Training Klantgericht werken en doen

Deze cursus is helaas verwijderd door IMK Opleidingen BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. L…

check_box_outline_blank

De essentie van Gastvrijheid

Logo van 4Human Training & Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid. Inhoud: De maatschappelijke beweging: de beleve…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Klant erger je niet

Logo van Zeddicus Procesdraperie
|META_INFO|

Klant-erger-je-niet is een business game over klantgericht ondernemen. De workshop duurt een halve tot een hele dag en is bij uitstek gesch…

check_box_outline_blank

Afspraak is afspraak

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Afspraak is afspraak, of niet? Je hebt je best gedaan. Na een allerlaatste ‘is alles duidelijk’ ben je overtuigd dat alles ook duidelijk is…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren voor beroepschauffeurs (Code95)

Logo van WAYS Europe
|META_INFO|

Hoe kan ik een ambassadeur zijn van mijn bedrijf? Dat is de kern van deze leuke, afwisselende en leerzame Code95 dag Klantgerichtheid. Comm…

check_box_outline_blank

Coaching Aardig Assertief | Training Assertiviteit

Logo van De PreventieCoach
|META_INFO|

Aardig Assertief Coaching | Training Assertiviteit Doel Deze coaching | training is echt wat voor jou wanneer je zelfbewuster wilt communic…

check_box_outline_blank

Effectief notuleren

Logo van Learnit
Niet Goed Geld Terug
4 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Het kan een behoorlijke uitdaging zijn om de notulen van een vergadering te verzorgen. Alles opschrijven kan simpelweg niet, waardoor je ke…