Klantgericht Communiceren

Deze training is helaas verwijderd door IT Management Group. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Facilitair Zintuig

Logo van Possible.
|META_INFO|

AlgemeenJe bent medewerker van de facilitaire dienst en je verstaat je vak. Met de behoeften en wensen van de klanten ga je professioneel o…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Coördinator

Logo van Possible.
|META_INFO|

Algemeen Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te ve…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
10 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

PCF (Professionele Communicatie Foundation) (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
|META_INFO|

PCF (Professionele Communicatie Foundation) U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Medewerker

Logo van Possible.
|META_INFO|

Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal …

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …

check_box_outline_blank

Klantenmoord of moordklanten: Klantenservice

Logo van De Netwerkmakelaar
|META_INFO|

Het behouden van klanten kost een factor 4 minder dan het maken van nieuwe klanten. Het is dus een goede strategie om, naast het maken van …

check_box_outline_blank

Opleiding Medewerker Klantenservice

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Is service verlenen voor jou vanzelfsprekend en word jij blij van tevreden klanten? Dan is de opleiding Klantenservice Medewerker van Fabiu…

check_box_outline_blank

Training helpdesk- en supportwerk

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Klanttevredenheid is van goede aftersales afhankelijk. Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling draagt concreet…

check_box_outline_blank

Opleiding Contactcenter Medewerker

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd je van klantcontact? Ben jij telefonisch communicatief vaardig? Dan is deze opleiding van Fabius echt iets voor jou! Contactcenter of …