Solution Selling Essentials
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Ben je er aan toe om je stijl van verkopen eens stevig op de schop te nemen? Of is verkopen een nieuw vak voor je en wil je een moderne en toekomstbestendige aanpak leren? Houd je niet van oppervlakkige gesprekken en doorzichtige salestechnieken? Dan ben je bij dit programma aan het juiste adres.
Steeds vaker is verkopen het gevolg van waardevolle oplossingen bieden aan de klant. Daarom is het nodig dat je verbindt met klanten om hiervoor mogelijkheden te ontdekken. Door co‐design bouw je samen met de klant zijn oplossingen. En uiteindelijk besluit de klant te kiezen voor samenwerking omdat hij je nu vertrouwt.
Tijdens dit programma maak je je deze manier van samenwerken met je klant eigen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je er aan toe om je stijl van verkopen eens stevig op de schop te nemen? Of is verkopen een nieuw vak voor je en wil je een moderne en toekomstbestendige aanpak leren? Houd je niet van oppervlakkige gesprekken en doorzichtige salestechnieken? Dan ben je bij dit programma aan het juiste adres.
Steeds vaker is verkopen het gevolg van waardevolle oplossingen bieden aan de klant. Daarom is het nodig dat je verbindt met klanten om hiervoor mogelijkheden te ontdekken. Door co‐design bouw je samen met de klant zijn oplossingen. En uiteindelijk besluit de klant te kiezen voor samenwerking omdat hij je nu vertrouwt.
Tijdens dit programma maak je je deze manier van samenwerken met
je klant eigen in 4 stappen: Connect, Construct, Close &
Conquer.
Doelgroep
Verkopers/accountmanagers met 0‐4 jaar ervaring,
verkopers/accountmanagers die hun stijl en aanpak willen
veranderen, indirecte verkopers zoals Technical Support, Marketing,
Commerciële Binnendienst.
Voordelen
- Voor jou als persoon: betere focus op klantpotentieel en
zinvolle kansen, (prijs)onderhandelingen worden eenvoudiger, je
verkoopomzet
groeit, intensieve en langdurige samenwerking met de klant en duidelijke toename van het aantal zeer tevreden klanten. - Voor jouw organisatie: minder transactionele verkoop ‐ meer
verkoop gebaseerd op goed begrip van de klant, langdurige
klantrelaties,
proactief gebruik van het netwerk, meer betekenisvolle ontmoetingen met klanten en prospect, goede doorstroming in de commerciële
pijplijn, behoud van marges, meer gewenste opdrachten.
Het veranderen van gedrag is moeilijk. Probeer je te herinneren hoeveel van je laatste training je vandaag eigenlijk nog toepast? In de afgelopen 50 jaar heeft Krauthammer's unieke leermethodiek bewezen dat langdurige gedragsverandering mogelijk is.
Ontdek hoe Krauthammer jouw leertraject kan ondersteunen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.