ITIL Service Design

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van IT Management Group BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 530 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Design
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
feenstra
10
ITIL Service Design

"De training was goed en ik ben tevreden.
Deze evaluatie website laat mij niet op eenvoudige wijze de naam van de trainer opzoeken. Ik heb geen tijd om langszaam door een hondertal namen heen te gaan. " - 11-08-2015 08:17

"De training was goed en ik ben tevreden. Deze evaluatie website laat mij niet op eenvoudige wijze de naam van de trainer opzoeken. Ik heb g… alles lezen - 11-08-2015 08:17

Startdata en plaatsen

Amsterdam
22 jul. 2019 tot 29 jul. 2019
Den Haag
22 jul. 2019 tot 29 jul. 2019
Toon rooster
event 23 juli 2019, ITIL SD dag 2
Eindhoven
22 jul. 2019 tot 29 jul. 2019
Rotterdam
22 jul. 2019 tot 29 jul. 2019
Utrecht
22 jul. 2019 tot 29 jul. 2019

Beschrijving

ITIL SERVICE DESIGN

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u verantwoordelijk voor het ontwerp van diensten, infrastructuren of processen? Bent u werkzaam als auditor, teamleider, service level manager, ontwerper, architect of IT-manager? …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Service Manager, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, PRINCE2 Foundation en PRINCE2 Practitioner.

ITIL SERVICE DESIGN

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u verantwoordelijk voor het ontwerp van diensten, infrastructuren of processen? Bent u werkzaam als auditor, teamleider, service level manager, ontwerper, architect of IT-manager? Dan biedt de training ITIL® Service Design u de gewenste inzichten in het managen, coördineren en integreren van het ontwerp van nieuwe en gewijzigde services in de Service Lifecycle binnen uw organisatie.

Professioneel en praktijkgericht
Deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Design geeft u inzicht in de wijze waarop u grip krijgt op het ontwerpen, coördineren en managen van (de introductie van) nieuwe diensten binnen uw organisatie.
Tijdens de training komen onderstaande onderwerpen uitvoerig aan bod:

1. Service Lifecycle concepten en terminologie specifiek gericht op Service Design
2. Service Design principes
3. Service Design processen
4. Service Design technologie gerelateerde activiteiten
5. Organiseren voor Service Design
6. Technologische overwegingen
7. Implementatie en verbetering van Service Design
8. Uitdagingen, CSF’s en risico’s
9. Examenvoorbereiding

Voorkennis
Om het examen ITIL Service Design te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Design bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Design.

Examen en voertaal
De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Service Strategy duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een btw-correctie van 10% toegepast. Neemt u voor meer informatie contact op met de IT Management Group.

8,8
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Design
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
feenstra
10
ITIL Service Design

"De training was goed en ik ben tevreden.
Deze evaluatie website laat mij niet op eenvoudige wijze de naam van de trainer opzoeken. Ik heb geen tijd om langszaam door een hondertal namen heen te gaan. " - 11-08-2015 08:17

"De training was goed en ik ben tevreden. Deze evaluatie website laat mij niet op eenvoudige wijze de naam van de trainer opzoeken. Ik heb g… alles lezen - 11-08-2015 08:17

starstarstarstarstar_half
Martin Daalmeijer
Configuratie Manager
9
ITIL Service Design

"De training ITIL Service Design van IT Managenment Group van februari 2015 is een goede begeleiding van de lesstof. De trainer heeft veel ervaring en heeft hierdoor goede praktijkvoorbeelden kunnen geven." - 04-03-2015 07:40

"De training ITIL Service Design van IT Managenment Group van februari 2015 is een goede begeleiding van de lesstof. De trainer heeft veel er… alles lezen - 04-03-2015 07:40

starstarstarstarstar_border
A. Beerendonk
8
ITIL Service Design

"De training ITIL Service Design van de IT Management Group is een goede training. Er is een goede afwisseling tussen theorie en cases. Ik waardeer de training en trainer met een 8!" - 29-12-2013 15:19

"De training ITIL Service Design van de IT Management Group is een goede training. Er is een goede afwisseling tussen theorie en cases. Ik wa… alles lezen - 29-12-2013 15:19

starstarstarstarstar_border
P. Gelder
8
ITIL Service Design

"Goed verzorgd, uitgebreide stof voor tweeënhalve dag. De training wordt op een prettige wijze gepresenteerd." - 11-05-2013 19:45

"Goed verzorgd, uitgebreide stof voor tweeënhalve dag. De training wordt op een prettige wijze gepresenteerd. " - 11-05-2013 19:45

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.