Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology

Niveau
Tijdsduur

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology

Institute for Service Leadership
Logo van Institute for Service Leadership
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Institute for Service Leadership heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 11 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marco Kiezenberg
Directeur
9
Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology

"Het was een inspirerende collegereeks die door de kwaliteit van de sprekers een mooi inzicht verschaft welke kansen en mogelijkheden technologie ons gaan brengen. Maar ook wat de opletpunten zijn. Boeiende gesprekken ook met de andere deelnemers. Zeker een aanrader!" - 06-03-2023 09:27

"Het was een inspirerende collegereeks die door de kwaliteit van de sprekers een mooi inzicht verschaft welke kansen en mogelijkheden technol… alles lezen - 06-03-2023 09:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Korte omschrijving

Inspirererend collegereeks van 8 avondcolleges waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de belangrijkste ontwikkelingen binnen marketing, service en klantbeleving en de consequenties hiervan voor de manier waarop organisaties met hun klanten omgaan.

Inhoud

Technologische ontwikkelingen hebben de manier waarop consumenten met elkaar en met aanbieders communiceren, radicaal veranderd. De technieken die worden gebruikt voor informatie-opslag en -overdracht, zijn geminiaturiseerd, gepersonaliseerd, gedigitaliseerd en gemobiliseerd. Denk aan internet, mobiele telefoons, laptops, PDA’s, i-Pods en draadloze Bluetooth-verbindingen. Door deze ontwikkel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SMART, Excel, Omgevingswet, Fiscaal recht en Financieel recht.

Korte omschrijving

Inspirererend collegereeks van 8 avondcolleges waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de belangrijkste ontwikkelingen binnen marketing, service en klantbeleving en de consequenties hiervan voor de manier waarop organisaties met hun klanten omgaan.

Inhoud

Technologische ontwikkelingen hebben de manier waarop consumenten met elkaar en met aanbieders communiceren, radicaal veranderd. De technieken die worden gebruikt voor informatie-opslag en -overdracht, zijn geminiaturiseerd, gepersonaliseerd, gedigitaliseerd en gemobiliseerd. Denk aan internet, mobiele telefoons, laptops, PDA’s, i-Pods en draadloze Bluetooth-verbindingen. Door deze ontwikkelingen is aan het begrip klantbeleving en aan de verbinding die organisaties met klanten hebben, een hele nieuwe dimensie toegevoegd. Een dimensie waardoor sociale verbindingen zich ontwikkelen in de richting van persoonlijke netwerken. Deze nieuwe collegereeks van het Institute for Service Leadership gaat in op de vraag hoe de klant van de toekomst er uit ziet en hoe hij of zij zich zal gaan gedragen in de nieuwe wereld. En op de vraag wat dit voor gevolgen zal hebben voor marketing, service en klantbeleving.

Doel

Het belangrijkste doel van deze serie colleges is meer inzicht te krijgen de huidige technologische ontwikkelingen en de gevolgen hiervan voor houding en gedrag van de klant. Daarnaast geeft de collegereeks meer inzicht in de toekomstige rol van marketing, communicatie, klantenservice en klantbeleving.

Programma

  • Drivers van digitale transformatie, Jos van Hillegersberg, Hoogleraar Informatiemanagement Universiteit Twente
  • De platformeconomie, Cor Molenaar, Hoogleraar Marketing, Erasmus Universiteit
  • Groeistrategieën in de digitale wereld, Kitty Koelemeijer, Hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit
  • Het bouwen van een menselijk merk met inzet van digitale technologie, Lotte Willemsen, Lector Hogeschool Rotterdam
  • Meerwaarde creëren met big data, Hans Borgman, Hoogleraar Digital Business, Universiteit van Amsterdam
  • De rol van sociale media in merkbeleving, Peter Kerkhof, Hoogleraar hoogleraar Social Media. Vrije Universiteit Amsterdam
  • Mens-machine interactie, kunstmatige intelligentie, Tibor Bosse, Hoogleraar Communicatie en Kunstmatige Intelligentie, Radboud Universiteit
  • De invloed van data-technologie op menselijk gedrag, Ciano Aydin, hoogleraar Filosofie van Mens en Techniek, Universiteit Twente

Organisatie

De colleges worden gegeven door de meest toonaangevende hoogleraren op het gebied van digitalisering, online marketing, contentmarketing, big data, omnichannel retailing, channel direction, sociale media en marketing technology. Alle docenten hebben hun strepen in onderwijs en onderzoek meer dan verdiend. De procesbegeleiding is in handen van één van de deskundige procesbegeleiders van het Institute for Service Leadership.

Tijd en locatie

De colleges worden verspreid over acht middagen vanaf 16.00 uur tot ongeveer 19.00 uur en zullen plaatsvinden op een nader te bepalen locatie in de omgeving van Utrecht. Investering De kosten van deelname aan deze collegereeks bedragen voor leden van The Customer Connection en Institute for Service Leadership € 2.950,- (excl. BTW) en voor niet-leden van het netwerk € 3.250,- (excl. BTW). Bij deze kosten zijn inbegrepen de kosten van koffie, thee en opleidingsmateriaal. Tot twee weken voor aanvang van de collegereeks kunt u zich kosteloos afmelden. Daarna worden de deelnamekosten in rekening gebracht.

Voor uw boekenkast

Er zijn de laatste jaren een aantal interessante boeken verschenen over de onderwerpen die tijdens de collegereeks worden behandeld. Wij selecteerden de volgende bestsellers voor u:

  • De kracht van platformstrategie, Cor Molenaar
  • Big Data, Viktor Mayer-Schönberger & Kenneth Cukier (Engels)
  • The human brand, Chris Malone & Susan Fiske (Engels)
  • Infinite possibility, Joseph Pine
  • Digital transformation, jo Caudron & Dado van Peteghem

Deelnemers aan de collegereeks ontvangen een gratis exemplaar van deze boeken. Indien u de boeken niet wilt hebben, bieden wij u een korting van € 100,- op de inschrijfkosten. De boeken worden aan het begin van de collegereeks uitgereikt.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor deze collegereeks door in te schrijven via de site www.serviceleadership.nl. Door u aan te melden gaat u akkoord met de op de site vermelde voorwaarden voor aanmelding. U meldt zich aan voor de gehele collegereeks. Aanmelden voor een enkel college is niet mogelijk. U kunt wel een collega in uw plaats laten komen, mocht u zelf verhinderd zijn. U kunt ook met meerdere collega’s op één plaats inschrijven.

Deelnamecertificaat

Indien u minimaal 6 van de 8 colleges heeft bijgewoond, ontvangt u na afloop een deelnamecertificaat.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze collegereeks kunt u contact opnemen met Harald Pol. U kunt hem bereiken via h.pol@serviceleadership.nl of telefonisch op 06-54686418.

Doelgroep

De collegereeks is bestemd voor een ieder die in korte tijd kennis wil nemen van de belangrijkste (wetenschappelijke) inzichten en ontwikkelingen op het gebied van de big data, digitalisering en de toepassing van nieuwe, slimme technologieën. Wij denken hierbij aan managers en professionals die actief zijn op het terrein van marketing, communicatie en customer service.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Marco Kiezenberg
Directeur
9
Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology

"Het was een inspirerende collegereeks die door de kwaliteit van de sprekers een mooi inzicht verschaft welke kansen en mogelijkheden technologie ons gaan brengen. Maar ook wat de opletpunten zijn. Boeiende gesprekken ook met de andere deelnemers. Zeker een aanrader!" - 06-03-2023 09:27

"Het was een inspirerende collegereeks die door de kwaliteit van de sprekers een mooi inzicht verschaft welke kansen en mogelijkheden technol… alles lezen - 06-03-2023 09:27

starstarstarstarstar
Frans Broekman
Zelfstandig interim professional
10
Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits en smart technology

"Enorm interessante en inspirerende collegereeks. Sprekers boeien van de eerste tot de laatste minuut met sprekende voorbeelden en geven inzicht in de complexe materie waarbij je hongert naar meer. Meer dan genoef ruimte voor boeiende dialogen. Een absolute aanrader!" - 26-02-2023 14:20

"Enorm interessante en inspirerende collegereeks. Sprekers boeien van de eerste tot de laatste minuut met sprekende voorbeelden en geven inzi… alles lezen - 26-02-2023 14:20

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Institute for Service Leadership, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.