CPI - Customer Performance Indicatoren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeSint-Martens-Latem
16 nov. 2020
Toon rooster
event 16 november 2020, 09:00-17:00, Auberge du Pêcheur

Beschrijving

Programma

Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk’.  Niet langer het product, de dienst of zelfs de oplossing staat centraal … Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt.  Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk – zowel financieel als sociaal -  en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een oplossing voor zijn probleem, maar wil bovendien authenticiteit, waardecreatie en duurzaamheid.  En bovenal: hij wil terug het heft in eigen handen nemen. Dankzij de nieuwe technologieën en sociale media is ook uw klant stukken beter geïnformeerd en in staat om mobiel, ad hoc en wereldwijd, snelle besliss…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Scrum Master, Scrum, Scrum Product Owner, Agile en Kanban.

Programma

Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk’.  Niet langer het product, de dienst of zelfs de oplossing staat centraal … Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt.  Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk – zowel financieel als sociaal -  en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een oplossing voor zijn probleem, maar wil bovendien authenticiteit, waardecreatie en duurzaamheid.  En bovenal: hij wil terug het heft in eigen handen nemen. Dankzij de nieuwe technologieën en sociale media is ook uw klant stukken beter geïnformeerd en in staat om mobiel, ad hoc en wereldwijd, snelle beslissingen te nemen en te schakelen.  

Deze workshop bezorgt u niet alleen inzicht in de cruciale CPI’s (Customer Performance Indicatoren) voor uw organisatie, maar vooral hoe u deze CPI’s gebruikt als stuurinstrument.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.