ITIL Continual Service Improvement

Niveau
Tijdsduur
Logo van IT Management Group BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 530 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL Continual Service Improvement
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Huub Ruijters
starstarstarstarstar_border
Huub Ruijters
Sr Manager IT Service Delivery Eu/RoW @ Patheon
8
ITIL Continual Service Improvement

"ITIL Continual Service Improvement ervaren als een levendige en interactieve training. De trainer heeft een gedegen kennis. Niet alleen een goede voorbereiding voor een examen, maar een stuk toegevoegde waarde als basis voor mijn werk. dit motiveert het ITIL Expert Track volledig af te ronden. " - 23-12-2016 09:57

"ITIL Continual Service Improvement ervaren als een levendige en interactieve training. De trainer heeft een gedegen kennis. Niet alleen een … alles lezen - 23-12-2016 09:57

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

ITIL Continual Service Improvement

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

ITIL Continual Service Improvement

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:

1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

Voorkennis
Om het examen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Continual Service Improvement duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1.250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een btw-correctie van 10% toegepast. Neemt u voor meer informatie contact op met de IT Management Group.

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL Continual Service Improvement
Gebaseerd op 2 ervaringen
Huub Ruijters
starstarstarstarstar_border
Huub Ruijters
Sr Manager IT Service Delivery Eu/RoW @ Patheon
8
ITIL Continual Service Improvement

"ITIL Continual Service Improvement ervaren als een levendige en interactieve training. De trainer heeft een gedegen kennis. Niet alleen een goede voorbereiding voor een examen, maar een stuk toegevoegde waarde als basis voor mijn werk. dit motiveert het ITIL Expert Track volledig af te ronden. " - 23-12-2016 09:57

"ITIL Continual Service Improvement ervaren als een levendige en interactieve training. De trainer heeft een gedegen kennis. Niet alleen een … alles lezen - 23-12-2016 09:57

starstarstarstarstar_half
A. Beerendonk
9
ITIL Continual Service Improvement

"De training ITIL CSI, onderdeel van het ITIL Expert Track, van de IT Management Group is een goede training. Er heerste een goede sfeer en er was voldoende gelegenheid om praktijkervaringen te bespreken." - 08-02-2014 10:43

"De training ITIL CSI, onderdeel van het ITIL Expert Track, van de IT Management Group is een goede training. Er heerste een goede sfeer en e… alles lezen - 08-02-2014 10:43

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.