ITIL Foundation

Tijdsduur

ITIL Foundation

Ictivity Training B.V.
Logo van Ictivity Training B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Ictivity Training B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 7 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Ictivity Training B.V. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Den Haag, Drachten, Eindhoven, Enschede, Gent, Haarlemmermeer, Hilversum, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Zaanstad

Beschrijving

Ictivity Training verzorgt ICT trainingen voor IT professionals en ICT eindgebruikers met een team praktijkgerichte en ervaren trainers. Wij verzorgen de ICT trainingen in Eindhoven, Utrecht (Vianen) of als maatwerk bij jou op locatie.

Ictivity Training wil jou efficiënter laten leren. Dat doen wij door continu te werken aan nieuwe, slimme leervormen. Samen stellen we een opleidingsplan op dat aansluit op de leerbehoeften en leerstijl.

Efficiënt trainen: Leer wat je echt nodig hebt
Flexibel trainen: Jij bepaalt de tijdsduur en tijdstip

De best gecertificeerde trainers met praktijk ervaring;
Startgarantie

Ictivity Training is door Computable verkozen tot beste opleider van het jaar!

Bekijk hieronder de training of ga naar onze website voor meer informatie!

ITIL Foundation

De nieuwe versie van ITIL is uitgebreid met dusdanig nieuwe of veranderende concepten, principes, modellen en processen, dat een Foundation 3 dagen in beslag neemt.

De training ITIL Foundations is een training die tot doel heeft de achtergronden, architectuur en inrichting van de operationele en tactische ITIL Processen aan te leren.

Cursisten leren het ITIL concept en zijn achtergronden te benoemen. Daarbij leren zij de processen op operationeel en tactisch niveau te benoemen, hun doelstellingen toe te lichten, de procesgang binnen deze processen te verklaren en relevante begrippen te kunnen definiëren.

De cursus leidt op tot het officiële certificaat ITIL-Foundations ve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en PRINCE2.

Ictivity Training verzorgt ICT trainingen voor IT professionals en ICT eindgebruikers met een team praktijkgerichte en ervaren trainers. Wij verzorgen de ICT trainingen in Eindhoven, Utrecht (Vianen) of als maatwerk bij jou op locatie.

Ictivity Training wil jou efficiënter laten leren. Dat doen wij door continu te werken aan nieuwe, slimme leervormen. Samen stellen we een opleidingsplan op dat aansluit op de leerbehoeften en leerstijl.

Efficiënt trainen: Leer wat je echt nodig hebt
Flexibel trainen: Jij bepaalt de tijdsduur en tijdstip

De best gecertificeerde trainers met praktijk ervaring;
Startgarantie

Ictivity Training is door Computable verkozen tot beste opleider van het jaar!

Bekijk hieronder de training of ga naar onze website voor meer informatie!

ITIL Foundation

De nieuwe versie van ITIL is uitgebreid met dusdanig nieuwe of veranderende concepten, principes, modellen en processen, dat een Foundation 3 dagen in beslag neemt.

De training ITIL Foundations is een training die tot doel heeft de achtergronden, architectuur en inrichting van de operationele en tactische ITIL Processen aan te leren.

Cursisten leren het ITIL concept en zijn achtergronden te benoemen. Daarbij leren zij de processen op operationeel en tactisch niveau te benoemen, hun doelstellingen toe te lichten, de procesgang binnen deze processen te verklaren en relevante begrippen te kunnen definiëren.

De cursus leidt op tot het officiële certificaat ITIL-Foundations versie 3 en is voorwaarde voor alle vervolgcursussen in het ITIL Certificatie-traject.

Cursusinhoud:

  • Kwaliteit in dienstverlening en IT Service Management.
  • Bereik en doel van ITIL
  • De Service Lifecycle.
  • De processen en functies van:
    • Service Strategy,
    • Service Design
    • Service Transition
    • Service Operation
    • Continual Service Improvement met bijbehoren concepten en terminologie
  • Integratie dan wel referentie naar andere standaarden of 'best practices' in de markt
  • Functies en Rollen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.