Argumenteren en Afsluiten in een Salesgesprek

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Kenneth Smit Direct
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Kenneth Smit Direct heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAMSTERDAM
7 jan. 2021
Toon rooster
event 7 januari 2021, 09:30-16:30, AMSTERDAM, Lesdag 1
placeBILTHOVEN
7 jan. 2021
Toon rooster
event 7 januari 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1
placeEINDHOVEN
7 jan. 2021
Toon rooster
event 7 januari 2021, 09:30-16:30, EINDHOVEN, Lesdag 1
placeZWOLLE
7 jan. 2021
Toon rooster
event 7 januari 2021, 09:30-16:30, ZWOLLE, Lesdag 1
placeAMSTERDAM
12 mrt. 2021
Toon rooster
event 12 maart 2021, 09:30-16:30, AMSTERDAM, Lesdag 1
placeBILTHOVEN
12 mrt. 2021
Toon rooster
event 12 maart 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1
placeEINDHOVEN
12 mrt. 2021
Toon rooster
event 12 maart 2021, 09:30-16:30, EINDHOVEN, Lesdag 1
placeZWOLLE
12 mrt. 2021
Toon rooster
event 12 maart 2021, 09:30-16:30, ZWOLLE, Lesdag 1

Beschrijving

Het laatste onderdeel van een verkoopgesprek kan het belangrijkste zijn. Het kan namelijk het verschil leveren tussen een akkoord of juist niet. In deze training ga je aan de slag met dit specifieke onderdeel van het verkoopgesprek. De argumentatiefase valt tussen de behoefteanalyse en afsluitfase in en is één van de lastigste fases van het verkoopproces. Tijdens deze training ga je aan de slag met het formuleren van de juiste argumenten, maar ook leer je wanneer je wat wel of niet moet zeggen. Met afsluittechnieken voer je de druk op voor de tegenpartij; dit kan in sommige gevallen handig zijn, terwijl het in andere gevallen de klantrelatie kan beschadigen. Het is dan ook van belang dat je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Argumenteren, Presenteren, Conflicthantering, Debatteren en Communicatievaardigheden.

Het laatste onderdeel van een verkoopgesprek kan het belangrijkste zijn. Het kan namelijk het verschil leveren tussen een akkoord of juist niet. In deze training ga je aan de slag met dit specifieke onderdeel van het verkoopgesprek. De argumentatiefase valt tussen de behoefteanalyse en afsluitfase in en is één van de lastigste fases van het verkoopproces. Tijdens deze training ga je aan de slag met het formuleren van de juiste argumenten, maar ook leer je wanneer je wat wel of niet moet zeggen. Met afsluittechnieken voer je de druk op voor de tegenpartij; dit kan in sommige gevallen handig zijn, terwijl het in andere gevallen de klantrelatie kan beschadigen. Het is dan ook van belang dat je je realiseert wanneer het wel of niet tijd is om afsluittechnieken te gebruiken. Deze twee specifieke onderdelen worden los aangeboden, omdat veel mensen na een algemene verkooptraining behoefte hebben aan meer diepgang op deze onderdelen. De training is geschikt voor mensen met al verkoopervaring.

Kenneth Smit Direct is hét directe kanaal voor persoonlijke ontwikkeling. Kenneth Smit Direct maakt groei en resultaat beschikbaar voor iedereen die zelf centraal en aan het roer wil staan van zijn carrièrepad, maar vooral voor de professional die ook zelf aan de knoppen dúrft te draaien.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kenneth Smit Direct, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.