Klant- en Servicegericht Telefoneren

Beoordeling:
8,9 (21 ervaringen)
Kosten:
18 april 2016, EindhovenLaat nog 19 startdata zien
Logo van ICM Opleidingen & trainingen
Opleiderscore: 8,7 ICM Opleidingen & trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 2.167 ervaringen)

Tip: Meer info over programma, startdatum, prijzen en inschrijving? Of vraag een in-company offerte aan bij meerdere aanbieders.

Overzicht

Persoonlijk studieadvies? Bel 030 29 19 888 of laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

Veerle de Theije (10)
“Je krijgt hele goede praktische tips om zakelijk telefoneren te verbeteren. De trainer is kundig, erg enthousiast en luistert goed naar ieders leer...”

Trainer: Coen van Boxel
 
Aantal plaatsen:
Tijdstip:
Overdag
Looptijd:
1 weken
Afronding:
certificate
Soort locatie:
Open inschrijving
Regio('s):
's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlemmermeer, Hilversum, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Venlo, Zoetermeer, Zwolle
Keurmerk(en):
  • Logo van ISO register
  • Logo van NIMA Education Partner
  • Logo van Stibex
  • Logo van Winnaar Beste Opleider van Nederland 2014
  • Logo van NRTO
  • Logo van Winnaar Beste Opleider van Nederland 2013
  • Logo van Cedeo
  • Logo van NOBCO / EQA
  • Logo van Winnaar Beste Opleider van Nederland 2015
  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • U weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek
  • U verbetert uw klantgerichtheid en klanttevredenheid
  • U leert effectieve vraag- en luistertechnieken

Lees de volledige beschrijving

Startdata en plaatsen

  • Eindhoven, 18 april 2016
  • Rotterdam, 18 april 2016
  • Amsterdam, 18 april 2016
  • Utrecht, 18 april 2016
  • Zwolle, 18 april 2016
  • Zwolle, 13 juni 2016
  • Utrecht, 13 juni 2016
  • Rotterdam, 13 juni 2016
  • Eindhoven, 13 juni 2016
  • Amsterdam, 13 juni 2016
  • Zwolle, 19 september 2016
  • Rotterdam, 19 september 2016
  • Utrecht, 19 september 2016
  • Eindhoven, 19 september 2016
  • Amsterdam, 19 september 2016
  • Amsterdam, 7 november 2016
  • Rotterdam, 7 november 2016
  • Utrecht, 7 november 2016
  • Eindhoven, 7 november 2016
  • Zwolle, 7 november 2016

Beschrijving

Persoonlijk studieadvies? Bel 030 29 19 888 of laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

  • U leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • U leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • U weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek
  • U verbetert uw klantgerichtheid en klanttevredenheid
  • U leert effectieve vraag- en luistertechnieken

Ervaringen

Gemiddeld cijfer voor Klant- en Servicegericht Telefoneren

8,9 Gebaseerd op 21 ervaringen Deel je ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Veerle de Theije

Medewerker Klantsupport

"Je krijgt hele goede praktische tips om zakelijk telefoneren te verbeteren. De trainer is kundig, erg enthousiast en luistert goed naar ieders leerdoel. Naast theorie vooral oefenen in de praktijk. " "Je krijgt hele goede praktische tips om zakelijk telefoneren te verbeteren. De trainer is kundig, erg enthousiast en luistert goed naar iede…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Heitling

"Hele interessante training met leuke voorbeelden. Je wordt ook goed getraind dmv rollenspellen. Trainer is erg enthousiast en vertelt alles met veel humor waardoor het erg leuk is om deze stof te leren. Er worden voorbeelden gegeven die je heel goed kan gebruiken." "Hele interessante training met leuke voorbeelden. Je wordt ook goed getraind dmv rollenspellen. Trainer is erg enthousiast en vertelt alles …" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

J. de Koning

"Ik heb tijdens de training een goed beeld gekregen van een klant- en servicegericht telefoongesprek. Dit door de goede begeleiding van onze trainer Coen. Aan het einde van de training kon ik zeker zeggen dat ik geleerd heb wat ik wilde leren!! " "Ik heb tijdens de training een goed beeld gekregen van een klant- en servicegericht telefoongesprek. Dit door de goede begeleiding van onze …" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

shanti Ghiraw

administratief medewerkster

"ik heb een hele goede training gehad, dankzij de goede begeleiding en ondersteuning van mijn trainer. je wordt goed getraind om de problemen die je tijdens je functie tegen komt op te lossen. je krijt handige tips en ideeën die je in de praktijk kan toepassen. " "ik heb een hele goede training gehad, dankzij de goede begeleiding en ondersteuning van mijn trainer. je wordt goed getraind om de probleme…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Carina van Bostelen

Frontoffice medewerker

"Emile is een zeer geschikte spontane kerel die de training leuk gebracht heeft. hij was duidelijk en kon zich goed inleven in onze problemen. hij verstond zijn taak heel goed, en kon heel goed uitleggen hoe wij onze mindere punten kunnen verbeteren! " "Emile is een zeer geschikte spontane kerel die de training leuk gebracht heeft. hij was duidelijk en kon zich goed inleven in onze problemen…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Veerle de Theije

Medewerker Klantsupport

"Deze training is ideaal voor mensen die graag willen oefenen met zakelijk telefoneren. De docent was zeer enthousiast en vakkundig. De (redelijk basic) stof die we behandelden werd meteen in de praktijk gebracht door middel van oefeningen. Wat ik er met name van heb geleerd is mijn mindset veranderen als het gaat om zakelijke telefonie, waarbij ik heb geleerd de klant servicegericht te helpen." "Deze training is ideaal voor mensen die graag willen oefenen met zakelijk telefoneren. De docent was zeer enthousiast en vakkundig. De (rede…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Wilma Gardenier

"Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goed, omdat je van elkaar leert." "Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Andre van Mierlo

"Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk." "Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk." - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Anoniem

"Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. " "Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. " - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Anoniem

Internal Sales support

"Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest. " "Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Anoniem

Logistiek medewerker

"Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken moest worden. Verder was alles goed geregeld, de ruimte waarin de cursus werd gegeven was netjes en de lunch was zeer goed verzorgd en uitgebreid. Het was een zeer leerzame dag. " "Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Linda Verbraak

"Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. Er werd goed gekeken naar persoonlijke leerdoelen en hier werd mee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader!" "Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. …" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Esther

Secretaresse

"De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee." "De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee." - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Tara

"Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.Goede lunch en goed lesmateriaal. " "Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.Goede lunch en goed lesm…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Mylene Verheij

"Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was." "Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was." - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Jerry Overman

"Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee gedaan te hebben.ik zou het zeker aanraden bij mijn collega\'s" "Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Yvonne van Valen

"De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een ingesproken voicemail met daarachter een mail. Alle naverzoring vanuit de organisatie is ook erg goed.De dag zelf was erg leuk. Locatie is zeer goed bereikbaar. De lunch was heel erg goed. Doordat de cursus zelf met een kleine groep was, kon er veel persoonlijke aandacht besteed worden. Ook werd je er op zo\'n manier goed bij betrokken. Niks negatiefs van mijn kant uit. Als ik in de toekomst een cursus of een training wil volgen, zal ik zeker aan ICM denken. " "De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een inges…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Hettie Koeling

"Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelende situaties. Heb een leuke dag gehad locatie was goed te bereiken kon niet beter. " "Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelend…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Nienke Laane

"Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat verzoek is voldaan. Ik vond het een zeer leerzame cursus die ik goed in de praktijk kan gebruiken." "Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat ve…" - Lees volledige ervaring

Klant- en Servicegericht Telefoneren

D. El Hantali

"leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl om de stof pratend en via oefeningen en voordoen tot je te nemen." "leuk gebouw goede docent en training veel ruimte om naar elkaars ervaringen en manieren te luisteren. ruimte voor discussie en goede stijl o…" - Lees volledige ervaring

Laat nog 1 ervaringen zien

Download gratis en vrijblijvend de training brochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Top 3 meest aangevraagd in onderwerp

Op Springest vind en boek je 38.004 trainingen en opleidingen, bekijk de top 10 gerelateerd aan Servicedesk medewerker:

Registreer om je eigen Learning Lists te maken

Hulp nodig?

Maak een keuze zodat we je beter kunnen helpen:

We zijn momenteel niet op de chat. We contacteren je zo snel mogelijk.
Hulp nodig?
Not for humans