Vraagtechnieken in een Salesgesprek

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Vraagtechnieken in een Salesgesprek

Kenneth Smit Direct
Logo van Kenneth Smit Direct
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Kenneth Smit Direct heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAMSTERDAM
23 mrt. 2022
Toon rooster
event 23 maart 2022, 09:30-16:30, AMSTERDAM, Lesdag 1
placeEINDHOVEN
23 mrt. 2022
Toon rooster
event 23 maart 2022, 09:30-16:30, EINDHOVEN, Lesdag 1
placeUTRECHT
23 mrt. 2022
Toon rooster
event 23 maart 2022, 09:30-16:30, UTRECHT, Lesdag 1
placeZWOLLE
23 mrt. 2022
Toon rooster
event 23 maart 2022, 09:30-16:30, ZWOLLE, Lesdag 1

Beschrijving

Een goed begin is het halve werk, wordt vaak gezegd. Door het helder krijgen van de behoefte, kan je daar op een later moment goed op inspelen. In deze training ga je aan de slag met dit specifieke onderdeel van het verkoopgesprek.

Deze training zoomt in op één van de eerste fases van het verkoopgesprek, dat is namelijk het onderdeel 'behoefte-inventarisatie'. Je leert de verschillende vraagtechnieken kennen én toepassen. Dit is van groot belang, vooral omdat je, als je deze fase goed doorloopt, je het jezelf gemakkelijker maakt tijdens het argumenteren en afsluiten. Vandaar dat we deze training ook in combinatie aanbieden met de training Argumenteren en Afsluiten in een Salesgesprek. Daarna…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Netwerken en CRM (Customer Relationship Management).

Een goed begin is het halve werk, wordt vaak gezegd. Door het helder krijgen van de behoefte, kan je daar op een later moment goed op inspelen. In deze training ga je aan de slag met dit specifieke onderdeel van het verkoopgesprek.

Deze training zoomt in op één van de eerste fases van het verkoopgesprek, dat is namelijk het onderdeel 'behoefte-inventarisatie'. Je leert de verschillende vraagtechnieken kennen én toepassen. Dit is van groot belang, vooral omdat je, als je deze fase goed doorloopt, je het jezelf gemakkelijker maakt tijdens het argumenteren en afsluiten. Vandaar dat we deze training ook in combinatie aanbieden met de training Argumenteren en Afsluiten in een Salesgesprek. Daarnaast helpen de juiste vraagtechnieken je om de latente behoefte van de klant te vinden en vertrouwen te winnen.

Kenneth Smit Direct is hét directe kanaal voor persoonlijke ontwikkeling. Kenneth Smit Direct maakt groei en resultaat beschikbaar voor iedereen die zelf centraal en aan het roer wil staan van zijn carrièrepad, maar vooral voor de professional die ook zelf aan de knoppen dúrft te draaien.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kenneth Smit Direct, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.