Onzichtbaar Verhoren

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

Hoe krijgt u het échte verhaal te horen?  Hoe past u professionele verhoortechnieken toe?  Hoe gaat u om met emoties tijdens verhoren?  Bent u zich bewust van uw eigen communicatie- en gedragspatronen?  En wat zijn de effecten van uw eigen gedrag op uw gesprekspartners? Welke doorvraagtechnieken kent u? Hoe verschilt een getuigenverhoor van een verdachtenverhoor?  Wat met verbale en non-verbale communicatie?  Hoe onderkent u leugens van waarheid?  Wat is de waarde van micro-expressies tijdens een verhoor?  Hoe schakelt u uw persoonlijk waarde- en normenbesef uit, ook als u dingen te horen krijgt die u liever niet hoort? Hoe confronteert u uw gesprekspartner met onweerlegbare feiten?  Hoe gaa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Professioneel Communiceren, Lichaamstaal, Non-verbaal communiceren, Communiceren en Communicatieve vaardigheden.

Hoe krijgt u het échte verhaal te horen?  Hoe past u professionele verhoortechnieken toe?  Hoe gaat u om met emoties tijdens verhoren?  Bent u zich bewust van uw eigen communicatie- en gedragspatronen?  En wat zijn de effecten van uw eigen gedrag op uw gesprekspartners? Welke doorvraagtechnieken kent u? Hoe verschilt een getuigenverhoor van een verdachtenverhoor?  Wat met verbale en non-verbale communicatie?  Hoe onderkent u leugens van waarheid?  Wat is de waarde van micro-expressies tijdens een verhoor?  Hoe schakelt u uw persoonlijk waarde- en normenbesef uit, ook als u dingen te horen krijgt die u liever niet hoort? Hoe confronteert u uw gesprekspartner met onweerlegbare feiten?  Hoe gaat u om met ‘aflieg’-gedrag?  Hoe houdt u contact gedurende het verhoor?  Hoe gaat u om met emoties van de geïnterviewde?

UNIEKE AANPAK : ZOEK DE MOL … 

De training wordt bijgewoond door een ‘mol’.  Concreet wil dit zeggen dat een professionele under cover acteur de ganse dag aanwezig is.  Door middel van de aangeleerde verhoortechnieken, is het uw opdracht om als deelnemer te achterhalen wie de ‘mol’ is.  Zodra de trainingsacteur ‘herkend’ is, helpt hij/zij - door middel van spiegelen, confronteren en provoceren - de cursisten gedrag te genereren, eigen aan verhoormomenten. Dit gebeurt enerzijds door middel van casuïstiek evenals in losse oefenmomenten.

Uw trainer, Job Boersma is een veelgevraagd internationaal gastspreker, trainer en consultant. Als psycholoog bekwaamde hij zich in emotionele(micro-) expressie en interne bedrijfspolitiek. Hij studeerde onder meer ‘Facial Action Coding System’ of FACS bij Dr. Erica Rosenberg (scientific consultant voor de TV serie ‘Lie To Me’) en ‘Lie Detection’ bij Prof. Paul Ekman. 

VOOR WIE IS DEZE UNIEKE WORKSHOP BEDOELD?

HR functionarissen, zorgverstrekkers, advocaten, verzekeringsinspecteurs, politie diensten, journalisten, ambtenaren, inkopers, rekruteerders, …  Kortom, iedereen die in een situatie komt, waarbij de waarheid achterhaald moet worden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.