Medewerker reparatieverzoeken

Tijdsduur
Logo van Kjenning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 Kjenning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 114 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Medewerker reparatieverzoeken
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
C Otte
7

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie de cursus gaf. Dit kwam niet geheel door Kjenning, dus valt deze 6 niet geheel door eigen toedoen lager uit." - 26-11-2014 00:00

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie… alles lezen - 26-11-2014 00:00

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

‘Het bovenlicht is kapot!’ Wie gaat u sturen? De elektricien? Wilt u nu eindelijk de klant te woord kunnen staan zonder daarbij vaak een technische collega te moeten raadplegen? In deze cursus leert u hoe u efficiënt en effectief op een reparatieverzoek, een klacht of een vraag kunt reageren. U kunt uw technische collega’s helder en eenduidig informeren. Deze cursus biedt een stevige kennismaking met en een verdieping in bouwkunde en installatietechniek, en zet de belangrijkste problemen bij het aannemen van een reparatieverzoek op een rij. De communicatie en de bouwkundige kennis geïntegreerd!

In de voorbereiding op de cursus kunt u aangeven welke vragen en onderwerpen u behandeld wilt heb…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Facilitair, Office management, Ergocoach, Parkeerbeleid en Schoonmaak / Interieurverzorging.

‘Het bovenlicht is kapot!’ Wie gaat u sturen? De elektricien? Wilt u nu eindelijk de klant te woord kunnen staan zonder daarbij vaak een technische collega te moeten raadplegen? In deze cursus leert u hoe u efficiënt en effectief op een reparatieverzoek, een klacht of een vraag kunt reageren. U kunt uw technische collega’s helder en eenduidig informeren. Deze cursus biedt een stevige kennismaking met en een verdieping in bouwkunde en installatietechniek, en zet de belangrijkste problemen bij het aannemen van een reparatieverzoek op een rij. De communicatie en de bouwkundige kennis geïntegreerd!

In de voorbereiding op de cursus kunt u aangeven welke vragen en onderwerpen u behandeld wilt hebben. Uw trainer koppelt tijdens de cursus de bouwkundige theorie direct aan de praktijk met de vraag "waar kan uw huurder over bellen met een reparatieverzoek".

De cursus past ook uitstekend bij het door Kjenning uitgegeven Handboek Techniek voor niet-technici.

Voor wie?

Baliemedewerkers, callcentermedewerkers en medewerkers klantenservice, die reparatieverzoeken aannemen en plannen

Leerresultaten

  • U kent op elementair niveau alle noodzakelijke bouwkundige en installatietechnische aspecten.
  • U kent de bouwkundige en installatietechnische vakterminologie die van toepassing is op woningen.
  • U kunt, op basis van gegeven praktische tips, snel oorzaken en achtergronden van storingen en klachten achterhalen.
  • U kunt efficiënt en klantvriendelijk omgaan met het aanname-, analyse- en aansturingsproces op basis van uw eigen technische documentatie of op basis van het Handboek Techniek voor niet-technici.


Programma

  • Proces van aanname en analyse
  • Wettelijke bepalingen kleine herstellingen
  • Kwaliteit van de woning voorraad en verwachtingen van huurder
  • Typen huizen en andere gebouwen
  • Reparatieverzoeken rondom het casco van de woning: vloeren, daken, gevels, kozijnen
  • Reparatieverzoeken rondom de afwerking van de woning: wand- en vloerafwerking, plafonds
  • Keukens
  • Asbest
  • Vocht- en geluidsoverlast
  • Reparatieverzoeken aan installaties: elektra-, water-, c.v.- en gasinstallaties, sanitair
  • Bezoek mutatiewoningen
  • Communicatie met huurder: De aanname, analyse (doorvragen) en uitvoeringsaansturing
  • Casus reparatieverzoeken

Onze open opleidingen worden verzorgd in diverse accommodaties.
Voor uw verblijf wordt door Kjenning een verblijfsarrangement geboekt.
Het arrangement bestaat uit verblijfskosten zoals zaalhuur, koffie/thee en lunch.

Wij hanteren de navolgende vaste verblijfskosten:

  • Arrangement per opleidingsdag van 2 dagdelen: : € 85,00
  • Arrangement per opleidingsdag van 3 dagdelen met diner: : € 120,00
  • Arrangement bij 2-daags programma van 5 dagdelen met diner, overnachting en ontbijt: : € 270,00


Bij opleidingen van meerdere losse dagen wordt het arrangement berekend op basis van het aantal dagen.

Arrangementskosten zijn onlosmakelijk verbonden aan de opleiding en zijn vrij van BTW.

7
Gemiddeld cijfer voor Medewerker reparatieverzoeken
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
C Otte
7

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie de cursus gaf. Dit kwam niet geheel door Kjenning, dus valt deze 6 niet geheel door eigen toedoen lager uit." - 26-11-2014 00:00

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie… alles lezen - 26-11-2014 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.