Training Operationeel Leidinggeven

Type product
Tijdsduur
Logo van Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Ben jij een operationele leidinggevende of meewerkend voorman/-vrouw? Wil jij jouw leiderschapskwaliteiten verder ontwikkelen? Volg dan de 3-daagse training Operationeel Leidinggeven!

Als operationeel leidinggevende of meewerkend voorman/ -vrouw heb je grote invloed op je team en het resultaat van je afdeling. Echter, deze positie is ook lastig. Aan de ene kant ben je onderdeel van het team, aan de andere kant behoor je tot het management. Je zit soms ‘stuck in the middle’.

Hoe stuur je op resultaten en zorg je voor volmaakt tevreden klanten? Hoe vertaal je de missie & visie door naar de werkvloer? Hoe ontwikkel je individuele medewerkers tot gemotiveerde vakmensen? Hoe verbeter je de same…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Operationeel management, Vrijwilligersmanagement, Leidinggeven, Leiderschap en Coachend Leidinggeven.

Ben jij een operationele leidinggevende of meewerkend voorman/-vrouw? Wil jij jouw leiderschapskwaliteiten verder ontwikkelen? Volg dan de 3-daagse training Operationeel Leidinggeven!

Als operationeel leidinggevende of meewerkend voorman/ -vrouw heb je grote invloed op je team en het resultaat van je afdeling. Echter, deze positie is ook lastig. Aan de ene kant ben je onderdeel van het team, aan de andere kant behoor je tot het management. Je zit soms ‘stuck in the middle’.

Hoe stuur je op resultaten en zorg je voor volmaakt tevreden klanten? Hoe vertaal je de missie & visie door naar de werkvloer? Hoe ontwikkel je individuele medewerkers tot gemotiveerde vakmensen? Hoe verbeter je de samenwerking in je team? Hoe plan je het werk en behaal je het optimale resultaat? Dit alles leer je in deze training.

Dit levert veel op:

  • versterken van je leiderschapskwaliteiten;
  • motiveren van je medewerkers;
  • ontwikkelen van talenten in je team;
  • verbeteren van de kwaliteit van je afdeling;
  • behalen van je doelen.


Inhoud training

De inhoud van deze training is gebaseerd op het boek ‘Klanten, wat moet je ermee?’ en de werkervaring van de trainers bij Efteling, Jumbo en Avans. Voor In-company trainingen bieden we altijd maatwerk, afhankelijk van de behoefte. 

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke ontwikkeling
Leiderschap begint bij jou. Wie ben je en wat wil je bereiken? Dit combineer je met de missie & visie van jouw organisatie, zodat je hier optimaal aan kan bijdragen.

Vakmanschap = meesterschap
Je wilt dat je medewerkers vakmensen zijn, zodat zij het beste resultaat leveren voor je (interne) klanten. Nieuwe medewerkers leid je op tot vakmensen. Talent ontwikkel je. Je geeft feedback om het team te motiveren en beter te laten samenwerken.

Oefening baart kunst
De theorie brengen we in praktijk. Hierdoor versterk je jouw leiderschap. Je maakt concrete plannen voor jouw afdeling. Je organiseert je werk en informeert en betrekt jouw team en je leidinggevende.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.