Klantgerichtheid

Tijdsduur

Klantgerichtheid

Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling
Logo van Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:

  • meer omzet en rendement;
  • de juiste focus voor je organisatie;
  • klanten die blijven terugkomen;
  • innovatie;
  • bevlogen medewerkers.

Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.

Inhoud training

De inhoud van de train…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:

  • meer omzet en rendement;
  • de juiste focus voor je organisatie;
  • klanten die blijven terugkomen;
  • innovatie;
  • bevlogen medewerkers.

Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.

Inhoud training

De inhoud van de training is gebaseerd op het boek ‘Klanten, wat moet je ermee?’ en de werkervaring van de trainers bij Efteling, Jumbo en Robinsonclub.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Waarom is klantgerichtheid belangrijk?
  • Respect is de basis
  • Wachten is funest
  • Bedankt voor de klacht
  • De overtreffende trap
  • Kijken door de ogen van de klant

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.