Content Strategie in 10 Stappen

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Saskia ter Meulen
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 120 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place Den Haag
23 apr. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
22 mei. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
29 jun. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
13 aug. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
14 sep. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
18 nov. 2020
check_circle Startgarantie
place Den Haag
9 dec. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Veel organisaties maken waardevolle content op basis van 'toevallige' bijzondere momenten zoals een nieuw product, een nieuwe klant of iets humoristisch. En dat moet vooral zo blijven. Maar kent jouw publiek het hele verhaal van jouw organisatie? Zijn ze werkelijk betrokken bij jouw merk? Inspireer en vermaak jouw publiek met waardevolle content waar ze echt op zitten te wachten. De groep van fans (fanbase) van merkambassadeurs zal blijven groeien. Daar heb je wel een passende content strategie voor nodig. 

Doelgroep

Deze training is voor iedereen die al met content werkt en content wil leren maken vanuit een samenhangende strategisch plan. Maar zeker ook voor professionals die onlinebur…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Veel organisaties maken waardevolle content op basis van 'toevallige' bijzondere momenten zoals een nieuw product, een nieuwe klant of iets humoristisch. En dat moet vooral zo blijven. Maar kent jouw publiek het hele verhaal van jouw organisatie? Zijn ze werkelijk betrokken bij jouw merk? Inspireer en vermaak jouw publiek met waardevolle content waar ze echt op zitten te wachten. De groep van fans (fanbase) van merkambassadeurs zal blijven groeien. Daar heb je wel een passende content strategie voor nodig. 

Doelgroep

Deze training is voor iedereen die al met content werkt en content wil leren maken vanuit een samenhangende strategisch plan. Maar zeker ook voor professionals die onlinebureaus meer sturing willen geven. Denk aan: marketeers, communicatieprofessionals, brandowners, (web)redacteuren en andere content makers. Ook leidinggevenden die een actieve, motiverende rol willen spelen in het opzetten van content strategie.

Programma

In deze training belichten we de 10 stappen die nodig zijn om te komen tot een eigen en effectieve content strategie die gebaseerd is op basis van het bereiken van je doelgroep.

Managementdoelstellingen, kritische succesfactoren van je bedrijf of merk, de kenmerken van je doelgroep en een duidelijke biniding met je publiek zijn de basis voor een goede content strategie. Wanneer deze bepaald is kun je verder met de thema's en onderwerpen die de merkwaarde ondersteunen en waar je publiek echt op zit te wachten. We gebruiken heldere tools om keuzes te maken en om via een plan, systematisch content te gaan maken.

Doordat je regelmatig waardevolle content deelt is het mogelijk om een steeds groter publiek te bereiken. Nodig ze uit om mee te schrijven, te lezen en te praten. Jouw betrokken publiek weet hierdoor wat je wel en niet kan betekenen voor hem of haar en voelt zich verbonden. Jouw conversie is een logisch gevolg.

Resultaat

Na het volgen van deze training heb je de basis in handen voor een plan om het hele jaar door relevante content te kunnen maken.

Je kan aan de hand van een contentstrategie in actie komen met het maken van inspirerende content in de vorm van tekst, video, beeld of audio. Je kunt een contentplanning en een kontent kalender opstellen. 

IPro Training NL werkt met kleine groepen van maximaal 4 deelnemers. Een hoge leeropbrengst is het resultaat. De tijden van onze trainingen zijn van 09.00 tot 12.00 h en van 13.00 tot 16.00 h.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Saskia ter Meulen - Content Specialist
Saskia ter Meulen
Content Specialist
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.