Telefonisch afspraken maken / Telefonische acquisitie / Afspraken scoren

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Kees van Leeuwen+7
Startdatum en plaats
Logo van Intenza Consulting Group
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Intenza Consulting Group heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
8 okt. 2019 tot 29 okt. 2019
Toon rooster
event 8 oktober 2019
Utrecht
5 nov. 2019 tot 26 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019
Utrecht
14 jan. 2020 tot 6 feb. 2020
Toon rooster
event 14 januari 2020

Beschrijving

Wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen! Voor elke salesprofessional is het van belang om bij klanten aan tafel te zitten. Een goed gevulde agenda met afspraken is een basisvoorwaarde om  je commerciële doelstelling te halen. In deze training staat centraal hoe je op een succesvolle wijze meer afspraken kunt maken. Na het oefenen op de tips ga je het geleerde meteen toepassen in de praktijk op echte klanten.

Doelstelling
Meer rendement uit jouw telefonische inspanningen halen.

Onderwerpen

Gedurende deze trainingsdag ga je intensief aan de slag met de volgende onderwerpen:

  • Het meewerkende belscript
  • Brengen in plaats van halen
  • De ander winnen voor jouw ideeën
  • Bezwaren aan de t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Acquisitie, Telefoneren, Verkoopmethoden, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen! Voor elke salesprofessional is het van belang om bij klanten aan tafel te zitten. Een goed gevulde agenda met afspraken is een basisvoorwaarde om  je commerciële doelstelling te halen. In deze training staat centraal hoe je op een succesvolle wijze meer afspraken kunt maken. Na het oefenen op de tips ga je het geleerde meteen toepassen in de praktijk op echte klanten.

Doelstelling
Meer rendement uit jouw telefonische inspanningen halen.

Onderwerpen

Gedurende deze trainingsdag ga je intensief aan de slag met de volgende onderwerpen:

  • Het meewerkende belscript
  • Brengen in plaats van halen
  • De ander winnen voor jouw ideeën
  • Bezwaren aan de telefoon overwinnen
  • Hoe omgaan met de secretaresse als gatekeeper?
  • Live bellen

Werkwijze:
Je werkt in deze training voornamelijk met eigen cases. Na steeds een korte theoretische inleiding oefen je de vaardigheden in praktijkoefeningen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Kees van Leeuwen - Adviseur, trainer, coach, spreker
Kees van Leeuwen
Adviseur, trainer, coach, spreker
9,4
Jacqueline Kooijman - Trainer, Coach en Consultant
Jacqueline Kooijman
Trainer, Coach en Consultant
7
Frank van Hal - Trainer en Coach. Leiderschap, Sales, Klantgerichtheid, Gedragsverandering
Frank van Hal
Trainer en Coach. Leiderschap, Sales, Klantgerichtheid, Gedragsverandering
Petra Kerrebijn - Businesscoach, Gedragscoach, Leiderschapscoach, Saleshelper
Petra Kerrebijn
Businesscoach, Gedragscoach, Leiderschapscoach, Saleshelper
9,4
Mario Bierkens - inspirerende spreker, realisatiecoach, executive coach, trainer en auteur
Mario Bierkens
inspirerende spreker, realisatiecoach, executive coach, trainer en auteur
8,8
Bianca Damas - Trainer en Coach
Bianca Damas
Trainer en Coach
8,3
Ruud Aben - Trainer en Coach
Ruud Aben
Trainer en Coach
Freek - Trainer, coach en presentator. Spiegelend, positief prikkelend om het elke dag beter te doen.
Freek
Trainer, coach en presentator. Spiegelend, positief prikkelend om het elke dag beter te doen.
8,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.