Medewerker reparatieverzoeken

Tijdsduur

Medewerker reparatieverzoeken

Kjenning
Logo van Kjenning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 Kjenning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 115 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Medewerker reparatieverzoeken
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie de cursus gaf. Dit kwam niet geheel door Kjenning, dus valt deze 6 niet geheel door eigen toedoen lager uit." - 26-11-2014 00:00

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie… alles lezen - 26-11-2014 00:00

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De kennis en vaardigheden bij het aannemen van een reparatieverzoek

‘Het bovenlicht is kapot!’ Wie gaat u sturen? De elektricien? Wilt u uw klant te woord kunnen staan zonder daarbij vaak een technische collega te moeten raadplegen? In deze cursus leert u hoe u efficiënt en effectief op een reparatieverzoek, een klacht of een vraag kunt reageren. U kunt uw technische collega’s helder en eenduidig informeren. Deze cursus biedt een stevige kennismaking met en een verdieping in bouwkunde en installatietechniek, en zet de belangrijkste problemen bij het aannemen van een reparatieverzoek op een rij. De communicatie en de bouwkundige kennis geïntegreerd!In de voorbereiding op de cursus kunt u aang…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Persoonlijke effectiviteit, Assertiviteit, NLP, Effectief communiceren en Productiviteit & Focus.

De kennis en vaardigheden bij het aannemen van een reparatieverzoek

‘Het bovenlicht is kapot!’ Wie gaat u sturen? De elektricien? Wilt u uw klant te woord kunnen staan zonder daarbij vaak een technische collega te moeten raadplegen? In deze cursus leert u hoe u efficiënt en effectief op een reparatieverzoek, een klacht of een vraag kunt reageren. U kunt uw technische collega’s helder en eenduidig informeren. Deze cursus biedt een stevige kennismaking met en een verdieping in bouwkunde en installatietechniek, en zet de belangrijkste problemen bij het aannemen van een reparatieverzoek op een rij. De communicatie en de bouwkundige kennis geïntegreerd!In de voorbereiding op de cursus kunt u aangeven welke vragen en onderwerpen u behandeld wilt hebben. Uw trainer koppelt tijdens de cursus de bouwkundige theorie direct aan de praktijk met de vraag "waar kan uw huurder over bellen met een reparatieverzoek". Tijdens deze training brengt u een bezoek aan een mutatiewoning.

7
Gemiddeld cijfer voor Medewerker reparatieverzoeken
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie de cursus gaf. Dit kwam niet geheel door Kjenning, dus valt deze 6 niet geheel door eigen toedoen lager uit." - 26-11-2014 00:00

"Als toelichting zou ik willen zeggen dat de communicatie lager scoort omdat het wat duurde voordat er duidelijkheid was wanneer, waar en wie… alles lezen - 26-11-2014 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.