Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Niveau
Tijdsduur
Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 Kura Training - Coaching - Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 71 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Secretarieel & Administratief.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers
Gebaseerd op 21 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Antonia De Gier
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen gedrag en over luisteren. Ik was bang dat het een saaie training zou worden, maar dit was niet zo. Linda van der Meer is enthousaist en vaardig. Het niveau van de training is goed." - 04-12-2019 16:49

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen ged… alles lezen - 04-12-2019 16:49

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Kura Training - Coaching - Advies biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Delft, Den Haag, Dordrecht, Gouda, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Westland, Zoetermeer

Beschrijving

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van Klantenservicemedewerker tot receptioniste.

Als veel telefonisch contact tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van Klantenservicemedewerker tot receptioniste.

Als veel telefonisch contact tot je takenpakket behoord dan weet je ook dat je soms gesprekken hebt die niet verlopen zoals je zou willen. Tijdens deze training behandelen we methodes en technieken om een efficiënt telefoongesprek te voeren.

Resultaat:
Je weet  hoe je een efficiënt telefoongesprek voert en bent je bewust van je houding en presentatie en het effect daarvan op jouw gesprekspartner.
Je kunt de kern achterhalen van de vraag, omgaan met weerstand en hebt de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige gesprekken om te gaan.
Je kunt technieken toepassen om een telefoongesprek te voeren en juist af te ronden met boze- of gefrustreerde bellers en je kunt negatieve feedback incasseren en je weet waar die vandaan komt.

Programma
De training is opgebouwd in 3 delen.
Deel 1:
Dit deel gaat over gaat over je eigen houding aan de telefoon en hoe je met jouw gedrag, gedrag van de ander uitlokt.
Deel 2
Het middagdeel gaat over actief luisteren en technieken hoe je niet meer luistert vanuit je eigen referentiekader maar oordeelloos gaat luisteren.
Deel 3 gaat over het omgaan met boze of gefrustreerde klanten en het ontvangen van kritiek. Het niet persoonlijk opvatten van kritiek, maar de kritiek in de juiste context plaatsen.

Opbouw training
In de training wordt steeds kort de theorie behandeld en daarna wordt er veel geoefend met elkaar. Tevens wordt er gebruik gemaakt van beeldmateriaal om de theorie te ondersteunen.

Digitale leeromgeving
Na de training heeft de deelnemer toegang tot ons online leerplatform. Daar staat alle informatie over de training en de theorie en kan er naast de deelname aan de eigen training zonder extra kosten nog deelgenomen worden aan een divers aanbod e-modules.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers
Gebaseerd op 21 ervaringen
starstarstarstarstar
Antonia De Gier
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen gedrag en over luisteren. Ik was bang dat het een saaie training zou worden, maar dit was niet zo. Linda van der Meer is enthousaist en vaardig. Het niveau van de training is goed." - 04-12-2019 16:49

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen ged… alles lezen - 04-12-2019 16:49

starstarstarstarstar
Aziz EL H
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroefening vond ik confronterend. Je denkt vaak het juiste te horen, maar er wordt iets heel anders gezegd. Eyeopener. Linda is een deskundige trainer, ze geeft veel ruimte voor vragen. Ik voelde mij gezien en gehoord. Erg prettig. De locatie is goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:43

" Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroe… alles lezen - 04-12-2019 16:43

starstarstarstarstar
B. Adriaanse
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overgebracht. Er was ruimte om te lachen. Ik ga veel met deze training kunnen in de toekomst." - 04-12-2019 16:41

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overg… alles lezen - 04-12-2019 16:41

starstarstarstarstar
Laura Hendricks
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende training. Linda had veel praktijkvoorbeelden en kon zo aansluiten bij mijn praktijk. Heel fijn. De locatie was heel goed. Heel goed geregeld allemaal. " - 04-12-2019 16:38

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende… alles lezen - 04-12-2019 16:38

starstarstarstarstar
Brak
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel veel inzicht gegeven. Super. Ik raad deze training zeker aan. " - 04-12-2019 16:30

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel ve… alles lezen - 04-12-2019 16:30

starstarstarstarstar
Mohammed El Tahoui
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en enthousiast. Iedereen was daardoor gelijk op hun gemak. Ik was wat later omdat de parkeerruimte redelijk vol was en ik verder weg moest parkeren. Dat vond ik jammer. Ik kom niet graag te laat. Verder wel een goede locatie. " - 04-12-2019 16:27

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en … alles lezen - 04-12-2019 16:27

starstarstarstarstar
W. Benito
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook van mijn mede collega’s. Ik raad iedereen deze training aan die meer willen leren over communiceren en hun eigen gedrag. " - 04-12-2019 16:25

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook … alles lezen - 04-12-2019 16:25

starstarstarstarstar_half
Spiering
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook heb ik nieuwe dingen geleerd. De luistertijpen vond ik erg leerzaam. De trainingsruimte was mooi. De trainer was erg professioneel." - 04-12-2019 16:22

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook he… alles lezen - 04-12-2019 16:22

starstarstarstarstar
L.
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje luchtiger werd. De locatie was goed, eten en drinken goed geregeld. Heel verzorgd allemaal." - 04-12-2019 16:19

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje… alles lezen - 04-12-2019 16:19

starstarstarstarstar
J. Blit
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luisteren en daardoor ook soms andere dingen horen dan dat die gezegd worden. Dit ga ik thuis ook maar eens gebruiken haha. " - 04-12-2019 16:16

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luis… alles lezen - 04-12-2019 16:16

starstarstarstarstar
Brian Duffey
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer was professioneel en kundig. Trainingslocatie was goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:09

" Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer wa… alles lezen - 04-12-2019 16:09

starstarstarstarstar
Jolanda van Keken
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen heb ik veel van geleerd. Leuk om eens vanuit mijn eigen gedrag te kijken.
" - 04-12-2019 16:06

" Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen … alles lezen - 04-12-2019 16:06

starstarstarstarstar
Vondelen
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Toen ik hoorde dat wij een telefoontraining moesten volgen dacht ik…..nee toch! Ik zat er ontzettend tegenop. Maar dit gevoel is al snel omgeslagen in enthousiasme. Wat een andere training dan ik had verwacht. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd. Bedankt!" - 04-12-2019 16:03

"Toen ik hoorde dat wij een telefoontraining moesten volgen dacht ik…..nee toch! Ik zat er ontzettend tegenop. Maar dit gevoel is al snel omg… alles lezen - 04-12-2019 16:03

Nils van der Kolk
starstarstarstarstar_half
Nils van der Kolk
Verander- en verbetermanager
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda heeft met haar training volkomen voldaan aan de verwachtingen. Met leuke en spot-on voorbeelden wist zij de groep van begin tot einde te binden. Deze training is echt een aanrader om weer stil te staan bij de basis van efficient communiceren/luisteren." - 04-07-2019 11:08

"Linda heeft met haar training volkomen voldaan aan de verwachtingen. Met leuke en spot-on voorbeelden wist zij de groep van begin tot einde … alles lezen - 04-07-2019 11:08

starstarstarstarstar_border
Carlos Paulissen
Medewerker Uitkeren Bijzondere Zaken
8
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen sommige communicatie-issues aan. Met name de spiegel die we voorgeschoteld kregen was leerzaam.
Actie - interactie is een mooie ervaring. " - 16-05-2019 09:16

"Andere, frisse en enthousiaste aanpak sprak mij enorm aan. Inspelen op specifieke bedrijfseigen situaties was goed. Kijk nu anders tegen som… alles lezen - 16-05-2019 09:16

starstarstarstarstar_half
V. E.
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Ik heb de training als prettig ervaren. Normaal gesproken ben ik nooit zo enthousiast over verplichte trainingen, maar het viel me allemaal heel erg mee. Er was een goede, niet gedwongen sfeer. Linda was informeel en erg toegankelijk. Ook vond ik haar erg deskundig overkomen. Al met al was het een leerzame training met een prettige en deskundige trainer. " - 14-05-2019 08:09

"Ik heb de training als prettig ervaren. Normaal gesproken ben ik nooit zo enthousiast over verplichte trainingen, maar het viel me allemaal … alles lezen - 14-05-2019 08:09

starstarstarstarstar
Steegmans
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Heel erg fijne trainer. Ze is heel relaxt met veel humor. Iemand van wie je energie krijgt. Ook fijn om eens een totaal andere telefoontraining te krijgen dan de standaard telefoontraining." - 14-05-2019 06:26

"Heel erg fijne trainer. Ze is heel relaxt met veel humor. Iemand van wie je energie krijgt. Ook fijn om eens een totaal andere telefoontrain… alles lezen - 14-05-2019 06:26

starstarstarstarstar_half
Nicole Pluijmen
medewerker uitkeren
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"De training was goed opgezet met Linda als prettige coach en een leuke, ongedwongen manier van 'lesgeven'. We kregen handige tips gericht op de praktijk, en er was ook ruimte voor eigen inbreng." - 24-04-2019 13:43

"De training was goed opgezet met Linda als prettige coach en een leuke, ongedwongen manier van 'lesgeven'. We kregen handige tips gericht op… alles lezen - 24-04-2019 13:43

starstarstarstarstar
Jo Stijnen
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Interessante training. Werd met veel enthousiasme gebracht. Deelnemers werden goed betrokken bij de diverse onderdelen. Waardevolle training waarbij ook de houding en gedrag van jezelf tijdens het telefonisch contact met klant werd bekeken." - 24-04-2019 05:46

"Interessante training. Werd met veel enthousiasme gebracht. Deelnemers werden goed betrokken bij de diverse onderdelen. Waardevolle training… alles lezen - 24-04-2019 05:46

starstarstarstarstar
Carmen Caljouw
Medewerker Uitkeren Internationaal
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Leuke en vooral leerzame cursus. Veel informatie en handvaten gekregen om op een correcte wijze telefoongesprekken te voeren en in te spelen op verschillende situaties. Duidelijke uitleg in een ongedwongen fijne sfeer. Iedereen was erg enthousiast. Top gedaan! " - 18-04-2019 11:28

"Leuke en vooral leerzame cursus. Veel informatie en handvaten gekregen om op een correcte wijze telefoongesprekken te voeren en in te spelen… alles lezen - 18-04-2019 11:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.