Training Proactief en klantgericht bellen

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van IMK Opleidingen BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IMK Opleidingen BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 3.003 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Juridisch.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Training Proactief en klantgericht bellen
Gebaseerd op 41 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Mevrouw Miranda van den Berg
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinden.
De locatie was goed bereikbaar en centraal gelegen.
" - 05-01-2018 00:00

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinde… alles lezen - 05-01-2018 00:00

Startdata en plaatsen

BUNNIK
17 jun. 2019 tot 1 jul. 2019
AMSTERDAM
1 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
EINDHOVEN
7 okt. 2019 tot 21 okt. 2019
ZWOLLE
30 okt. 2019 tot 13 nov. 2019
R'DAM (CAPELLE AD IJSSEL)
14 nov. 2019 tot 28 nov. 2019
UTRECHT
25 nov. 2019 tot 9 dec. 2019

Beschrijving

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Inleiding Proactief en klantgericht bellen

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en klantgericht bellen ontwikkelt u een proactieve en klantgerichte houding, gaat u aan de slag met commerciële gesprekstechnieken en leert u structuur in telefoongesprekken aanbrengen. Zo wordt u een gewaardeerde gesprekspartner voor nieuwe en bestaande klanten en voert u professionele telefoongesprekken. Sluit dit aan bij uw leerwensen? Schrijf u dan direct in.

Voor wie is de training Proactief en klantgericht bellen?

De telefonische verkooptraining

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

  • Ongelimiteerd herhalen: u mag elke training of opleiding zo vaak herhalen als wenselijk, zonder extra lesgeld.

Inleiding Proactief en klantgericht bellen

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en klantgericht bellen ontwikkelt u een proactieve en klantgerichte houding, gaat u aan de slag met commerciële gesprekstechnieken en leert u structuur in telefoongesprekken aanbrengen. Zo wordt u een gewaardeerde gesprekspartner voor nieuwe en bestaande klanten en voert u professionele telefoongesprekken. Sluit dit aan bij uw leerwensen? Schrijf u dan direct in.

Voor wie is de training Proactief en klantgericht bellen?

De telefonische verkooptraining Proactief en klantgericht bellen is gericht op iedereen met een commerciële functie die zich frequent bezighoudt met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice door outbound bellen. Ook buitendienst verkopers, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de afdeling klantenservice kunnen deelnemen aan deze training.

Wat ontwikkel ik?

U krijgt het inzicht en de technieken om proactief te handelen en effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren. U leert zich goed voor te bereiden en leuke gesprekken te creëren. Daardoor voelt u zich zekerder om die telefoon te pakken. Vol goede moed gaat u aan de slag. Met een proactieve houding en een duidelijk verhaal naar de klant, krijgt u (weer) plezier in uw werk. En wij weten uit ervaring: dan nemen ook de resultaten flink toe.

Onze aanpak

Bij IMK Opleidingen begint het leren al direct na de inschrijving. Wij bieden u een breed leerconcept, waarvan de training de kern vormt. Via ons online leerplatform kunt u vooraf aan de slag met een digitale preview van het lesmateriaal en een voorbereidingsopdracht. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Tussentijds en na afloop heeft u via Leren Online contact met uw medecursisten. Tot zes weken na de training kunt u bovendien gebruik maken van e-coaching met uw trainer, als u hulp wenst bij het toepassen in de werksituatie.

Programma

Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Uw vaardigheden én uw overtuigingen komen aan bod.

  • Persoonlijke beelden en overtuigingen bij acquisitie
  • Acquisitie zoals klanten het wel waarderen
  • Werkwijze en organisatie van de acquisitietaak
  • Gesprekstructuren en -vaardigheid
  • Effectief en positief taalgebruik
  • Beeldend spreken
  • Interesse tonen en sfeer creëren
  • Vragen stellen en doorvragen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Inzicht in gedrag door middel van Q4 DISC gedragsanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Simulaties
  • Praktijkopdrachten
8,6
Gemiddeld cijfer voor Training Proactief en klantgericht bellen
Gebaseerd op 41 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Mevrouw Miranda van den Berg
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinden.
De locatie was goed bereikbaar en centraal gelegen.
" - 05-01-2018 00:00

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinde… alles lezen - 05-01-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
De heer L. Veldkamp
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Helemaal geweldig!!
Dit is een training waar je wat leert. Veel info uit de praktijk.
Goed lesmateriaal waar je makkelijk zaken in terug kan vinden." - 03-07-2017 00:00

"Helemaal geweldig!! Dit is een training waar je wat leert. Veel info uit de praktijk. Goed lesmateriaal waar je makkelijk zaken in terug … alles lezen - 03-07-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevrouw L. Tuithof
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Een super leerzame training! Wim gaf deze trainign erg leuk. Door veel met elkaar te sparren kwamen we zelf tot oplossingen en (gespreks)technieken. Wim wist de groep te enthousiasmeren en bood handvatten" - 03-07-2017 00:00

"Een super leerzame training! Wim gaf deze trainign erg leuk. Door veel met elkaar te sparren kwamen we zelf tot oplossingen en (gespreks)tec… alles lezen - 03-07-2017 00:00

starstarstarstarstar
Mevrouw E.W.I. van den Hout
10
Training Proactief en klantgericht bellen

"Liesbeth is een heel goede trainster. Dankzij haar enthousiasme kreeg ik veel energie. Ik ben nu zelf ook veel enthousiaster om proactief te gaan bellen. Ze heeft de juiste snaar bij mij geraakt. Verder was de groep erg leuk. We deelden persoonlijke ervaringen met elkaar en we leerden van elkaar. Ik ging er met plezier heen." - 07-04-2017 00:00

"Liesbeth is een heel goede trainster. Dankzij haar enthousiasme kreeg ik veel energie. Ik ben nu zelf ook veel enthousiaster om proactief te… alles lezen - 07-04-2017 00:00

starstarstarstarstar
De heer V. Donck
10
Training Proactief en klantgericht bellen

"Heb er niets op aan te merken. Veel geleerd op een fijne manier. Complimenten aan Liesbeth Bakker voor het geven van de cursus." - 07-04-2017 00:00

"Heb er niets op aan te merken. Veel geleerd op een fijne manier. Complimenten aan Liesbeth Bakker voor het geven van de cursus. " - 07-04-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
De heer M.J.C. Angenent
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Alles was zeer goed.
Manier van les geven was verrassend en zeer interessant. Goed actueel en zeer praktijk gericht.
Goed bereikbaar en genoeg parkeer gelegenheid. Eten en drinken is perfect verzorgt." - 14-02-2017 00:00

"Alles was zeer goed. Manier van les geven was verrassend en zeer interessant. Goed actueel en zeer praktijk gericht. Goed bereikbaar en ge… alles lezen - 14-02-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevrouw S.D.E. van Egeraat
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Erg leerzaam. Ik ben meer bewust geworden over hoe ik telefonisch een bericht het best over kan brengen naar een klant. Het is een hele nuttige en fijne training." - 21-11-2016 00:00

"Erg leerzaam. Ik ben meer bewust geworden over hoe ik telefonisch een bericht het best over kan brengen naar een klant. Het is een hele nutt… alles lezen - 21-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
De heer T. van Ringelestijn
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Leerzaam, goede groep en een betrokken trainer. Alles overdenkend is de verhouding theorie en doen niet in balans. De theorie heeft de overhand." - 11-05-2016 00:00

"Leerzaam, goede groep en een betrokken trainer. Alles overdenkend is de verhouding theorie en doen niet in balans. De theorie heeft de overh… alles lezen - 11-05-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevrouw T. Swint
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Prima training, veel van geleerd! De trainster was heel enthousiast en kan de dingen erg goed uitleggen." - 11-05-2016 00:00

"Prima training, veel van geleerd! De trainster was heel enthousiast en kan de dingen erg goed uitleggen. " - 11-05-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevrouw M.J. van den Brom-Kikkers
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Liesbeth legde heel goed uit hoe je professioneel moet telefoneren. Van de rollenspellen heb ik heel veel geleerd." - 19-11-2015 00:00

"Liesbeth legde heel goed uit hoe je professioneel moet telefoneren. Van de rollenspellen heb ik heel veel geleerd. " - 19-11-2015 00:00

starstarstarstarstar
Sander Bogaards
Technisch/commercieel medewerker
10
Training Proactief en klantgericht bellen

"De cursus was praktijk gericht, zat goed in elkaar, veel rolspellen, kleine groep van 8 man dus veel tijd en aandacht voor iedereen. Lunch was uitstekend verzorgd en de locatie was makkelijk bereikbaar. Alles bij elkaar heb ik het als zeer leerzaam en prettig ervaren." - 13-11-2015 07:42

"De cursus was praktijk gericht, zat goed in elkaar, veel rolspellen, kleine groep van 8 man dus veel tijd en aandacht voor iedereen. Lunch w… alles lezen - 13-11-2015 07:42

starstarstarstarstar_half
Sander Bogaards
Technisch/commercieel medewerker
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Tweede cursus van L. Bakker gehad, ze deed het weer heel erg goed en was ook deze
keer weer erg leerzaam. Veel geleerd van haar, goede tips gehad en van mede cursisten. Prettige omgeving.
De rolspellen vond ik soms wat onwerkelijk, inleven in situaties die je niet kent." - 12-11-2015 00:00

"Tweede cursus van L. Bakker gehad, ze deed het weer heel erg goed en was ook deze keer weer erg leerzaam. Veel geleerd van haar, goede tips… alles lezen - 12-11-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
De heer J. Palma
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Training was goed verzorgd. Eerste cursusdag was veel theorie. Tweede cursusdag was intensief, veel rollenspellen, maar daar leer je het meest van. Wellicht een idee om de verdeling iets aan te passen zodat er ook de eerste dag al iets meer rollenspel gespeeld wordt, naast de theorie." - 12-11-2015 00:00

"Training was goed verzorgd. Eerste cursusdag was veel theorie. Tweede cursusdag was intensief, veel rollenspellen, maar daar leer je het mee… alles lezen - 12-11-2015 00:00

starstarstarstarstar
Gerard de Witte
Junior Account Manager ICT
10
Training Proactief en klantgericht bellen

"Ik heb in Capelle aan den IJssel aan een training Plezier in telefonische acquisitie meegedaan. Positief was dat we een groep van slechts 10 man hadden. Hierdoor was er genoeg individuele aandacht. De oefengesprekken vonden gewoon plaats met echte klanten. Dus je kreeg direct feedback op je prestatie en zo werd voorkomen dat je een melig oefengesprek krijgt wat niemand serieus neemt. " - 30-10-2015 13:51

"Ik heb in Capelle aan den IJssel aan een training Plezier in telefonische acquisitie meegedaan. Positief was dat we een groep van slechts 10… alles lezen - 30-10-2015 13:51

starstarstarstarstar_border
De heer T.A.J. de Vroomen
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Goede trainer vooral goede tips gehad waar ik wat mee kon.

Veel resultaat al gehad na de eerste les." - 02-07-2015 00:00

"Goede trainer vooral goede tips gehad waar ik wat mee kon. Veel resultaat al gehad na de eerste les. " - 02-07-2015 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem (bekend bij Springest)
9
Training Proactief en klantgericht bellen

"Erg prettige training in ontspannen sfeer- praktijkgericht en erg nuttig voor toepassing op dagelijkse werkzaamheden." - 27-12-2013 11:13

"Erg prettige training in ontspannen sfeer- praktijkgericht en erg nuttig voor toepassing op dagelijkse werkzaamheden. " - 27-12-2013 11:13

starstarstarstarstar_border
Anoniem (bekend bij Springest)
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Het was leerzaam- ik kon sommige zaken meteen toepassen in de praktijk. De groepsgrootte was prettig- niet te groot- niet te klein. De trainer had aandacht voor ieders persoonlijke leerdoelen en checkte of iedereen daar ook mee verder kwam. Erg prettig ervaren." - 27-12-2013 11:13

"Het was leerzaam- ik kon sommige zaken meteen toepassen in de praktijk. De groepsgrootte was prettig- niet te groot- niet te klein. De train… alles lezen - 27-12-2013 11:13

starstarstarstarstar_border
Anoniem (bekend bij Springest)
8
Training Proactief en klantgericht bellen

"Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren- veel oefeningen wat hierbij erg belangrijk is. Tevens was het een prettige niet al te grote groep- waardoor een ieder ook de aandacht kreeg." - 27-12-2013 11:13

"Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren- veel oefeningen wat hierbij erg belangrijk is. Tevens was het een prettige niet al te grote groep… alles lezen - 27-12-2013 11:13

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Training Proactief en klantgericht bellen

"Positief. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in, maar er is ons een spiegel voorgehouden en ik kan zeker iets met de training in de praktijk." - 26-08-2013 10:03

"Positief. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in, maar er is ons een spiegel voorgehouden en ik kan zeker iets met de training in de pra… alles lezen - 26-08-2013 10:03

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Training Proactief en klantgericht bellen

"Goede training. Met name de combinatie met praktijkvoorbeelden maakt het leerzaam. Ook de snelle en uitgebreide feedback van de docent is goed." - 26-08-2013 10:03

"Goede training. Met name de combinatie met praktijkvoorbeelden maakt het leerzaam. Ook de snelle en uitgebreide feedback van de docent is go… alles lezen - 26-08-2013 10:03

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IMK Opleidingen BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.