Training Proactief en klantgericht bellen

Deze cursus is helaas verwijderd door IMK Opleidingen BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8,6
Gemiddeld cijfer voor Training Proactief en klantgericht bellen
Gebaseerd op 41 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Krachtige pitch, gesprek leiden en sturen, efficiënt achterhalen van de klantbehoefte, vraagtechnieken, cross-sell en upgrading, afsluittec…

check_box_outline_blank

Acquisitie en Telefonische verkoop

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Acquisitie en (telefonische) Verkoop Heeft u ook wel eens het gevoel dat u meer had kunnen bereiken? Hoe kunt u koopsignalen beter herkenne…

check_box_outline_blank

Training Verkopen en acquireren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Verkopen en Acquireren Verbeter jouw commerciële vaardigheden en gesprekstechnieken met de training Verkopen en Acquireren. Leer h…

check_box_outline_blank

Training Koud Bellen

Logo van Xzellent - Training | Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Sta je achter je eigen product, dienst en bedrijf? En lijkt het je leuk om kansen te creëren door anderen te helpen, enthousiast te maken e…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Effectieve Acquisitie

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Succesvol acquireren vraagt de nodige inzichten en vaardigheden. In een korte tijd contact maken en interesse wekken, zonder dat je de ande…

check_box_outline_blank

Persoonlijke Effectiviteit

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Wilt u effectiever en daadkrachtiger functioneren? Heeft u weleens het gevoel dat uw talenten beter tot hun recht kunnen komen in uw werk? …

check_box_outline_blank

Verkoop en acquisitie

Logo van MKB Cursus & Training
|META_INFO|

Je hoeft je klant vaak weinig meer te vertellen over de eigenschappen van je product of dienst. Tijdens de training Verkoop en acquisitie l…

check_box_outline_blank

Sales: verkopen met resultaat!

Logo van Learnit
|META_INFO|

Goede verkoop is van levensbelang voor je organisatie. Goede verkopers zorgen ervoor dat hun bedrijf groeit en dat de verkoopresultaten en …

check_box_outline_blank

Succesvol telefonisch verkopen

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Tijdens de tweedaagse training Succesvol telefonisch verkopen leer je hoe je klantvriendelijker maar vooral effectiever -en dus succesvolle…

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinden.
De locatie was goed bereikbaar en centraal gelegen.
" - 05-01-2018 00:00

"Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinde… alles lezen - 05-01-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Helemaal geweldig!!
Dit is een training waar je wat leert. Veel info uit de praktijk.
Goed lesmateriaal waar je makkelijk zaken in terug kan vinden." - 03-07-2017 00:00

"Helemaal geweldig!! Dit is een training waar je wat leert. Veel info uit de praktijk. Goed lesmateriaal waar je makkelijk zaken in terug … alles lezen - 03-07-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Een super leerzame training! Wim gaf deze trainign erg leuk. Door veel met elkaar te sparren kwamen we zelf tot oplossingen en (gespreks)technieken. Wim wist de groep te enthousiasmeren en bood handvatten" - 03-07-2017 00:00

"Een super leerzame training! Wim gaf deze trainign erg leuk. Door veel met elkaar te sparren kwamen we zelf tot oplossingen en (gespreks)tec… alles lezen - 03-07-2017 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Liesbeth is een heel goede trainster. Dankzij haar enthousiasme kreeg ik veel energie. Ik ben nu zelf ook veel enthousiaster om proactief te gaan bellen. Ze heeft de juiste snaar bij mij geraakt. Verder was de groep erg leuk. We deelden persoonlijke ervaringen met elkaar en we leerden van elkaar. Ik ging er met plezier heen." - 07-04-2017 00:00

"Liesbeth is een heel goede trainster. Dankzij haar enthousiasme kreeg ik veel energie. Ik ben nu zelf ook veel enthousiaster om proactief te… alles lezen - 07-04-2017 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Heb er niets op aan te merken. Veel geleerd op een fijne manier. Complimenten aan Liesbeth Bakker voor het geven van de cursus." - 07-04-2017 00:00

"Heb er niets op aan te merken. Veel geleerd op een fijne manier. Complimenten aan Liesbeth Bakker voor het geven van de cursus. " - 07-04-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Alles was zeer goed.
Manier van les geven was verrassend en zeer interessant. Goed actueel en zeer praktijk gericht.
Goed bereikbaar en genoeg parkeer gelegenheid. Eten en drinken is perfect verzorgt." - 14-02-2017 00:00

"Alles was zeer goed. Manier van les geven was verrassend en zeer interessant. Goed actueel en zeer praktijk gericht. Goed bereikbaar en ge… alles lezen - 14-02-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Erg leerzaam. Ik ben meer bewust geworden over hoe ik telefonisch een bericht het best over kan brengen naar een klant. Het is een hele nuttige en fijne training." - 21-11-2016 00:00

"Erg leerzaam. Ik ben meer bewust geworden over hoe ik telefonisch een bericht het best over kan brengen naar een klant. Het is een hele nutt… alles lezen - 21-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Prima training, veel van geleerd! De trainster was heel enthousiast en kan de dingen erg goed uitleggen." - 11-05-2016 00:00

"Prima training, veel van geleerd! De trainster was heel enthousiast en kan de dingen erg goed uitleggen. " - 11-05-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Leerzaam, goede groep en een betrokken trainer. Alles overdenkend is de verhouding theorie en doen niet in balans. De theorie heeft de overhand." - 11-05-2016 00:00

"Leerzaam, goede groep en een betrokken trainer. Alles overdenkend is de verhouding theorie en doen niet in balans. De theorie heeft de overh… alles lezen - 11-05-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Liesbeth legde heel goed uit hoe je professioneel moet telefoneren. Van de rollenspellen heb ik heel veel geleerd." - 19-11-2015 00:00

"Liesbeth legde heel goed uit hoe je professioneel moet telefoneren. Van de rollenspellen heb ik heel veel geleerd. " - 19-11-2015 00:00

starstarstarstarstar
Sander Bogaards
Technisch/commercieel medewerker
10
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"De cursus was praktijk gericht, zat goed in elkaar, veel rolspellen, kleine groep van 8 man dus veel tijd en aandacht voor iedereen. Lunch was uitstekend verzorgd en de locatie was makkelijk bereikbaar. Alles bij elkaar heb ik het als zeer leerzaam en prettig ervaren." - 13-11-2015 07:42

"De cursus was praktijk gericht, zat goed in elkaar, veel rolspellen, kleine groep van 8 man dus veel tijd en aandacht voor iedereen. Lunch w… alles lezen - 13-11-2015 07:42

starstarstarstarstar_half
Sander Bogaards
Technisch/commercieel medewerker
9
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Tweede cursus van L. Bakker gehad, ze deed het weer heel erg goed en was ook deze
keer weer erg leerzaam. Veel geleerd van haar, goede tips gehad en van mede cursisten. Prettige omgeving.
De rolspellen vond ik soms wat onwerkelijk, inleven in situaties die je niet kent." - 12-11-2015 00:00

"Tweede cursus van L. Bakker gehad, ze deed het weer heel erg goed en was ook deze keer weer erg leerzaam. Veel geleerd van haar, goede tips… alles lezen - 12-11-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Training was goed verzorgd. Eerste cursusdag was veel theorie. Tweede cursusdag was intensief, veel rollenspellen, maar daar leer je het meest van. Wellicht een idee om de verdeling iets aan te passen zodat er ook de eerste dag al iets meer rollenspel gespeeld wordt, naast de theorie." - 12-11-2015 00:00

"Training was goed verzorgd. Eerste cursusdag was veel theorie. Tweede cursusdag was intensief, veel rollenspellen, maar daar leer je het mee… alles lezen - 12-11-2015 00:00

starstarstarstarstar
Gerard de Witte
Junior Account Manager ICT
10
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Ik heb in Capelle aan den IJssel aan een training Plezier in telefonische acquisitie meegedaan. Positief was dat we een groep van slechts 10 man hadden. Hierdoor was er genoeg individuele aandacht. De oefengesprekken vonden gewoon plaats met echte klanten. Dus je kreeg direct feedback op je prestatie en zo werd voorkomen dat je een melig oefengesprek krijgt wat niemand serieus neemt. " - 30-10-2015 13:51

"Ik heb in Capelle aan den IJssel aan een training Plezier in telefonische acquisitie meegedaan. Positief was dat we een groep van slechts 10… alles lezen - 30-10-2015 13:51

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Goede trainer vooral goede tips gehad waar ik wat mee kon.

Veel resultaat al gehad na de eerste les." - 02-07-2015 00:00

"Goede trainer vooral goede tips gehad waar ik wat mee kon. Veel resultaat al gehad na de eerste les. " - 02-07-2015 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Erg prettige training in ontspannen sfeer- praktijkgericht en erg nuttig voor toepassing op dagelijkse werkzaamheden." - 27-12-2013 11:13

"Erg prettige training in ontspannen sfeer- praktijkgericht en erg nuttig voor toepassing op dagelijkse werkzaamheden. " - 27-12-2013 11:13

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Het was leerzaam- ik kon sommige zaken meteen toepassen in de praktijk. De groepsgrootte was prettig- niet te groot- niet te klein. De trainer had aandacht voor ieders persoonlijke leerdoelen en checkte of iedereen daar ook mee verder kwam. Erg prettig ervaren." - 27-12-2013 11:13

"Het was leerzaam- ik kon sommige zaken meteen toepassen in de praktijk. De groepsgrootte was prettig- niet te groot- niet te klein. De train… alles lezen - 27-12-2013 11:13

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren- veel oefeningen wat hierbij erg belangrijk is. Tevens was het een prettige niet al te grote groep- waardoor een ieder ook de aandacht kreeg." - 27-12-2013 11:13

"Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren- veel oefeningen wat hierbij erg belangrijk is. Tevens was het een prettige niet al te grote groep… alles lezen - 27-12-2013 11:13

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Positief. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in, maar er is ons een spiegel voorgehouden en ik kan zeker iets met de training in de praktijk." - 26-08-2013 10:03

"Positief. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in, maar er is ons een spiegel voorgehouden en ik kan zeker iets met de training in de pra… alles lezen - 26-08-2013 10:03

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning Training Proactief en klantgericht bellen is niet meer beschikbaar

"Goede training. Met name de combinatie met praktijkvoorbeelden maakt het leerzaam. Ook de snelle en uitgebreide feedback van de docent is goed." - 26-08-2013 10:03

"Goede training. Met name de combinatie met praktijkvoorbeelden maakt het leerzaam. Ook de snelle en uitgebreide feedback van de docent is go… alles lezen - 26-08-2013 10:03