Bewuste mediakeuze en gebruik

Tijdsduur
Logo van Institute of MicroTraining

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Institute of MicroTraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Bewuste mediakeuze en gebruik

De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.

Leerdoelen

  • Bepalen van de optimale media-mix.
  • Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
  • Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Bewuste mediakeuze en gebruik

De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.

Leerdoelen

  • Bepalen van de optimale media-mix.
  • Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
  • Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.