Excellente Service Contracten

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

Ieder bedrijf doet beroep op service providers om cruciale bedrijfsprocessen tot een succes te brengen. Onderhoud, logistiek & distributie, facility management, HR, ICT, financiën, … zijn slechts enkele van de meest voorhanden liggende afdelingen die frequent op derden beroep doen.  Soms worden volledige processen, afdelingen of business units uitbesteed aan derden, soms alleen die deelprocessen waarvan de onderneming zelf niet de expertise, ervaring of schaalgrootte heeft. Hoe dan ook, in alle gevallen moeten de betrokken partijen – provider én buyer – de continuïteit, de kwaliteit en de kost van het proces blijven garanderen. 

De meest gestelde vraag bij  service management of uitbestedin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ieder bedrijf doet beroep op service providers om cruciale bedrijfsprocessen tot een succes te brengen. Onderhoud, logistiek & distributie, facility management, HR, ICT, financiën, … zijn slechts enkele van de meest voorhanden liggende afdelingen die frequent op derden beroep doen.  Soms worden volledige processen, afdelingen of business units uitbesteed aan derden, soms alleen die deelprocessen waarvan de onderneming zelf niet de expertise, ervaring of schaalgrootte heeft. Hoe dan ook, in alle gevallen moeten de betrokken partijen – provider én buyer – de continuïteit, de kwaliteit en de kost van het proces blijven garanderen. 

De meest gestelde vraag bij  service management of uitbestedingstrajecten, is de ‘Wat als …?’-vraag.  Wat als afspraken niet nagekomen worden ?  Wat als overeengekomen service levels niet gerespecteerd worden?  Wat als de prijsafspraken niet nagekomen worden ?  Wat als het personeel mee overstapt ? Wat als een calamiteit plaats vindt ?  Wat als het contract éénzijdig of door beide partijen wordt opgezegd ?  Wat als …?    Het antwoord op deze en vele andere moelijke vragen moet u binnen een excellent service contract kunnen anticiperen. 

Daarom brengt het IFBD dit unieke programma, waarbinnen de contractuele uitdagingen van een service agreement worden toegelicht.  Gezien ieder service contract een contract moet zijn tussen evenwaardige partners, is de cursus dan ook zo opgebouwd dat zowel de service provider als de service buyer baat heeft bij het bijwonen van deze cursus.  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.