Klant- en Servicegericht Telefoneren

Deze training is helaas verwijderd door ICM Opleidingen & trainingen. Bekijk alle leerproducten van ICM Opleidingen & trainingen.

Gemiddeld cijfer voor Klant- en Servicegericht Telefoneren

8,9 Gebaseerd op 22 ervaringen

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Les locatie is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Coen van Boxel geeft een training op een zeer leuke, vriendelijke en komische manier dus geen saaie leerstof.

Met de tips en trucs kon ik mijn Klant- en Servicegericht cursus ervaring omzetten in het praktijk.

"Les locatie is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Coen van Boxel geeft een training op een zeer leuke, vriendelijke en komische m…" -

Lees volledige ervaring

€ 632,50checkDeze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten. | star 8,9 (22 ervaringen)

Alternatieven voor deze training

Klantgericht telefoneren

Heeft u enig idee hoe uw medewerkers de telefoon aannemen? Denken en spreken ze net zo klantgericht als u? Hoe klanten uw kwaliteit ervaren…

Spreekangst wordt stemkracht, driedaagse presentatietraining

Spreekangst wordt Stemkracht. Driedaagse training presenteren, spreken in het openbaar Na drie dagen trainen kunt u boven gemiddeld present…

Klantgerichtheid: klantgericht telefoneren

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop u klanten te woord staat is van groot belang: u bent immers het visitekaartj…

Opleiding Preventiemedewerker

Opleiding PreventiemedewerkerDoelgroep:De opleiding Preventiemedewerker is bedoeld voor degene die is aangewezen voor het uitvoeren van de …

Authentiek Spreken en Presenteren

Applaus voor je zelf. Na deze training beklim je zonder zenuwen het podium. Je spreekt enthousiast voor kleine én grote groepen. Je bent 10…

Klantgericht communiceren

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets in…

De effectieve teamleider

U doet uw best als leidinggevende. Toch bereikt u niet altijd het gewenste effect in de communicatie met zowel uw medewerkers als uw 'baas'…

Training professioneel en klantgericht telefoneren

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

Communicatie Training: Effectief communiceren

Je krijgt door het volgen van deze communicatie training inzicht in je eigen communicatiestijl en de effecten daarvan op anderen. Je verbet…

Zakelijk Engels: effectief schrijven / Engels schrijven

Zakelijk Engels: effectief schrijven Doelgericht en snel Engelse teksten schrijven Doelgroep De training zakelijk Engels is gericht op iede…

8,9
Gemiddeld cijfer voor Klant- en Servicegericht Telefoneren
Gebaseerd op 22 ervaringen
10

"Les locatie is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Coen van Boxel geeft een training op een zeer leuke, vriendelijke en komische manier dus geen saaie leerstof.

Met de tips en trucs kon ik mijn Klant- en Servicegericht cursus ervaring omzetten in het praktijk.
" - din 29 nov 2016 06:28:45 UTC

"Les locatie is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Coen van Boxel geeft een training op een zeer leuke, vriendelijke en komische m… alles lezen - din 29 nov 2016 06:28:45 UTC

10

"Je krijgt hele goede praktische tips om zakelijk telefoneren te verbeteren. De trainer is kundig, erg enthousiast en luistert goed naar ieders leerdoel. Naast theorie vooral oefenen in de praktijk. " - woe 25 nov 2015 11:04:22 UTC

"Je krijgt hele goede praktische tips om zakelijk telefoneren te verbeteren. De trainer is kundig, erg enthousiast en luistert goed naar iede… alles lezen - woe 25 nov 2015 11:04:22 UTC

10

"Hele interessante training met leuke voorbeelden. Je wordt ook goed getraind dmv rollenspellen. Trainer is erg enthousiast en vertelt alles met veel humor waardoor het erg leuk is om deze stof te leren.
Er worden voorbeelden gegeven die je heel goed kan gebruiken." - din 03 nov 2015 08:20:59 UTC

"Hele interessante training met leuke voorbeelden. Je wordt ook goed getraind dmv rollenspellen. Trainer is erg enthousiast en vertelt alles … alles lezen - din 03 nov 2015 08:20:59 UTC

10

"Ik heb tijdens de training een goed beeld gekregen van een klant- en servicegericht telefoongesprek. Dit door de goede begeleiding van onze trainer Coen. Aan het einde van de training kon ik zeker zeggen dat ik geleerd heb wat ik wilde leren!! " - maa 02 nov 2015 07:17:54 UTC

"Ik heb tijdens de training een goed beeld gekregen van een klant- en servicegericht telefoongesprek. Dit door de goede begeleiding van onze … alles lezen - maa 02 nov 2015 07:17:54 UTC

10

"ik heb een hele goede training gehad, dankzij de goede begeleiding en ondersteuning van mijn trainer.
je wordt goed getraind om de problemen die je tijdens je functie tegen komt op te lossen.
je krijt handige tips en ideeën die je in de praktijk kan toepassen.

" - don 22 okt 2015 10:19:08 UTC

"ik heb een hele goede training gehad, dankzij de goede begeleiding en ondersteuning van mijn trainer. je wordt goed getraind om de probleme… alles lezen - don 22 okt 2015 10:19:08 UTC

8

"Emile is een zeer geschikte spontane kerel die de training leuk gebracht heeft. hij was duidelijk en kon zich goed inleven in onze problemen. hij verstond zijn taak heel goed, en kon heel goed uitleggen hoe wij onze mindere punten kunnen verbeteren! " - woe 21 okt 2015 14:44:23 UTC

"Emile is een zeer geschikte spontane kerel die de training leuk gebracht heeft. hij was duidelijk en kon zich goed inleven in onze problemen… alles lezen - woe 21 okt 2015 14:44:23 UTC

8

"Deze training is ideaal voor mensen die graag willen oefenen met zakelijk telefoneren. De docent was zeer enthousiast en vakkundig. De (redelijk basic) stof die we behandelden werd meteen in de praktijk gebracht door middel van oefeningen. Wat ik er met name van heb geleerd is mijn mindset veranderen als het gaat om zakelijke telefonie, waarbij ik heb geleerd de klant servicegericht te helpen." - din 02 jun 2015 10:22:25 UTC

"Deze training is ideaal voor mensen die graag willen oefenen met zakelijk telefoneren. De docent was zeer enthousiast en vakkundig. De (rede… alles lezen - din 02 jun 2015 10:22:25 UTC

8

"Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind ik goed, omdat je van elkaar leert." - maa 21 okt 2013 00:00:00 UTC

"Ik heb genoeg tips en trucs ontvangen en degene die de cursus gaf, is deskundig en brengt de stof goed over. Ook het in groepjes werken vind… alles lezen - maa 21 okt 2013 00:00:00 UTC

9

"Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk." - din 15 okt 2013 00:00:00 UTC

"Je leert vooral veel van elkaar. Er was veel interactie met de andere cursisten. Dit was niet allen leerzaam, maar ook erg leuk. " - din 15 okt 2013 00:00:00 UTC

8

"Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. " - woe 26 jun 2013 17:24:39 UTC

"Leerzame dag, vooral herkenning problemen bij mede-cursisten en oplossingen die trainster hiervoor heeft aangereikt waren verhelderend. " - woe 26 jun 2013 17:24:39 UTC

9

"Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest. " - maa 13 aug 2012 10:25:40 UTC

"Ik heb heel veel handige tips en trucs gekregen en breng het nu iedere werkdag in de praktijk. De cursus is voor mij heel erg nuttig geweest… alles lezen - maa 13 aug 2012 10:25:40 UTC

8

"Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken moest worden. Verder was alles goed geregeld, de ruimte waarin de cursus werd gegeven was netjes en de lunch was zeer goed verzorgd en uitgebreid. Het was een zeer leerzame dag. " - maa 06 aug 2012 17:06:14 UTC

"Het was een zeer leuke training. De trainer/docent luisterde goed naar jouw en kon daardoor een goede inschatting maken van wat er besproken… alles lezen - maa 06 aug 2012 17:06:14 UTC

10

"Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. Er werd goed gekeken naar persoonlijke leerdoelen en hier werd mee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader!" - maa 06 aug 2012 16:44:08 UTC

"Dit was een zeer leerzame en frisse cursus. Geen moment mijn aandacht verslapt door het enthousiasme en de duidelijke uitleg van de leraar. … alles lezen - maa 06 aug 2012 16:44:08 UTC

9

"De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee." - din 10 jul 2012 16:51:29 UTC

"De dag was goed verzorgd en erg leerzaam. Ik vond de trainer erg inspirerend en je merkte aan hem dat hij veel ervaring heeft hiermee. " - din 10 jul 2012 16:51:29 UTC

8,5

"Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.
Goede lunch en goed lesmateriaal. " - woe 08 feb 2012 16:27:52 UTC

"Hele leuke trainer. Hij ging alleen niet zo heel diep op mijn probleem in, verder wel echt een hele leuke les gehad.Goede lunch en goed lesm… alles lezen - woe 08 feb 2012 16:27:52 UTC

8,4

"Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was." - maa 23 mei 2011 13:18:02 UTC

"Een zeer leuke training met name de wijze waarop de trainer de training heeft gegeven, waardoor het geen saaie/vervelende training was. " - maa 23 mei 2011 13:18:02 UTC

7,8

"Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee gedaan te hebben.

ik zou het zeker aanraden bij mijn collega\'s" - vri 02 jul 2010 09:23:10 UTC

"Het was op een zeer leuke wijze over gebracht leuke Trainer die het op een zeer spontane manier heeft gebracht, leuk en leerzaam om aan mee… alles lezen - vri 02 jul 2010 09:23:10 UTC

8,4

"De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een ingesproken voicemail met daarachter een mail. Alle naverzoring vanuit de organisatie is ook erg goed.

De dag zelf was erg leuk. Locatie is zeer goed bereikbaar. De lunch was heel erg goed. Doordat de cursus zelf met een kleine groep was, kon er veel persoonlijke aandacht besteed worden. Ook werd je er op zo\'n manier goed bij betrokken.

Niks negatiefs van mijn kant uit. Als ik in de toekomst een cursus of een training wil volgen, zal ik zeker aan ICM denken. " - din 29 jun 2010 14:31:23 UTC

"De voorbereiding (en daarmee contact richting de \'studenten\') is zeer goed. Als er gebeld wordt en je kan niet opnemen, krijg je een inges… alles lezen - din 29 jun 2010 14:31:23 UTC

9,8

"Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelende situaties. Heb een leuke dag gehad locatie was goed te bereiken kon niet beter.




" - din 29 jun 2010 09:33:50 UTC

"Ik heb het een leuke cursus gevonden, Ondanks dat ik dacht dat ik het niet nodig had, Je leert altijd weer kan nu beter omgaan met vervelend… alles lezen - din 29 jun 2010 09:33:50 UTC

8,8

"Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat verzoek is voldaan. Ik vond het een zeer leerzame cursus die ik goed in de praktijk kan gebruiken." - woe 23 dec 2009 15:31:37 UTC

"Van te voren was aangegeven dat de cursus gericht zou moeten zijn op het omgaan met vervelende telefoongesprekken (boze klanten). Aan dat ve… alles lezen - woe 23 dec 2009 15:31:37 UTC

Vraag advies aan onze leeradviseurs

Een van onze leeradviseurs kan je situatie inschatten, je gratis, vrijblijvend & persoonlijk advies geven en zelfs een inschrijving regelen.

Direct iemand spreken? Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Anne Nynke
Anne Nynke
Doron
Doron
Marlou
Marlou
Midas
Midas
Matt
Matt
Maarten
Maarten
Caroline
Caroline
Merel
Merel
Josje
Josje
Samir
Samir
Zoë
Zoë
Demian
Demian
Carlos
Carlos
Milou
Milou
Anna Marieke
Anna Marieke
Juul
Juul
Christian
Christian
Annika
Annika
Robin
Robin
Rene
Rene
Olivier
Olivier
Nuyen
Nuyen
Not for humans