Conversie optimalisatie - Digital Marketing (basis)

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Jody Twijsel
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 108 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Conversie optimalisatie - Digital Marketing (basis)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Hassan Azhar
starstarstarstarstar
Hassan Azhar
10
Conversie optimalisatie - Digital Marketing (basis)

"Het was to the point en ik weet nu beter hoe ik kan optimaliseren. Jody is een trainer die weet waar hij het over heeft en hij kon ook al mijn vragen beantwoorden. Echt een aanrader" - 19-06-2019 10:08

"Het was to the point en ik weet nu beter hoe ik kan optimaliseren. Jody is een trainer die weet waar hij het over heeft en hij kon ook al mi… alles lezen - 19-06-2019 10:08

Startdata en plaatsen

Amsterdam
12 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
17 apr. 2020
check_circle Startgarantie
Den Haag
19 mei. 2020
check_circle Startgarantie
Utrecht
18 jun. 2020
check_circle Startgarantie
Amsterdam
17 jul. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
11 aug. 2020
check_circle Startgarantie
Den Haag
17 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Utrecht
16 okt. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
10 dec. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Je besluit dat het tijd is voor een nieuwe (verbeterde) website. Vervolgens wil je traffic op je site. Maar veel belangrijker is het nog natuurlijk dat je daadwerkelijk conversies gaat behalen. Soft conversions als een naam van een mogelijk klant, een inschrijving voor een nieuwsbrief of je wil dat je bezoekers een white paper downloaden. Of hard conversions als een daadwerkelijke aankoop wat voor een webshop een utltiem doel is. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe kan je dit verbeteren of optimaliseren zodat je website echt een conversiemachine wordt?  In deze basistraining conversie optimalisatie draait het hierom.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor websitebeheerders, websitebouw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conversie optimalisatie, Digital Marketing, SEO, Interaction design en Google Analytics.

Je besluit dat het tijd is voor een nieuwe (verbeterde) website. Vervolgens wil je traffic op je site. Maar veel belangrijker is het nog natuurlijk dat je daadwerkelijk conversies gaat behalen. Soft conversions als een naam van een mogelijk klant, een inschrijving voor een nieuwsbrief of je wil dat je bezoekers een white paper downloaden. Of hard conversions als een daadwerkelijke aankoop wat voor een webshop een utltiem doel is. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe kan je dit verbeteren of optimaliseren zodat je website echt een conversiemachine wordt?  In deze basistraining conversie optimalisatie draait het hierom.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor websitebeheerders, websitebouwers, communicatiemedewerkers met online in hun portefeuille of marketingmanagers.

Programma

In deze training conversieoptimalisatie ga je aan de slag met je eigen website. Ben je in staat om van strangers op het internet bezoekers van jouw website te maken? Welke barrières bestaan er nu? Welke aanpassingen zijn mogelijk om ook deze bezoekers vast te houden? Gaan ze echt de capture fase in en klikken ze daadwerkelijk door jouw website? Om hier stappen in te zetten worden de volgende onderwerpen behandeld.

- Wat is conversie optimalisatie
- Hotjar
- A/B testen
- Hypothese opstellen

Ochtendprogramma - Heuristieken

- Afleiding
- Teksten
- Verleidingsprincipes
- Hoe beslissen mensen? (beslissingsproces)
- Denkfouten
- Verliesaversie
- Voorspellen van gedrag
- Pricing
- Decoy effect
- Verliestaal
- Priming
- Endowment effect
- De vouw
- Webteksten
- Call-to-actions
- Sociale projectie false consensus

Middagprogramma - Data analyseren

- Conversieratio vs. waarde per bezoeker
- Segementeren (device/browser/os)
- Trechter/funnel maken
- Conversiepaden
- Contentgrouping
- Secundaire dimensie / thema's
- Data importeren / Measurement protocol
- Uitstappunten

10
Gemiddeld cijfer voor Conversie optimalisatie - Digital Marketing (basis)
Gebaseerd op 1 ervaring
Hassan Azhar
starstarstarstarstar
Hassan Azhar
10
Conversie optimalisatie - Digital Marketing (basis)

"Het was to the point en ik weet nu beter hoe ik kan optimaliseren. Jody is een trainer die weet waar hij het over heeft en hij kon ook al mijn vragen beantwoorden. Echt een aanrader" - 19-06-2019 10:08

"Het was to the point en ik weet nu beter hoe ik kan optimaliseren. Jody is een trainer die weet waar hij het over heeft en hij kon ook al mi… alles lezen - 19-06-2019 10:08

Jody Twijsel - Google Analytics | Google Tag Manager | Google Data Studio
Jody Twijsel
Google Analytics | Google Tag Manager | Google Data Studio
9,6

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.