Content Marketing (3 dagen)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 70 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
8 okt. 2019 tot 10 okt. 2019
check_circle Startgarantie
Utrecht
12 nov. 2019 tot 14 nov. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Afbeeldingen, lijstjes met tips, productinformatie, productvideo´s etc. De lijst kan nog veel langer maar het is een begin van items die onder content vallen. Content is king! Elke organisatie komt niet weg met het zenden van informatie maar zal in gesprek gaan met de klant en in gesprek blijven. Waardevolle content is de basis hiervoor en dat is wat je ook leert tijdens deze training content marketing.

Doelgroep

Elke marketing en/ of marketingcommunicatiemedewerker die verantwoordelijk is voor het genereren van content. Alle leidinggevenden die een actieve, motiverende rol willen spelen in contentcreatie.

Programma

Dag 1

  • Op welk niveau zet je content in
  • Vaststellen van je doelgroep …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Afbeeldingen, lijstjes met tips, productinformatie, productvideo´s etc. De lijst kan nog veel langer maar het is een begin van items die onder content vallen. Content is king! Elke organisatie komt niet weg met het zenden van informatie maar zal in gesprek gaan met de klant en in gesprek blijven. Waardevolle content is de basis hiervoor en dat is wat je ook leert tijdens deze training content marketing.

Doelgroep

Elke marketing en/ of marketingcommunicatiemedewerker die verantwoordelijk is voor het genereren van content. Alle leidinggevenden die een actieve, motiverende rol willen spelen in contentcreatie.

Programma

Dag 1

  • Op welk niveau zet je content in
  • Vaststellen van je doelgroep (buyer persona´s)
  • Schrijven van SEO vriendelijke content
  • Informatieniveaus
  • Beeld, geluid, video
  • Content in de customer journey

Dag 2

  • Storytelling
  • Creatief schrijven
  • Conversie gerichte content
  • Meten en optimalisatie
  • Content en usability
  • Testen

Dag 3

  • Opstellen van een (cross mediaal) contentplan
  • Content kalender
  • Content campagnes managen
  • Kritische succesindicatoren
  • Tools om content campagnes te managen
  • Content marketing en ROI

Resultaat 

  • Je weet wat de verschillende vormen van content marketing zijn
  • Je ziet het onderscheid tussen content voor de organisatie, afdeling of product
  • Je weet waaraan conversiegerichte content moet voldoen
  • Je bent bekend met de rol van storytelling en klantbeleving
  • Je kunt waardevolle content voor jouw doelgroep creëren
  • Je kunt de vorm en boodschap van content testen en vervolgens aanpassen
  • Je kunt een contentstrategie en planning opstellen
  • Je kunt een contentkalender maken
  • Je kunt de principes van Cialdini actief toepassen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.