Klachtenafhandeling: van klacht naar ambassadeur

Type product
Tijdsduur
Logo van Kameleon Transformaties

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten

Klachten bestaan eigenlijk niet. Problemen wel. Problemen worden pas klachten wanneer ze niet naar tevredenheid worden opgelost. Na deze workshop zullen de deelnemers zeggen: "Wij zijn gek op problemen want dan mogen we ze oplossen!"

Klachtenafhandeling is een groeiend probleem. We zijn er blijkbaar steeds minder goed in. Een verklaring kan liggen in het feit dat het moeilijk is om goed personeel te krijgen. Wellicht zijn ze jong en onervaren? Dit personeel heeft vaak moeite met écht persoonlijk contact maken. Vaak wordt de klacht doorgeschoven naar een l…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Service level (agreement) management, Milieu, Milieu- & Omgevingsrecht en Duurzaamheid.

Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten

Klachten bestaan eigenlijk niet. Problemen wel. Problemen worden pas klachten wanneer ze niet naar tevredenheid worden opgelost. Na deze workshop zullen de deelnemers zeggen: "Wij zijn gek op problemen want dan mogen we ze oplossen!"

Klachtenafhandeling is een groeiend probleem. We zijn er blijkbaar steeds minder goed in. Een verklaring kan liggen in het feit dat het moeilijk is om goed personeel te krijgen. Wellicht zijn ze jong en onervaren? Dit personeel heeft vaak moeite met écht persoonlijk contact maken. Vaak wordt de klacht doorgeschoven naar een leidinggevende. Maar wat is er mooier dan zelf een probleem te mogen oplossen?

Deze workshop gaat dus eigenlijk niet over klachtenafhandeling maar we geven een boost aan het zelfvertrouwen van de deelnemers. Want zeg nou zelf: uw klant wordt toch gewoon blij van gemotiveerde medewerkers met vertrouwen?

De volgende theam's behandelen we in deze workshop:

  • Het nut van klanttevredenheid (wellicht meet u dit al)
  • Waarom je nooit aannames moet doen
  • Going The Extra Mile

Na deze workshop is uw personeel gemotiveerd om de problemen niet (meer) te ontwijken maar recht in de ogen aan te kijken en op te lossen.

Kameleon Transformaties maakt bedrijven en instanties onderscheidend als werkgever en als leverancier. Ze zijn flexibel en klaar voor de toekomst.

Een kameleon kijkt eerst naar zijn omgeving en past zich daarop aan. Hij richt zich niet op 1 jachttechniek maar op de beste.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.