Professioneel Telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Kura Training - Coaching - Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 24 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
12 mrt. 2019
Toon rooster
event 12 maart 2019, Professioneel Telefoneren

Beschrijving

Algemene doelstellingen:
Een basis communicatietraining die bestemd is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Als dit tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige gesprekken om te gaan.
Je kunt technieken toep…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Algemene doelstellingen:
Een basis communicatietraining die bestemd is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Als dit tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige gesprekken om te gaan.
Je kunt technieken toepassen om een telefoongesprek te voeren en juist af te ronden met boze- of gefrustreerde bellers en je kunt negatieve feedback incasseren en je weet waar die vandaan komt.

Programma
De training is opgebouwd in 3 delen.
Deel 1:
Dit deel gaat over gaat over je eigen houding aan de telefoon en hoe je met jouw gedrag, gedrag van de ander uitlokt.
Deel 2
Het middagdeel gaat over actief luisteren en technieken hoe je niet meer luistert vanuit je eigen referentiekader maar oordeelloos gaat luisteren.
Deel 3 gaat over het omgaan met boze of gefrustreerde klanten en het ontvangen van kritiek. Het niet persoonlijk opvatten van kritiek, maar de kritiek in de juiste context plaatsen.

Opbouw training
In de training wordt steeds kort de theorie behandeld en daarna wordt er veel geoefend met elkaar. Tevens wordt er gebruik gemaakt van beeldmateriaal om de theorie te ondersteunen.

Digitale leeromgeving
Na de training heeft de deelnemer toegang tot ons online leerplatform. Daar staat alle informatie over de training en de theorie en kan er naast de deelname aan de eigen training zonder extra kosten nog deelgenomen worden aan een divers aanbod e-modules.

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.