Aansturen van onproductief gedrag

Tijdsduur

Aansturen van onproductief gedrag

IFBD - Institute for Business Development
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

In elke werkomgeving komt u hem of haar wel tegen: de medewerker, de collega of misschien zelfs uw chef, die uw agenda overhoop haalt, uw tijd komt inpikken, de vergadering lamlegt met zinloos gezeur of negatief pessimisme, die het altijd beter weet, die nooit tijd heeft, die vastgeroest zit in onproductieve gewoontes… Als leidinggevende is het uw opdracht dit onaangepast gedrag – nog versterkt door de onzekerheid en de druk door de vele reorganisaties van het laatste anderhalf jaar – aan te pakken. Hoe gemotiveerd u zelf ook bent, zij blijven een domper op uw (arbeids)vreugde en die van uw medewerkers en collega’s. In vele gevallen zijn zij zelfs meer dan gewoon vervelend, maar bovenal een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coachend Leidinggeven, Leiderschap, Leidinggeven, Co-actief coachen en Feedback geven.

In elke werkomgeving komt u hem of haar wel tegen: de medewerker, de collega of misschien zelfs uw chef, die uw agenda overhoop haalt, uw tijd komt inpikken, de vergadering lamlegt met zinloos gezeur of negatief pessimisme, die het altijd beter weet, die nooit tijd heeft, die vastgeroest zit in onproductieve gewoontes… Als leidinggevende is het uw opdracht dit onaangepast gedrag – nog versterkt door de onzekerheid en de druk door de vele reorganisaties van het laatste anderhalf jaar – aan te pakken. Hoe gemotiveerd u zelf ook bent, zij blijven een domper op uw (arbeids)vreugde en die van uw medewerkers en collega’s. In vele gevallen zijn zij zelfs meer dan gewoon vervelend, maar bovenal een rem op de resultaten van uw team.  Zij vertragen processen, werken contra-productief en demotiveren zo hun collega’s, medewerkers en zelfs u als direct leidinggevende. Hoe u groeit van confrontatie naar erkenning over bevestiging tot constructieve afspraken, leert u gedurende deze dag. Deze training bezorgt u geen grote theoretische concepten maar is een werkdag, waarbij u inzage krijgt in de diverse persoonlijkheidstypes met hun (on-)hebbelijkheden. U leert hoe u hier ‘gepast’ op dient te reageren. U leert hoe u conflictsituaties – vaak een gevolg van confrontatie – vermijdt of concreet aanpakt.

Gedurende de middag komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar lastige medewerkers… Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt.  In een veilige en beschermde omgeving kunt u uw eigen cases aanbrengen of werken met de cases aangebracht door docent en acteur.  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.