Netwerkbeheerder naar Site Reliability Engineer – Deel 4: Site Reliability Engineer

Type product

Netwerkbeheerder naar Site Reliability Engineer – Deel 4: Site Reliability Engineer

icttrainingen.nl
Logo van icttrainingen.nl
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 icttrainingen.nl heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Deze uitgebreide training gaat in op verschillende aspecten van Site Reliability Engineering (SRE).

Deze uitgebreide training gaat in op verschillende aspecten van Site Reliability Engineering (SRE), waarbij best practices voor het onboarden van nieuwe teamleden, essentiële technische vaardigheden en het effectief omgaan met operationele overbelasting aan bod komen. Je onderzoekt methoden voor het beheren van de operationele belasting, het gebruik van support-ticketingsystemen en het stellen van serviceniveaudoelstellingen. Daarnaast leer je over 'toil' en de negatieve effecten ervan op de teamproductiviteit, samen met strategieën om dit te identificeren en te elimineren.

Bovendien krijg je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Netwerkmanagement / Netwerkbeheer, Networking Fundamentals, Veeam, Palo Alto en Docker.

Deze uitgebreide training gaat in op verschillende aspecten van Site Reliability Engineering (SRE).

Deze uitgebreide training gaat in op verschillende aspecten van Site Reliability Engineering (SRE), waarbij best practices voor het onboarden van nieuwe teamleden, essentiële technische vaardigheden en het effectief omgaan met operationele overbelasting aan bod komen. Je onderzoekt methoden voor het beheren van de operationele belasting, het gebruik van support-ticketingsystemen en het stellen van serviceniveaudoelstellingen. Daarnaast leer je over 'toil' en de negatieve effecten ervan op de teamproductiviteit, samen met strategieën om dit te identificeren en te elimineren.

Bovendien krijg je inzicht in strategieën voor noodplanning, het delen van kennis en het schrijven van effectieve postmortems. Het belang van serviceniveaudoelstellingen en succesvolle teameigenschappen wordt benadrukt, waardoor een teamgerichte aanpak en effectieve communicatietechnieken worden aangemoedigd. Samenwerkings- en communicatievaardigheden worden verbeterd door het leren van effectief vergaderbeheer, het programmeren van paren en het gebruik van samenwerkingstools. Bovendien verdiep je je in projectmanagementstatistieken, softwaretestmethodologieën, foutanalysemethoden en API-monitoringstrategieë...

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.