Content Marketing - Digital Branding

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 183 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing - Digital Branding
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kim Hooiveld
Owner
10
Content Marketing - Digital Branding

"Saskia is een top trainer. Ze weet op een hele heldere en praktische wijze over te brengen hoe ik de content strategie voor mijn bedrijf kan verbeteren. De training zit vol met handige en makkelijk toepasbare hulpmiddelen. Ik raad deze training van harte aan!" - 18-03-2020 14:51

"Saskia is een top trainer. Ze weet op een hele heldere en praktische wijze over te brengen hoe ik de content strategie voor mijn bedrijf kan… alles lezen - 18-03-2020 14:51

Startdata en plaatsen

placeGroningen
4 mrt. 2021
check_circle Startgarantie
placeEindhoven
8 apr. 2021
check_circle Startgarantie
placeDen Haag
4 mei. 2021
check_circle Startgarantie
placeArnhem
17 jun. 2021
check_circle Startgarantie
placeGroningen
12 aug. 2021
check_circle Startgarantie
placeEindhoven
16 sep. 2021
check_circle Startgarantie
placeDen Haag
12 okt. 2021
check_circle Startgarantie
placeArnhem
11 nov. 2021
check_circle Startgarantie
placeGroningen
2 dec. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Veel organisaties maken waardevolle content op basis van 'toevallige' bijzondere momenten zoals een nieuw product, een nieuwe klant of iets humoristisch. En dat moet vooral zo blijven. Maar kent jouw publiek het hele verhaal van jouw organisatie? Zijn ze werkelijk betrokken bij jouw merk? Inspireer en vermaak jouw publiek met waardevolle content waar ze echt op zitten te wachten. De groep van fans (fanbase) van merkambassadeurs zal blijven groeien. Daar heb je wel een passende content strategie voor nodig. 

Doelgroep

Deze training is voor iedereen die al met content werkt maar een verdieping zoekt in een meer structurele aanpak. En voor professionals die onlinebureaus meer sturing willen g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, Content Marketing, NIMA Marketing-B en Mediaplanning.

Veel organisaties maken waardevolle content op basis van 'toevallige' bijzondere momenten zoals een nieuw product, een nieuwe klant of iets humoristisch. En dat moet vooral zo blijven. Maar kent jouw publiek het hele verhaal van jouw organisatie? Zijn ze werkelijk betrokken bij jouw merk? Inspireer en vermaak jouw publiek met waardevolle content waar ze echt op zitten te wachten. De groep van fans (fanbase) van merkambassadeurs zal blijven groeien. Daar heb je wel een passende content strategie voor nodig. 

Doelgroep

Deze training is voor iedereen die al met content werkt maar een verdieping zoekt in een meer structurele aanpak. En voor professionals die onlinebureaus meer sturing willen geven. Denk aan: marketeers, communicatieprofessionals, brandowners, (web)redacteuren en andere content makers.

Programma

  • De kracht van onderscheidende content
  • Belang van SEO vriendelijke content
  • Bepalen van je publiek (buyer persona´s)
  • Een contentstrategie in 6 stappen
    • Marketing Goals
    • Doelgroep
    • De boodschap
    • De structuur en eigenschappen van een goede content
    • Kanaal keuze
    • Resultaat meten

Resultaat 

  • Je weet wat de verschillende vormen van content marketing zijn
  • Je ziet het onderscheid tussen content voor de organisatie, afdeling of product
  • Je weet waaraan conversiegerichte content moet voldoen
  • Je bent bekend met de rol van storytelling en klantbeleving
  • Je kunt waardevolle content voor jouw doelgroep creëren
  • Je kunt de vorm en boodschap van content testen en vervolgens aanpassen
  • Je kan werken met praktische tools en tips voor contentmapping 

IPro Training NL werkt met kleine groepen van maximaal 4 deelnemers. Een hoge leeropbrengst is het resultaat. De tijden van onze trainingen zijn van 09.00 tot 12.00 h en van 13.00 tot 16.00 h.

10
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing - Digital Branding
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Kim Hooiveld
Owner
10
Content Marketing - Digital Branding

"Saskia is een top trainer. Ze weet op een hele heldere en praktische wijze over te brengen hoe ik de content strategie voor mijn bedrijf kan verbeteren. De training zit vol met handige en makkelijk toepasbare hulpmiddelen. Ik raad deze training van harte aan!" - 18-03-2020 14:51

"Saskia is een top trainer. Ze weet op een hele heldere en praktische wijze over te brengen hoe ik de content strategie voor mijn bedrijf kan… alles lezen - 18-03-2020 14:51

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.