Professioneel Telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Kura Training - Coaching - Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,3
Gemiddeld cijfer voor Professioneel Telefoneren
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Carlos Paulissen
Medewerker Uitkeren Bijzondere Zaken
8
Professioneel Telefoneren

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen sommige communicatie-issues aan. Met name de spiegel die we voorgeschoteld kregen was leerzaam.
Actie - interactie is een mooie ervaring. " - 16-05-2019 09:16

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen som… alles lezen - 16-05-2019 09:16

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Kura Training - Coaching - Advies biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Delft, Den Haag, Dordrecht, Gouda, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Westland, Zoetermeer

Beschrijving

Algemene doelstellingen:
Een basis communicatietraining die bestemd is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Als dit tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige gesprekken om te gaan.
Je kunt technieken toep…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Algemene doelstellingen:
Een basis communicatietraining die bestemd is voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Als dit tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige gesprekken om te gaan.
Je kunt technieken toepassen om een telefoongesprek te voeren en juist af te ronden met boze- of gefrustreerde bellers en je kunt negatieve feedback incasseren en je weet waar die vandaan komt.

Programma
De training is opgebouwd in 3 delen.
Deel 1:
Dit deel gaat over gaat over je eigen houding aan de telefoon en hoe je met jouw gedrag, gedrag van de ander uitlokt.
Deel 2
Het middagdeel gaat over actief luisteren en technieken hoe je niet meer luistert vanuit je eigen referentiekader maar oordeelloos gaat luisteren.
Deel 3 gaat over het omgaan met boze of gefrustreerde klanten en het ontvangen van kritiek. Het niet persoonlijk opvatten van kritiek, maar de kritiek in de juiste context plaatsen.

Opbouw training
In de training wordt steeds kort de theorie behandeld en daarna wordt er veel geoefend met elkaar. Tevens wordt er gebruik gemaakt van beeldmateriaal om de theorie te ondersteunen.

Digitale leeromgeving
Na de training heeft de deelnemer toegang tot ons online leerplatform. Daar staat alle informatie over de training en de theorie en kan er naast de deelname aan de eigen training zonder extra kosten nog deelgenomen worden aan een divers aanbod e-modules.

9,3
Gemiddeld cijfer voor Professioneel Telefoneren
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Carlos Paulissen
Medewerker Uitkeren Bijzondere Zaken
8
Professioneel Telefoneren

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen sommige communicatie-issues aan. Met name de spiegel die we voorgeschoteld kregen was leerzaam.
Actie - interactie is een mooie ervaring. " - 16-05-2019 09:16

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen som… alles lezen - 16-05-2019 09:16

starstarstarstarstar_half
V. E.
9
Professioneel Telefoneren

"Ik heb de training als prettig ervaren. Normaal gesproken ben ik nooit zo enthousiast over verplichte trainingen, maar het viel me allemaal heel erg mee. Er was een goede, niet gedwongen sfeer. Linda was informeel en erg toegankelijk. Ook vond ik haar erg deskundig overkomen. Al met al was het een leerzame training met een prettige en deskundige trainer. " - 14-05-2019 08:09

"Ik heb de training als prettig ervaren. Normaal gesproken ben ik nooit zo enthousiast over verplichte trainingen, maar het viel me allemaal … alles lezen - 14-05-2019 08:09

starstarstarstarstar
Steegmans
10
Professioneel Telefoneren

"Heel erg fijne trainer. Ze is heel relaxt met veel humor. Iemand van wie je energie krijgt. Ook fijn om eens een totaal andere telefoontraining te krijgen dan de standaard telefoontraining." - 14-05-2019 06:26

"Heel erg fijne trainer. Ze is heel relaxt met veel humor. Iemand van wie je energie krijgt. Ook fijn om eens een totaal andere telefoontrain… alles lezen - 14-05-2019 06:26

starstarstarstarstar_half
Nicole Pluijmen
medewerker uitkeren
9
Professioneel Telefoneren

"De training was goed opgezet met Linda als prettige coach en een leuke, ongedwongen manier van 'lesgeven'. We kregen handige tips gericht op de praktijk, en er was ook ruimte voor eigen inbreng." - 24-04-2019 13:43

"De training was goed opgezet met Linda als prettige coach en een leuke, ongedwongen manier van 'lesgeven'. We kregen handige tips gericht op… alles lezen - 24-04-2019 13:43

starstarstarstarstar
Jo Stijnen
10
Professioneel Telefoneren

"Interessante training. Werd met veel enthousiasme gebracht. Deelnemers werden goed betrokken bij de diverse onderdelen. Waardevolle training waarbij ook de houding en gedrag van jezelf tijdens het telefonisch contact met klant werd bekeken." - 24-04-2019 05:46

"Interessante training. Werd met veel enthousiasme gebracht. Deelnemers werden goed betrokken bij de diverse onderdelen. Waardevolle training… alles lezen - 24-04-2019 05:46

starstarstarstarstar
Carmen Caljouw
Medewerker Uitkeren Internationaal
10
Professioneel Telefoneren

"Leuke en vooral leerzame cursus. Veel informatie en handvaten gekregen om op een correcte wijze telefoongesprekken te voeren en in te spelen op verschillende situaties. Duidelijke uitleg in een ongedwongen fijne sfeer. Iedereen was erg enthousiast. Top gedaan! " - 18-04-2019 11:28

"Leuke en vooral leerzame cursus. Veel informatie en handvaten gekregen om op een correcte wijze telefoongesprekken te voeren en in te spelen… alles lezen - 18-04-2019 11:28

starstarstarstarstar_half
Carina Manca
medewerker uitkeren
9
Professioneel Telefoneren

"enthousiaste, inspirerende en motiverende coach. Lida heeft het talent om haar cursisten er toe aan te zetten dat ze ongedwongen en met plezier de workshop deelnemen. Opvallend detail is dat ze alle cursisten meteen bij naam noemt. zeer attent. Dag is omgevlogen!!!!" - 18-04-2019 10:52

"enthousiaste, inspirerende en motiverende coach. Lida heeft het talent om haar cursisten er toe aan te zetten dat ze ongedwongen en met plez… alles lezen - 18-04-2019 10:52

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.