Van klachten leren
Startdata en plaatsen
MicroTraining BV biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Van klachten leren
“De kosten om een nieuwe klant te krijgen zijn 7x hoger dan de kosten om een bestaande klant te behouden”. Vanuit dit uitgangspunt is deze training ontwikkeld voor medewerkers die klachten planmatig wensen te benaderen en de “inhoud” van de klacht structureel als waardevolle feedback naar de organisatie willen gebruiken. Onder meer leert u in deze cursus hoe u het klantengesprek t.a.v. klachten professione(e))le(r) kunt voeren en met een beter resultaat kunt afsluiten.
Leerdoelen
- Inzicht in het belang van klachtenafhandeling.
- Structureel verzorgen van feedback n.a.v. Klachten.
- Profesionel klantgesprek voeren n.a.v. klachten
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Van klachten leren
“De kosten om een nieuwe klant te krijgen zijn 7x hoger dan de kosten om een bestaande klant te behouden”. Vanuit dit uitgangspunt is deze training ontwikkeld voor medewerkers die klachten planmatig wensen te benaderen en de “inhoud” van de klacht structureel als waardevolle feedback naar de organisatie willen gebruiken. Onder meer leert u in deze cursus hoe u het klantengesprek t.a.v. klachten professione(e))le(r) kunt voeren en met een beter resultaat kunt afsluiten.
Leerdoelen
- Inzicht in het belang van klachtenafhandeling.
- Structureel verzorgen van feedback n.a.v. Klachten.
- Profesionel klantgesprek voeren n.a.v. klachten
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.