event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

7 Innovatieve marketing trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Direct marketing, Crossmedia, Innovatie, Gamification en Digitale transformatie.

Bekijk ook: Direct marketing, Crossmedia en Innovatie.

check_box_outline_blank

Design Thinking

Logo van Emerce Academy

Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tij…

check_box_outline_blank

Customer-Centric Innovation Open Program

Logo van MTI2

We will take you on a 2-day journey from empathizing with customers to building compelling value propositions. Whether your function is in …

check_box_outline_blank

AI innovatie in marketing & communicatie

Logo van IFBD - Institute for Business Development
placeWoensdag 18 december 2024 in Van der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent en 1 andere datum

WAT MAG U VERWACHTEN Deze interactieve en praktijkgerichte training neemt u mee op een ontdekkingsreis door de wereld van AI in marketing en…

check_box_outline_blank

Masterclass Experience Marketing (CX, EX, UX)

Logo van BTRAIN.NL
placeDecember 2024 in Locatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren en 1 andere datum

Hoeveel waarde bieden wij aan klanten, waardoor zij ons ook meerwaarde gunnen?De nieuwste wetenschappelijke inzichten uit 2024 in de vakgeb…

check_box_outline_blank

Blue Ocean Strategy (samenvatting)

Logo van Studdy BV

Ontdek de cursus ‘Blue Ocean Strategy (samenvatting)' van Studdy! Studdy is dé leukste en grootste online leeromgeving van Nederland. Met d…

check_box_outline_blank

Neuromarketing

Logo van Blinkist

By drawing from brain research and innovative marketing techniques, Neuromarketing (2002) offers insights into how we make buying decisions…

check_box_outline_blank

Blue Ocean Shift

Logo van Blinkist

Blue Ocean Shift (2017) is a step-by-step guide to moving past competition in an overcrowded industry. These blinks, based on decades of th…