Influencing an audience

Niveau
Tijdsduur

Influencing an audience

Krauthammer International Netherlands B.V.
Logo van Krauthammer International Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Krauthammer International Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Overzicht

Het kan een uitdaging zijn om voor mensen te staan. Je moet jezelf blijven om je toehoorders te boeien en overredingskracht te tonen.

Tijdens dit traject leer je hoe je impactvolle communicatievaardigheden onder de knie krijgt, hoe je communicatie en pitches opbouwt die resultaten opleveren, en hoe je de principes van betrokken communicatie benut als hefboom.

Doelgroep

Iedereen waarvoor overtuigende communicatie met stakeholders relevant is.

Voordelen

  • Nieuwe vaardigheden gebruiken om je communicatie impactvol te maken
  • Overtuigend spreken voor publiek
  • Meer vertrouwen hebben en je prestaties verhogen
  • Representatief overkomen als spreker voor je team, business unit of merk

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Overzicht

Het kan een uitdaging zijn om voor mensen te staan. Je moet jezelf blijven om je toehoorders te boeien en overredingskracht te tonen.

Tijdens dit traject leer je hoe je impactvolle communicatievaardigheden onder de knie krijgt, hoe je communicatie en pitches opbouwt die resultaten opleveren, en hoe je de principes van betrokken communicatie benut als hefboom.

Doelgroep

Iedereen waarvoor overtuigende communicatie met stakeholders relevant is.

Voordelen

  • Nieuwe vaardigheden gebruiken om je communicatie impactvol te maken
  • Overtuigend spreken voor publiek
  • Meer vertrouwen hebben en je prestaties verhogen
  • Representatief overkomen als spreker voor je team, business unit of merk

Programma

Dag 1

  • Communiceren: waarvoor?
  • Het principe van exformatie toepassen voordat je overgaat tot informeren
  • Werken aan impact nog voordat je begint te praten
  • De kracht van woorden benutten als hefboom
  • Mensen meekrijgen
  • Je woorden op één lijn brengen met je intenties
  • Communicatie omzetten in concrete resultaten

Dag 2

  • Inzicht krijgen in het effect van communicatie op de hersenen
  • Verschillende communicatierecepten gebruiken voor verschillende mensen
  • Meer dan de boodschap: weten wat echt een impact heeft op mensen
  • Strategische communicatie: belanghebbenden erbij betrekken

Het veranderen van gedrag is moeilijk. Probeer je te herinneren hoeveel van je laatste training je vandaag eigenlijk nog toepast? In de afgelopen 50 jaar heeft Krauthammer's unieke leermethodiek bewezen dat langdurige gedragsverandering mogelijk is.

Ontdek hoe Krauthammer jouw leertraject kan ondersteunen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.