Battle of the Brains

Type product
Tijdsduur

Battle of the Brains

Inspiration Company
Logo van Inspiration Company

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Battle of the Brains

De Battle of the Brains is een uniek game waar teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Elk team krijgt een trainer die hen een uur lang lesgeeft in de basisvaardigheden van creatief denken en allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken.

De Battle of the Brains is een uniek game waar teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Elk team krijgt een trainer die hen een uur lang lesgeeft in de basisvaardigheden van creatief denken en allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken.

De Battle of the Brains is een uniek…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: DevOps, ASL foundation, Agile testen, Reliability Engineering (SRE) en SAS.

Battle of the Brains

De Battle of the Brains is een uniek game waar teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Elk team krijgt een trainer die hen een uur lang lesgeeft in de basisvaardigheden van creatief denken en allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken.

De Battle of the Brains is een uniek game waar teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Elk team krijgt een trainer die hen een uur lang lesgeeft in de basisvaardigheden van creatief denken en allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken.

De Battle of the Brains is een uniek game waar teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Elk team krijgt een trainer die hen een uur lang lesgeeft in de basisvaardigheden van creatief denken en allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken.

Daarna gaat ieder team n.a.v. een vooraf overeengekomen vraagstelling creatieve nieuwe ideeën en oplossingen bedenken. Vervolgens worden de beste ideeën geselecteerd, die vervolgens in het laatste uur, de finale battle plenair gepresenteerd worden. Aan het eind van de battle wordt het beste idee gekozen.

Aantal deelnemers:  10-250 personen

Duur: 1 dagdeel

Kosten: op aanvraag

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.