Klantgerichtheid
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:
- meer omzet en rendement;
- de juiste focus voor je organisatie;
- klanten die blijven terugkomen;
- innovatie;
- bevlogen medewerkers.
Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.
Inhoud training
De inhoud van de train…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:
- meer omzet en rendement;
- de juiste focus voor je organisatie;
- klanten die blijven terugkomen;
- innovatie;
- bevlogen medewerkers.
Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.
Inhoud training
De inhoud van de training is gebaseerd op het boek ‘Klanten, wat moet je ermee?’ en de werkervaring van de trainers bij Efteling, Jumbo en Robinsonclub.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Waarom is klantgerichtheid belangrijk?
- Respect is de basis
- Wachten is funest
- Bedankt voor de klacht
- De overtreffende trap
- Kijken door de ogen van de klant
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.