Klant- en Servicegericht Werken (online virtual classroom)
- Tijdsduur
- Locatie
- Online
- Startdatum en plaats

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in HR en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Opleiding & Onderwijs, #3 in HR en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 beste grote opleider en #3 in Opleiding & Onderwijs.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.computer Online: Online 16 dec. 2025 tot 6 jan. 2026Toon rooster event 16 december 2025, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 6 januari 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
computer Online: Online 6 feb. 2026 tot 13 feb. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 13 februari 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
computer Online: Online 7 apr. 2026 tot 21 apr. 2026Toon rooster event 7 april 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 21 april 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
computer Online: Online 4 sep. 2026 tot 18 sep. 2026Toon rooster event 4 september 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 18 september 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
computer Online: Online 1 dec. 2026 tot 15 dec. 2026Toon rooster event 1 december 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 15 december 2026, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
computer Online: Online 12 feb. 2027 tot 5 mrt. 2027Toon rooster event 12 februari 2027, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 01 event 5 maart 2027, 09:30-17:00, Online, Bijeenkomst 02 |
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht.
Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het belangrijk een goede indruk achter te laten? Wil je weten wat klantgericht werken precies is? In deze training staan de wensen van de klant centraal. Je leert het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en werkt aan een klantgerichte houding, uitstraling en communicatie. Je leert de verwachtingen van de klant overtreffen en je krijgt handvatten voor het omgaan met lastige klanten. In deze praktische training leer je daadwerkelijk kl…
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht.
Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het belangrijk een goede indruk achter te laten? Wil je weten wat klantgericht werken precies is? In deze training staan de wensen van de klant centraal. Je leert het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en werkt aan een klantgerichte houding, uitstraling en communicatie. Je leert de verwachtingen van de klant overtreffen en je krijgt handvatten voor het omgaan met lastige klanten. In deze praktische training leer je daadwerkelijk klantgericht werken en zo een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.
Iedereen die direct contact heeft met klanten en zijn of haar
klantgerichtheid wil verbeteren en naar een hoger niveau wil
brengen.
Zeker weten of dit bij je past? Doe een persoonlijke intake.
- Je brengt je klantgerichtheid naar een hoger niveau
- Je kent de aspecten van klantvriendelijkheid en
klantgerichtheid
- Je hebt inzicht in de wensen en behoeften van je klanten en op
welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen
- Je leert klantgerichtheid vertalen naar je dagelijkse
werkzaamheden
- Je krijgt inzicht in je persoonlijke stijl van klantgericht
werken
- Je leert op positieve wijze met klachten omgaan, zodat een goede
relatie gewaarborgd blijft
- Kenmerken van klantgericht werken
- Omgaan met verschillende klanttypen
- Verschil klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Klantwensen en klantbehoeften
- Houding en uitstraling naar je klanten
- Communicatie met je klanten
- Klantverwachtingen overtreffen
- Je persoonlijke klantgerichtheid
- Omgaan met weerstanden, emoties en conflicten
- Klantgericht nee zeggen
- Praktijksituaties en -voorbeelden
- Persoonlijk actieplan
Voorafgaand aan de training vindt een schriftelijke intake
plaats. Hierin worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.
In deze interactieve training ligt de nadruk op klantgerichtheid en
het toepassen hiervan. Je oefent in klantgerichtheid door cases en
rollenspellen. Ook je eigen communicatie, houding en uitstraling
richting klanten worden beoordeeld. Onder leiding van een ervaren
trainer leer je met behulp van diverse boeiende oefeningen
klantgericht werken. Aan het eind van de training schrijf je een
persoonlijk actieplan, waarin staat hoe en wanneer je het geleerde
gaat toepassen.
Heb je de gehele training gevolgd, dan ontvang je het
ICM-certificaat.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.