Display Advertising - Digital Marketing

Niveau
Tijdsduur
Trainer
➤ Arthur Samson
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 82 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Den Haag
16 nov. 2019 tot 17 nov. 2019
check_circle Startgarantie
Rotterdam
14 dec. 2019 tot 15 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Utrecht
11 jan. 2020 tot 12 jan. 2020
check_circle Startgarantie
Amsterdam
15 feb. 2020 tot 16 feb. 2020
check_circle Startgarantie
Breda
14 mrt. 2020 tot 15 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Eindhoven
11 apr. 2020 tot 12 apr. 2020
check_circle Startgarantie
Den Haag
16 mei. 2020 tot 17 mei. 2020
check_circle Startgarantie
Utrecht
6 jun. 2020 tot 7 jun. 2020
check_circle Startgarantie
Amsterdam
18 jul. 2020 tot 19 jul. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
15 aug. 2020 tot 16 aug. 2020
check_circle Startgarantie
Den Haag
12 sep. 2020 tot 13 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Utrecht
17 okt. 2020 tot 18 okt. 2020
check_circle Startgarantie
Amsterdam
21 nov. 2020 tot 22 nov. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
12 dec. 2020 tot 13 dec. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Veel organisaties kiezen ervoor om te adverteren in Google of een andere zoekmachine (Bing en Yahoo). Al snel moet er dan een keus worden gemaakt voor Search Engine Advertising (SEA) of Display Advertising. En dan laten we Google Shopping en YouTube nog buiten beschouwing. Maar wat is het verschil tussen Search en Display? Als je doel is om meer bereik, merkbekendheid of productoverweging te creëren dan is Display Advertising een goed idee. Je betaalt namelijk alleen voor de advertenties die worden bekeken. Bij Display Advertising gaat het vooral om banners (plaatjes) op partnerwebsites van de zoekmachine. Maar hoe wordt die advertentieruimte ingekocht? En hoe houd je de campagneresultaten b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, Digital Marketing, SEO, Google Analytics en Copywriting.

Veel organisaties kiezen ervoor om te adverteren in Google of een andere zoekmachine (Bing en Yahoo). Al snel moet er dan een keus worden gemaakt voor Search Engine Advertising (SEA) of Display Advertising. En dan laten we Google Shopping en YouTube nog buiten beschouwing. Maar wat is het verschil tussen Search en Display? Als je doel is om meer bereik, merkbekendheid of productoverweging te creëren dan is Display Advertising een goed idee. Je betaalt namelijk alleen voor de advertenties die worden bekeken. Bij Display Advertising gaat het vooral om banners (plaatjes) op partnerwebsites van de zoekmachine. Maar hoe wordt die advertentieruimte ingekocht? En hoe houd je de campagneresultaten bij? En hoe optimaliseer je lopende campagnes? In deze training gaan we hiermee allemaal aan de slag.

Doelgroep

Medewerkers van online marketingbureaus, search advertising specialisten die ook de stap willen maken naar display advertising.

Programma

Het doel van Display Advertising is het opbouwen van merkherkenning (online branding). Dit doe je met pakkende visuele advertenties. Maar hoe maak je deze advertenties? Waar moeten deze advertenties aan voldoen? Kan je dat zelf of heb je hier vormgevers voor nodig? We laten zien hoe je hier succesvol mee aan de slag kunt gaan. Verder zullen ook de onderstaande onderwerpen besproken worden tijdens deze training.

  • Standaard Display Campagne of een Gmail Capmpagne
  • Adserving, cookies en clickrespons
  • Adblocking
  • Kostensysteem
  • Return on investment
  • Prospecting, retargeting
  • Real Tim Bidding
  • Programmatic Advertising
  • Dynamische zoekadvertenties en dynamische advertentiedoelen

Resultaat

Na het volgen van deze training display advertising ben je in staat om zelfstandig display advertising campagnes op te zetten en uit te voeren. Je bent in staat om deze campagnes te optimaliseren vanaf het moment dat je online bent. In overleg met je opdrachtgever ben je in staat (afhankelijk van budget en doelstelling) het maximale uit de campagne te halen.

Eigen Account

Het resultaat van de training neemt enorm toe als je al over een eigen (google) account beschikt waar we direct mee aan de slag kunnen. Zelf aan de knoppen zitten betekent een hoger leerresultaat. We spreken uit ervaring.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
➤ Arthur Samson - SEA & SEO | Strategie en Onderscheidend Vermogen Specialist
➤ Arthur Samson
SEA & SEO | Strategie en Onderscheidend Vermogen Specialist
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.