Klantgericht communiceren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht communiceren

Kjenning
Logo van Kjenning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 Kjenning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 115 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Ad Schijven
Adviseur Wonen & Techniek
8
Klantgericht communiceren

"inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf liet zien. soms confronterend maar zeker leerzaam.
een nadeel was de afstand naar de lokatie, voor 98 % van de deelnemers was de reistijd veel te lang. de lokatie had wat centraler gemogen. " - 23-11-2015 07:37

"inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf … alles lezen - 23-11-2015 07:37

Startdata en plaatsen

placeAlmere / Lelystad
14 sep. 2023

Beschrijving

Het gezicht van de organisatie in contact met de klant!

Klantgerichtheid is een belangrijk thema bij de corporaties. Wat verwacht de klant en wat doet u als corporatiemedewerker voor de klant, maar zeker ook: wat kan de klant zelf doen? De grens tussen wat u voor de klant doet en wat de klant zelf geacht wordt te doen, is soms lastig te trekken. Ook moet u, vaker dan jaren geleden, 'nee' verkopen. Hoe doet u dat op een klantvriendelijke manier? Dat vraagt goede communicatieve vaardigheden van u.In deze praktische training Klantgericht communiceren leert u uw communicatieve vaardigheden verbeteren. U weet hoe u over kunt komen op de klant. U leert om door de ogen van uw klant naar uzelf en de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het gezicht van de organisatie in contact met de klant!

Klantgerichtheid is een belangrijk thema bij de corporaties. Wat verwacht de klant en wat doet u als corporatiemedewerker voor de klant, maar zeker ook: wat kan de klant zelf doen? De grens tussen wat u voor de klant doet en wat de klant zelf geacht wordt te doen, is soms lastig te trekken. Ook moet u, vaker dan jaren geleden, 'nee' verkopen. Hoe doet u dat op een klantvriendelijke manier? Dat vraagt goede communicatieve vaardigheden van u.In deze praktische training Klantgericht communiceren leert u uw communicatieve vaardigheden verbeteren. U weet hoe u over kunt komen op de klant. U leert om door de ogen van uw klant naar uzelf en de corporatie te kijken. En u werkt in de training Klantgericht communiceren voortdurend aan uw vaardigheden die uw klantgerichtheid nog verder verbeteren. Ook staan we stil bij het sturen op eigen verantwoordelijkheid van de klant en uw eigen grenzen. Hoe vaardig bent u in de dagelijkse communicatie met uw klanten? En welke houding en uitstraling zien ze bij u?

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Ad Schijven
Adviseur Wonen & Techniek
8
Klantgericht communiceren

"inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf liet zien. soms confronterend maar zeker leerzaam.
een nadeel was de afstand naar de lokatie, voor 98 % van de deelnemers was de reistijd veel te lang. de lokatie had wat centraler gemogen. " - 23-11-2015 07:37

"inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf … alles lezen - 23-11-2015 07:37

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9

"leuke dagen gehad met een groep vakgenoten, veel kunnen delen onderling. De trainer was erg leuk maar ook deskundig, prikkelend en inspirerend. Veel aan gehad en ik kom vast nog wel weer bij Kjenning" - 05-12-2014 00:00

"leuke dagen gehad met een groep vakgenoten, veel kunnen delen onderling. De trainer was erg leuk maar ook deskundig, prikkelend en inspirere… alles lezen - 05-12-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8

"Ik heb de training Klantgericht Communiceren dit jaar gevolgd. Zowel het lesmateriaal, via e-learning, als de klassikale opvolging met een trainer was van goede kwailiteit, professioneel en zinvol. In een relatief korte tijd veel geleerd en vooral gericht op de dagelijkse praktijk." - 24-11-2014 00:00

"Ik heb de training Klantgericht Communiceren dit jaar gevolgd. Zowel het lesmateriaal, via e-learning, als de klassikale opvolging met een t… alles lezen - 24-11-2014 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7

"Wederom maken we gebruik van Kjenning voor het trainen van onze KCC medewerkers. Dit naar volle tevredenheid." - 17-11-2014 00:00

"Wederom maken we gebruik van Kjenning voor het trainen van onze KCC medewerkers. Dit naar volle tevredenheid. " - 17-11-2014 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.