Bewuste mediakeuze en gebruik
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Bewuste mediakeuze en gebruik
De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.
Leerdoelen
- Bepalen van de optimale media-mix.
- Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
- Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Bewuste mediakeuze en gebruik
De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.
Leerdoelen
- Bepalen van de optimale media-mix.
- Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
- Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.