Shared Services Center

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent

Beschrijving

Een shared service center wordt steeds meer gezien als dé oplossing om kosten te verlagen en de kwaliteit én snelheid van de administratieve output te verhogen.  Maar is dit steeds wel het geval?  Hoeveel organisaties zitten nu met een (financiële) kater omdat het outsourcing-proces niet doordacht gebeurd is?  Hoeveel processen zijn niet in die mate door elkaar gehaspeld, dat facturatie verkeerd en te laat gebeurde?  Debiteuren niet werden opgevolgd?  Locale of nationale wetgevingen niet werden nageleefd?  Processen worden verkeerd ‘geoptimaliseerd’?  (Interne) klanten worden niet of slecht geïnformeerd?  Kosten verhogen in plaats van verlagen?  Interne Service Level Agreements worden niet n…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een shared service center wordt steeds meer gezien als dé oplossing om kosten te verlagen en de kwaliteit én snelheid van de administratieve output te verhogen.  Maar is dit steeds wel het geval?  Hoeveel organisaties zitten nu met een (financiële) kater omdat het outsourcing-proces niet doordacht gebeurd is?  Hoeveel processen zijn niet in die mate door elkaar gehaspeld, dat facturatie verkeerd en te laat gebeurde?  Debiteuren niet werden opgevolgd?  Locale of nationale wetgevingen niet werden nageleefd?  Processen worden verkeerd ‘geoptimaliseerd’?  (Interne) klanten worden niet of slecht geïnformeerd?  Kosten verhogen in plaats van verlagen?  Interne Service Level Agreements worden niet nageleefd of niet gehaald?  Kortom, het beoogde resultaat wordt niet gehaald… 

PROJECT MATIGE AANPAK VAN SHARED SERVICES: STEL UW BUSINESS CASE OP

Deze workshop staat niet alleen stil bij het strategische voordeel van een shared service center, maar vooral bij de concrete implementatie én projectmatige aanpak ervan.  U leert niet alleen hoeveel geld u kunt besparen, maar vooral hoe u uw  processen stroomlijnt. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.