Klantgerichtheid

Totale lesduur

Beschrijving

Klantgerichtheid

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Hoe hoger je scoort op klantgerichtheid hoe meer ze je helpen. Echter klantgericht denken en doen is geen vanzelfsprekendheid. Of klanten nou per mail, telefoon of face to face bij een organisatie komen, je wilt dat ze vriendelijk geholpen worden en een prettige beleving ervaren waardoor ze langer blijven.

Door de positieve ervaringen die tevreden klanten delen krijg je bovendien meer nieuwe relaties. Oftewel; een hogere klantretentie door meer klantgerichte medewerkers.

Wil je echt indruk maken op je klanten dan moet je je kunnen onderscheiden.
Invented Result helpt je inzicht te krijgen in hoe je dit (beter) kunt…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Klantgerichtheid

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Hoe hoger je scoort op klantgerichtheid hoe meer ze je helpen. Echter klantgericht denken en doen is geen vanzelfsprekendheid. Of klanten nou per mail, telefoon of face to face bij een organisatie komen, je wilt dat ze vriendelijk geholpen worden en een prettige beleving ervaren waardoor ze langer blijven.

Door de positieve ervaringen die tevreden klanten delen krijg je bovendien meer nieuwe relaties. Oftewel; een hogere klantretentie door meer klantgerichte medewerkers.

Wil je echt indruk maken op je klanten dan moet je je kunnen onderscheiden.
Invented Result helpt je inzicht te krijgen in hoe je dit (beter) kunt doen. 

Enkele resultaten na ons traject klantgerichtheid:

  • Verplaats je beter in de klant
  • Beter kunnen managen van de verwachting
  • Creëer je eigen ambassadeurs
  • Verhoog de klant retentie
  • Meer nieuwe klanten

Invented...for the best result

Invented Result helpt organisaties om hun resultaten te verbeteren, dit doen we door de medewerkers andere inzichten te geven en de vaardigheden en het gedrag van de medewerkers op een positieve wijze te conditioneren en te verrijken door te kijken naar wat goed gaat en beter kan!

We vinden het belangrijk samen met onze opdrachtgevers een maatwerk traject te creëren. Dat wil zeggen; Méér vanuit de klant, minder vanuit de beperkte mogelijkheden en vastgestelde procedures. Gericht schieten en dus niet met hagel. Alleen op deze wijze haal je het maximale rendement uit je organisatie en medewerkers!

Wie morgen beter resultaat wil dan vandaag moet iets anders doen dan gisteren...

Vaak willen we wel iets anders zien gebeuren maar helaas willen we niet veranderen of zien we niet in dat we moeten veranderen. Einstein zei het al; “Waanzin is hetzelfde blijven doen en ander resultaat verwachten”.
Veel organisaties en mensen zitten vast in hun dagelijkse patronen, waardoor ze ook vast zitten in de mogelijkheden & groei die ze kunnen creëren.

Ons gedrag is bepalend voor onze zelfsturing en onze zelfsturing bepaalt in hoeverre we onze resultaten behalen of verbeteren. Dat wil dus zeggen dat ons gedrag bepalend is voor ons resultaat en dat wanneer we elke dag dezelfde handelingen blijven verrichten we dezelfde resultaten blijven behouden. Daarom is het belangrijk dat we onze vaardigheden en gedrag ontwikkelen om ander of beter resultaat te krijgen.

Invented Result helpt organisaties om hun resultaten te verbeteren door innovatieve trainingen, coaching & advies. Dit doen we door de medewerkers andere inzichten te geven en de vaardigheden en het gedrag van de medewerkers op een positieve wijze te conditioneren en te verrijken door te kijken naar wat goed gaat en beter kan!

Invented Result werkt met maatwerk toepassingen. Dat wil zeggen; méér vanuit de klant, minder vanuit de beperkte mogelijkheden en vastgestelde procedures. Gericht schieten en dus niet met hagel.
Alleen op deze wijze haal je het maximale rendement uit je medewerkers!

Invented...for the best result

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneren wij € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)