Online Advertising Academy

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Online Advertising Academy

valantic NL
Logo van valantic NL

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRotterdam
8 sep. 2022 tot 29 sep. 2022

Beschrijving

In 4 uitgebreide sessies (elke donderdag van 10u tot 15u) word je klaargestoomd om zelf succesvol advertising in te zetten voor jouw webwinkel. Dit alles aan de hand van praktijkgerichte voorbeelden, die je direct zelf toepast in eigen campagnes.

Dagdeel 1: Adverteren via Search en Shopping

Dagdeel 2: Display advertising en Video advertising

Dagdeel 3: Social advertising (Facebook én Instagram, Meta)

Dagdeel 4: Social advertising, (Pinterest)

In september zullen we de focus leggen op B2C en alvast vooruit kijken naar Black Friday en Cyber Monday week. Tijdens deze editie zal op dagdeel 4, Pinterest het onderwerp van de dag zijn.

Voordelen online advertising academy

Boordevol kennis

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Advertenties, Pinterest, Marketing management en Marketingstrategie.

In 4 uitgebreide sessies (elke donderdag van 10u tot 15u) word je klaargestoomd om zelf succesvol advertising in te zetten voor jouw webwinkel. Dit alles aan de hand van praktijkgerichte voorbeelden, die je direct zelf toepast in eigen campagnes.

Dagdeel 1: Adverteren via Search en Shopping

Dagdeel 2: Display advertising en Video advertising

Dagdeel 3: Social advertising (Facebook én Instagram, Meta)

Dagdeel 4: Social advertising, (Pinterest)

In september zullen we de focus leggen op B2C en alvast vooruit kijken naar Black Friday en Cyber Monday week. Tijdens deze editie zal op dagdeel 4, Pinterest het onderwerp van de dag zijn.

Voordelen online advertising academy

Boordevol kennis

  • Hands-on training. Leer campagnes opzetten binnen o.a. Google, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest en het Display netwerk
  • Leer over de optimale kanaalmix voor campagnes over de gehele klantreis

Direct toepassen

  • Nieuwe theorie direct in de praktijk brengen
  • Zelf aan de slag met campagne opzet, analyses en optimalisatie

Coaching door ervaren consultants

  • Actieve begeleiding
  • Altijd een vast aanspreekpunt voor vragen en om uitgebreid te sparren

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.