Kepner-Tregoe (KT) Problem Management - in-company
Beschrijving
LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder
denken
Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.
Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.
Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.
Kepner-Tregoe's Problem Management-workshop biedt een beproefde, systematische aanpak om technische en IT-problemen op te lossen en snel de oorzaak te vinden. Onze best practice ITIL®-erkende methode voor probleemoplossing helpt negatieve bedrijfsimpact te minimaliseren en de IT-stabiliteit te vergroten door de tijd-tot-resolutie te verminderen door efficiënte gegevensverzameling en -analyse, objectieve resolutie en een succesvolle implementatie voor snel herstel.
Doelgroep: Ideaal voor servicedeskmedewerkers, probleembeheerders, kwaliteitsmanagers, analisten, technici, materiedeskundigen, auditors, technici en anderen die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van kritieke incidenten en p…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder
denken
Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.
Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.
Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.
Kepner-Tregoe's Problem Management-workshop biedt een beproefde, systematische aanpak om technische en IT-problemen op te lossen en snel de oorzaak te vinden. Onze best practice ITIL®-erkende methode voor probleemoplossing helpt negatieve bedrijfsimpact te minimaliseren en de IT-stabiliteit te vergroten door de tijd-tot-resolutie te verminderen door efficiënte gegevensverzameling en -analyse, objectieve resolutie en een succesvolle implementatie voor snel herstel.
Doelgroep: Ideaal voor servicedeskmedewerkers, probleembeheerders, kwaliteitsmanagers, analisten, technici, materiedeskundigen, auditors, technici en anderen die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van kritieke incidenten en problemen.
Belangrijkste voordelen
De aanpak van KT Problem Management ...
• Stuurt een kwalitatief hoogwaardig en consistent troubleshooting proces.
• Laat u sneller de oorzaak van problemen achterhalen.
• Laat uw team helder en zelfverzekerd denken en communiceren onder druk.
• Elimineert ‘trial-and-error’ gedrag, verspilling en verlies van belangrijke gegevens.
• Creëert een naadloze informatiestroom en kennisuitwisseling.
• Zorgt ervoor dat iedereen dezelfde "probleemoplossende taal" spreekt.
Vaardigheden ontwikkeld
Je leert:
• Een gestructureerde, kritisch denkende aanpak om problemen te analyseren, de oorzaak te achterhalen en de beste oplossing te selecteren of een alternatief te kiezen om problemen proactief te vermijden.
• Om problemen systematisch te verduidelijken en te prioriteren.
• Om een probleem duidelijk te beschrijven en de meest relevante gegevens te verzamelen.
• Een strategische aanpak van probleemoplossing op basis van probleemtype, b.v. opstart en terugkerende problemen.
• Hoe te kapitaliseren door het denken zichtbaar te maken.
• Beknopte en effectieve communicatie met belanghebbenden en middelenbeheer gedurende de hele probleem- of probleemlevenscyclus.
Rendement op investering
Kepner-Tregoe's oplossingen voor probleem- en incidentbeheer zijn wereldwijd gebruikt om organisaties te helpen de ROI te maximaliseren. Met behulp van onze systematische aanpak voor het beheer van problemen hebben KT-klanten spectaculaire verbeteringen bereikt, zoals:
• Verkorte gemiddelde tijd om op te lossen.
• Minder tijd om te sluiten. Terugbrengen van Time -to-Close
• Verhoogde first-time-fix rate. Verhogen van de First-Time-Fix
• Verbeterde klanttevredenheid.
• Maximale levenslange klantwaarde. Customer Lifetime Value
• Grotere IT-stabiliteit en productie-uptime.
Workshop details
Duur: 2 dagen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.