ITIL Service Offerings & Agreements

Niveau
Tijdsduur
Logo van IT Management Group BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 530 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Offerings & Agreements
Gebaseerd op 16 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marielfa Scheltens
Support specialist
9
ITIL Service Offerings & Agreements

"De ITIL training Service Offerings & Agreements van Michel Vossenberg was wederom een zeer goede training. Hij stemt het tempo van de training af op het kennisniveau van de deelnemers." - 17-06-2015 20:06

"De ITIL training Service Offerings & Agreements van Michel Vossenberg was wederom een zeer goede training. Hij stemt het tempo van de traini… alles lezen - 17-06-2015 20:06

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

ITIL SERVICE OFFERINGS & AGREEMENTS

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u werkzaam als service level manager, servicemanager of portfolio manager of bent u verantwoordelijk voor de kwaliteit van het service level managementproces of d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

ITIL SERVICE OFFERINGS & AGREEMENTS

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u werkzaam als service level manager, servicemanager of portfolio manager of bent u verantwoordelijk voor de kwaliteit van het service level managementproces of de service catalogus binnen een organisatie? Of bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is ITIL® Service Offerings & Agreements (ITIL SOA) een geschikte training voor u.

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL SOA passeren alle aspecten de revue van het aanbieden, overeenkomen en leveren van services. De nadruk ligt op de operationele activiteiten en ondersteunende methoden die nodig zijn bij de uitvoering van genoemde processen. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

Voorkennis
Om het examen ITIL® Service Offerings & Agreements te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat.Daarnaast dient u de training ITIL Service Offerings and Agreements bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Service Offerings and Agreements duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen €1.750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een btw-correctie van 10% toegepast. Neemt u voor meer informatie contact op met de IT Management Group.

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL Service Offerings & Agreements
Gebaseerd op 16 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Marielfa Scheltens
Support specialist
9
ITIL Service Offerings & Agreements

"De ITIL training Service Offerings & Agreements van Michel Vossenberg was wederom een zeer goede training. Hij stemt het tempo van de training af op het kennisniveau van de deelnemers." - 17-06-2015 20:06

"De ITIL training Service Offerings & Agreements van Michel Vossenberg was wederom een zeer goede training. Hij stemt het tempo van de traini… alles lezen - 17-06-2015 20:06

Joyce Kruithof
starstarstarstarstar
Joyce Kruithof
Teamleider Support
10
ITIL Service Offerings & Agreements

"De training van Michel Vossenberg was uitstekend. Hij weet de materie op een duidelijke manier uit te leggen met behulp van veel praktijkvoorbeelden. De cursus wordt gegeven aan kleine groepjes waardoor er veel persoonlijk aandacht is. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Ik raad het iedereen aan om bij Michel de training te volgen." - 05-06-2015 12:48

"De training van Michel Vossenberg was uitstekend. Hij weet de materie op een duidelijke manier uit te leggen met behulp van veel praktijkvoo… alles lezen - 05-06-2015 12:48

starstarstarstarstar_border
J. Egbreghts
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"De training ITIL Service Offerings & Agreements, onderdeel van het ITIL Expert Track van de IT Management Group, is een goede en nuttige training. De trainer brengt het leuk. Ik waardeer de trainer met een 10! " - 13-07-2014 13:38

"De training ITIL Service Offerings & Agreements, onderdeel van het ITIL Expert Track van de IT Management Group, is een goede en nuttige tra… alles lezen - 13-07-2014 13:38

starstarstarstarstar_border
W. Veenstra
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Prima training, een leuke docent met een goed verhaal. Wel veel presentatiedia's, het boekje is prima." - 06-05-2013 16:37

"Prima training, een leuke docent met een goed verhaal. Wel veel presentatiedia's, het boekje is prima. " - 06-05-2013 16:37

starstarstarstarstar_half
Michael
9
ITIL Service Offerings & Agreements

"Ik vond de training ITIL Service Offerings and Agreements van de IT Management Group zeer duidelijk en leerzaam. Voldoende tijd en zeer leerzaam." - 25-12-2012 15:15

"Ik vond de training ITIL Service Offerings and Agreements van de IT Management Group zeer duidelijk en leerzaam. Voldoende tijd en zeer leer… alles lezen - 25-12-2012 15:15

starstarstarstarstar_half
M. van der Toorn
9
ITIL Service Offerings & Agreements

"Deze training ITIL Service Offerings and Agreements verliep in een prettige sfeer en een goed tempo. " - 25-12-2012 15:11

"Deze training ITIL Service Offerings and Agreements verliep in een prettige sfeer en een goed tempo. " - 25-12-2012 15:11

starstarstarstarstar_half
F. van Zanten
9
ITIL Service Offerings & Agreements

"Deze ITIL SOA training is een goede, op de praktijk gerichte training en geeft een prima voorbereiding op het examen. " - 25-12-2012 15:07

"Deze ITIL SOA training is een goede, op de praktijk gerichte training en geeft een prima voorbereiding op het examen. " - 25-12-2012 15:07

starstarstarstarstar_border
E. Pauwels
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Het tempo van de training ITIL Service Offerings and Agreements was goed. Er werd veel gebruik gemaakt van praktijkinvullingen. Prima." - 25-12-2012 15:03

"Het tempo van de training ITIL Service Offerings and Agreements was goed. Er werd veel gebruik gemaakt van praktijkinvullingen. Prima. " - 25-12-2012 15:03

starstarstarstarstar_border
David
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Deze training was weer prima in orde, zoals we inmiddels gewend zijn van de IT Management Group. Prettige groep." - 25-12-2012 14:59

"Deze training was weer prima in orde, zoals we inmiddels gewend zijn van de IT Management Group. Prettige groep. " - 25-12-2012 14:59

starstarstarstarstar_border
M. Brundel
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Goed. Duidelijke toelichting op de behandelde stof. Goede voorbereiding op het examen en goede praktijkvoorbeelden. De training verliep vlot en voldeed aan mijn verwachting. De lunch voorziening is uitmuntend." - 13-06-2012 11:53

"Goed. Duidelijke toelichting op de behandelde stof. Goede voorbereiding op het examen en goede praktijkvoorbeelden. De training verliep vlot… alles lezen - 13-06-2012 11:53

starstarstarstarstar_border
O. Hesp
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Een prima training. Een tip is om eventueel ook templates mee te leveren van bijvoorbeeld service level agreements etcetera." - 12-06-2012 22:18

"Een prima training. Een tip is om eventueel ook templates mee te leveren van bijvoorbeeld service level agreements etcetera. " - 12-06-2012 22:18

starstarstarstar_halfstar_border
Y. Yuri
7
ITIL Service Offerings & Agreements

"De training is in een goed tempo verlopen en daarnaast reageert de trainer reageert goed op wat er gebeurt in de groep." - 12-06-2012 22:10

"De training is in een goed tempo verlopen en daarnaast reageert de trainer reageert goed op wat er gebeurt in de groep. " - 12-06-2012 22:10

starstarstarstarstar_border
H. Rietkerk
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"De training ITIL versie 3 Intermediate Service Offerings and Agreements was een prima training voor mij." - 12-06-2012 21:50

"De training ITIL versie 3 Intermediate Service Offerings and Agreements was een prima training voor mij. " - 12-06-2012 21:50

starstarstarstarstar_border
Gerard Abma
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"Trainer is zeer deskundig en heeft een uitstekende kennis van zaken en de materie. Een goede training, ook het tempo, de oefeningen en het materiaal is prima. Het trainingsmateriaal mag iets eerder beschikbaar komen." - 12-06-2012 21:47

"Trainer is zeer deskundig en heeft een uitstekende kennis van zaken en de materie. Een goede training, ook het tempo, de oefeningen en het m… alles lezen - 12-06-2012 21:47

starstarstarstarstar_half
Lucas Huizinga
8,6
ITIL Service Offerings & Agreements

"De training ITIL V3 Intermediate: Service Offerings and Agreements was voor mij een goede training. Ik waardeer de training overall met een 8." - 23-10-2011 21:44

"De training ITIL V3 Intermediate: Service Offerings and Agreements was voor mij een goede training. Ik waardeer de training overall met een … alles lezen - 23-10-2011 21:44

starstarstarstarstar_border
M. Schill
8
ITIL Service Offerings & Agreements

"We hadden voor deze vier dagen training twee verschillende docenten toegewezen gekregen, echter zeker geen nadeel." - 23-10-2011 21:06

"We hadden voor deze vier dagen training twee verschillende docenten toegewezen gekregen, echter zeker geen nadeel. " - 23-10-2011 21:06

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)