Employee Advocacy - Digital Marketing

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Marc Volder
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 108 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
13 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Den Haag
14 apr. 2020
check_circle Startgarantie
Breda
13 mei. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
12 jun. 2020
check_circle Startgarantie
Eindhoven
13 aug. 2020
check_circle Startgarantie
Amsterdam
8 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Tilburg
15 okt. 2020
check_circle Startgarantie
Rotterdam
12 nov. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Wat is employee advocacy? Dat is als jouw medewerkers jouw organisatie op een authentieke manier vertegenwoordigen op social media door hun eigen social media kanalen in te zetten. In woorden maar zeker ook in beelden die passen bij de waarden van de organisatie. Op deze manier kan je het netwerk van de organisatie vergroten, de positieve beeldvorming versterken, potentiele nieuwe medewerkers bereiken en zelfs nieuwe klanten binnenhalen.

Doelgroep

De training is geschikt voor salesmanagers die samen met de collega´s de sales een boost willen geven. De training is gechikt voor social media marketeers die samen met de collega´s de branding een boost willen geven. De training is geschikt voor…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Arbeidsmarktcommunicatie, Digital Marketing, Online marketing, Intercedent en Werving & Selectie.

Wat is employee advocacy? Dat is als jouw medewerkers jouw organisatie op een authentieke manier vertegenwoordigen op social media door hun eigen social media kanalen in te zetten. In woorden maar zeker ook in beelden die passen bij de waarden van de organisatie. Op deze manier kan je het netwerk van de organisatie vergroten, de positieve beeldvorming versterken, potentiele nieuwe medewerkers bereiken en zelfs nieuwe klanten binnenhalen.

Doelgroep

De training is geschikt voor salesmanagers die samen met de collega´s de sales een boost willen geven. De training is gechikt voor social media marketeers die samen met de collega´s de branding een boost willen geven. De training is geschikt voor recruiters die samen met de collega´s nieuwe medewerkers willen binnenhalen.

Programma

We gaan starten met het in kaart brengen van de huidige social media inspanning van de collega´s. Wat werkt wel en wat kan beter. Veel medewerkers zijn niet altijd even bewust bezig met het inzetten van social media in het belang van de organisatie. Welke content past wel bij de organisatie en welke content niet? We gaan aan de slag met een social media stappenplan. Welke randvoorwaarden zijn nodig om succesvol te zijn? Welke rollen hebben de verschillende medewerkers? We gaan het hebben hoe we het makkelijk kunnen maken voor de collega´s. En gaan we de consistentie van de diverse posts borgen? Wat moet je doen of inrichten om jouw medewerkers zo te ondersteunen dat ze geweldige merkambassadeurs of social influencers worden? Het stappenplan gaat ons helpen om via een vaste structuur te denken en uit te voeren. Om te zorgen dat je ´de op papier bedachte strategie´ ook een ´daadwerkelijk werkende strategie´ maakt.

Resultaat

  • Je kent het belang van employee advocacy
  • Je inspireert collega´s om in actie te komen op social media met de juiste content op het juiste moment
  • Je bent bekend met diverse tools die je kunt inzetten
  • Je weet welke randvoorwaarden op orde moeten zijn om te kunnen starten met employee advocacy
  • Je kunt met het stappenplan zelf aan de slag in jouw organisatie
  • Jouw organisatie gaat online snel stappen zetten met meer bereik, meer engagement, meer medewerkers en meer klanten.

IPro Training NL werkt met kleine groepen van maximaal 4 deelnemers. Een hoge leeropbrengst is het resultaat. De tijden van onze trainingen zijn van 09.00 tot 12.00 h en van 13.00 tot 16.00 h.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Marc Volder - Marketing specialist / Social Media trainer
Marc Volder
Marketing specialist / Social Media trainer
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.