Trainershandleiding 'Professioneel Telefoneren' (train de trainer)

Auteur:
Linda van der Meer
Aantal pagina's:
Formaat:
Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Kura Training - Coaching - Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 39 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Deze trainershandleiding is bedoeld voor trainers en professionals die op een didactische wijze vaardigheden willen overbrengen op anderen. Met deze trainershandleidig kun je direct starten met het geven van de training.

De training ‘Professioneel Telefoneren’ is een basis-communicatietraining. Deze training is bestemd voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Tijdens deze training worden methodes en technieken behandeld om een efficiënt telefoongesprek te voeren. Na afloop van de training weten de deelnemers hoe je een efficiënt telefoongesprek voert. Zij zijn zich bewust van hun houding en presentatie aan de telefoon en het effect daarvan op hun gespr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Train de trainer, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Deze trainershandleiding is bedoeld voor trainers en professionals die op een didactische wijze vaardigheden willen overbrengen op anderen. Met deze trainershandleidig kun je direct starten met het geven van de training.

De training ‘Professioneel Telefoneren’ is een basis-communicatietraining. Deze training is bestemd voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Tijdens deze training worden methodes en technieken behandeld om een efficiënt telefoongesprek te voeren. Na afloop van de training weten de deelnemers hoe je een efficiënt telefoongesprek voert. Zij zijn zich bewust van hun houding en presentatie aan de telefoon en het effect daarvan op hun gesprekspartner. De deelnemers zijn in staat de kern van de vraag te achterhalen. Zij leren de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige telefoongesprekken om te gaan. Zij leren technieken toe te passen om een telefoongesprek met boze of gefrustreerde bellers juist te voeren. De deelnemers leren negatieve feedback te incasseren en weten waar die vandaan komt. Het lesmateriaal behorend bij deze training is te downloaden via www.kuratca.nl/leeromgeving met de bijbehorende productcode.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.