assistant opleiding - Binnen 10 weken een lopend VP bedrijf

Logo van Academie voor Virtueel Professionals
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training speciaal voor Support Professionals zoals: (directie)secretaresses, management assistenten, officemanagers, (project)ondersteuners…

check_box_outline_blank

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Logo van Communication4you
|META_INFO|

Na het success van de eerste workshops in april organiseren we deze nogmaals in Bergen. Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederke…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen

Logo van karin de galan school voor training
|META_INFO|

‘Nu heb ik mijn deelnemers al 10 keer het onderscheid geleerd tussen open en gesloten vragen en ze kunnen het nog niet!’ Voor veel deelneme…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Wat levert de training je op? Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid …

check_box_outline_blank

LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Logo van Impact Communicatie Training
|META_INFO|

In veel organisaties is er vaak miscommunicatie en onbegrip van medewerkers onderling en met klanten. De oorzaak hiervan is meestal te vind…

check_box_outline_blank

Communicatieve vaardigheden: verbaal en non-verbaal

Logo van Learnit
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Het komt wel eens (of heel vaak!) voor dat we ons niet begrepen voelen, de ander niet begrijpen, niet op één lijn zitten of dat we anders o…