Training Omgaan met klachten

Deze cursus is helaas verwijderd door IMK Opleidingen BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Social Media Recruitment

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Nu het goed gaat met de economie, is ook de strijd om gekwalificeerd personeel losgebarsten. Werkgevers moeten alles uit de kast trekken om…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
7 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten…

check_box_outline_blank

Loopbaan Analyse Past deze baan nog?

Logo van de Lange-Partners
Startgarantie
|META_INFO|

Loopbaananalyse met behulp van de Werkenergieanalyse Overzicht-> Inzicht-> Uitzicht Voor wie? Voor iedereen die zijn loopbaan wil analysere…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtenafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met kla…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
|META_INFO|

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van ProTurn B.V.
|META_INFO|

Doel: Na deze training weet u waarom klanten die klagen belangrijk zijn voor uw organisatie en weet u welke reactie op een geuite klacht he…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Startgarantie
|META_INFO|

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining
|META_INFO|

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…