Bewuste mediakeuze en gebruik

Tijdsduur

Bewuste mediakeuze en gebruik

MicroTraining BV
Logo van MicroTraining BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Bewuste mediakeuze en gebruik

De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.

Leerdoelen

  • Bepalen van de optimale media-mix.
  • Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
  • Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Mondelinge communicatie, Communicatieve vaardigheden, Communicatietechnieken en NLP.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Bewuste mediakeuze en gebruik

De juiste keuze en een goed gebruik van media bepalen in hoog mate hoe succesvol uw boodschap is. Deze training leert u, afhankelijk van uw boodschap, welke media(-mix) u het best kunt inzetten. Op basis van het communicatiemodel van Von Thun leert ook hoe u de virtuele communicatie van de “nieuwe” media optimaal kunt gebruiken. De training is voor alle personen die zich professioneel met communicatie bezig houden ( of dit willen) m.b.t structureel benaderen van doelgroepen en/of de interne organisatie.

Leerdoelen

  • Bepalen van de optimale media-mix.
  • Inzetten van "nieuwe media" t.b.v. Communicatie.
  • Oplossingstrategien gebaseerd conflictsoort.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.